Skocz do zawartości

Inny swap...


Lui

Rekomendowane odpowiedzi

Juz bylo nie raz, ale zawsze sie po paru postach OT robił i nic sie dowiedzieć nie można smirk.gif

Mozna zamiast 1.0 fire wlozyc 1.4 ze skrzynią, łapy te same?

A silnik z tipo 1.6 wyglada tak samo jak z uno 1.4 to taki sam silni tylko o wiekszej pojemności?? Podejdzie cos takiego.

Inna sprawa to ile co trzeba było konkretnie wyrzeźbić żeby zalożyć 1.6 16v?? -> to of korz do luc725 czy jaki tam numerek przy nicku ma grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Juz bylo nie raz, ale zawsze sie po paru postach OT robił i nic sie

> dowiedzieć nie można

> Mozna zamiast 1.0 fire wlozyc 1.4 ze skrzynią, łapy te same?

> A silnik z tipo 1.6 wyglada tak samo jak z uno 1.4 to taki sam silni

> tylko o wiekszej pojemności?? Podejdzie cos takiego.

> Inna sprawa to ile co trzeba było konkretnie wyrzeźbić żeby zalożyć

> 1.6 16v?? -> to of korz do luc725 czy jaki tam numerek przy

> nicku ma

Da się ale musisz zmienić:

- mocowanie na budzie - otwory są tylko trzeba mocowanie przykręcić

- odpowiednio wiązki porzeźbić

- potrzebny jest kompletny silnik razem z wiązkami, skrzynia, półosie, ewentualnie bak paliwa jeżeli masz inny niż w 1,4 itd

Czas to około 3 dni 3 osoby jeżeli wszystko jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Da się ale musisz zmienić:

> - mocowanie na budzie - otwory są tylko trzeba mocowanie przykręcić

> - odpowiednio wiązki porzeźbić

> - potrzebny jest kompletny silnik razem z wiązkami, skrzynia,

> półosie, ewentualnie bak paliwa jeżeli masz inny niż w 1,4 itd

> Czas to około 3 dni 3 osoby jeżeli wszystko jest.

A półosie od 1,6 wejdą na przeguby zewnętrzene od 1.0 (czy 0,9, bo chyba takie same?) ?

A swoją drogą - 1,6 16v w UNO to już pewnie wystarczy do swobodnego podróżowania, nie? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A półosie od 1,6 wejdą na przeguby zewnętrzene od 1.0 (czy 0,9, bo

> chyba takie same?) ?

> A swoją drogą - 1,6 16v w UNO to już pewnie wystarczy do swobodnego

> podróżowania, nie?

Niestety nie pasują. Coś wiecej na ten temat może powiedzieć luk lub Binio.

0,9 - 1,4 sa te zame przeguby a przynajmniej Ettore tak twierdził i chyba miał racje.

Zibi122

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Juz bylo nie raz, ale zawsze sie po paru postach OT robił i nic sie

> dowiedzieć nie można

> Mozna zamiast 1.0 fire wlozyc 1.4 ze skrzynią, łapy te same?

> A silnik z tipo 1.6 wyglada tak samo jak z uno 1.4 to taki sam silni

> tylko o wiekszej pojemności?? Podejdzie cos takiego.

> Inna sprawa to ile co trzeba było konkretnie wyrzeźbić żeby zalożyć

> 1.6 16v?? -> to of korz do luc725 czy jaki tam numerek przy

> nicku ma

nie wiem jak w 1.0 (podejrzewam ze wiecej problemow), ale w 1.4 to rzezby praktycznie nie ma smile.gif

wszystko pasi ok.gif

a tak BTW: jestem w poczatkowej fazie tworzenia manuala smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A swoją drogą - 1,6 16v w UNO to już pewnie wystarczy do swobodnego

> podróżowania, nie?

pewnie!

jak ktos leniwy to nawet biegów nie trzeba za często zmieniać hehe.gif - wbijasz 5 i jedziesz ...

inna sprawa, że kultura pracy silnika na niskich obrotach jest dużo wyższa niż w 1.4 seria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj Lui, sorry że tak nie w temacie, robilismy wczoraj testy z g-techem, na rownej drodze, i wyszło (8.9 do setki, 17.22 na 400 m, oraz 82.21 mil\h) wiec wtedy w skarbim nie pasował mu teren.

cze i pozdro dla wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witaj Lui, sorry że tak nie w temacie, robilismy wczoraj testy z

> g-techem, na rownej drodze, i wyszło (8.9 do setki, 17.22 na 400

> m, oraz 82.21 mil\h) wiec wtedy w skarbim nie pasował mu teren.

> cze i pozdro dla wszystkich

Ja też się przykleję to tematu...

Temu g-techowi to można wierzyć?

Logika mówi że margines błędu w takim urządzeniu powinien być spory hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja też się przykleję to tematu...

> Temu g-techowi to można wierzyć?

> Logika mówi że margines błędu w takim urządzeniu powinien być spory

roznica była niewielka w porownaniu z zawodami tam było 17.41 a tu 17.22 wiec albo sie poprawiłem albo to jest ta roznica błedu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja też się przykleję to tematu...

> Temu g-techowi to można wierzyć?

> Logika mówi że margines błędu w takim urządzeniu powinien być spory

różnica rzędu 1sek. , ostatnio mierzyliśmy się, pare sc 1.1 i najlepszy czas seria sc 1.1 wyszło 11.5sek do 0-60mil/h, punto 1.2 8v wyszło 12.4 0-60m/h, albo był rozregulowanych albo tak oszukuje hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kumpel ma i pomiary zawsze sa bardzo zblizone, w granicach max 0,5s wiadomo wiele tez zalezy jak sie pojedzie, tak czy tak wyniki sa powtarzalne i bardzo dobze gtech nadaje sie do sprawdzania czy cos sie dobze czy zle zdłubało grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem jak w 1.0 (podejrzewam ze wiecej problemow), ale w 1.4 to

> rzezby praktycznie nie ma

> wszystko pasi

> a tak BTW: jestem w poczatkowej fazie tworzenia manuala

Jak dla mnie klasa! Jak będziesz miał już manual skończony, to daj znać biglaugh.gif

PROSZĘ!

u mnie miał być też taki, ale... skończyło się na 1.4 kręconym na dziewięćdziesiąt kilka koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja chce bardzo wsadzić do swojego Uniaka 1.8 albo 2.0 od sieny !!

> da sie ?? i czy duży koszt bo sie szykuje od dawna jusz na to !!

A siena miała takie silniki ??

Powiedzmy silnik @.0 z fiata - ok!!

W Brazyli wsadzają nawet z Turbo - pewnie w polsce też się da!!

A tak przy okazji -

Szary garaż

Ciekawe czyj to ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.