Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Problem z lpg - spalanie

Featured Replies

Napisano

Witam

Jeżdżę autem zagazowanym (II generacji) od pół roku i nie mam wiele doświadczenia z lpg ale zauważyłem że od paru tankowań pali mi więcej gazu. Zawsze robiłem na pełnym zbiorniku (64 litry) ok. 380 km a od paru tankowań nie jestem wstanie przejechać więcej jak 320 km a raz dojechałem tylko do 270km. Poza tym mam wrażenie że gdy bardziej go przycisnę (szybka jazda, lub wyższe obroty) czuję w środku gaz. Czy może to być jakaś nieszczelność, jeśli tak to gdzie występuje najczęściej? A może inna przyczyna? Filtr gazu wymieniony parę miesięcy temu.

Drugi problem to przy odpalaniu (na benzynie) ma bardzo niskie obroty i prawie zawsze gaśnie a po ruszeniu bardzo ciężko wchodzi na obroty po przełączeniu na gaz wszystko jest ok.

Proszę o poradę jakie mogą być przyczyny moich problemów.

Pozdrawiam

P.S.

Jakiś dobry zakład od gazu z Gdyni, Rumi lub okolic czy możecie polecić?

Napisano

Wg tego co napisales palil Ci okolo 17l/100km i sie wogole tym nie interesowales ??? boje_sie.gif Widac ze potrzeba Ci wizyty u dobrego gazowca aby wszystko przejrzal i porzadnie wyregulowal

Napisano

W lato więcej pali.

Tankujesz na litry, a ze względu na rozszerzalność termiczną gazu wlewasz tych litrów więcej, a tyle samo kg. Więc więcej litrów pali.

Napisano

> W lato więcej pali.

> Tankujesz na litry, a ze względu na rozszerzalność termiczną gazu

> wlewasz tych litrów więcej, a tyle samo kg. Więc więcej litrów

> pali.