Lui Napisano 27 Maja 2005 Udostępnij Napisano 27 Maja 2005 Juz bylo nie raz, ale zawsze sie po paru postach OT robił i nic sie dowiedzieć nie można Mozna zamiast 1.0 fire wlozyc 1.4 ze skrzynią, łapy te same? A silnik z tipo 1.6 wyglada tak samo jak z uno 1.4 to taki sam silni tylko o wiekszej pojemności?? Podejdzie cos takiego. Inna sprawa to ile co trzeba było konkretnie wyrzeźbić żeby zalożyć 1.6 16v?? -> to of korz do luc725 czy jaki tam numerek przy nicku ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 27 Maja 2005 Udostępnij Napisano 27 Maja 2005 > Juz bylo nie raz, ale zawsze sie po paru postach OT robił i nic sie > dowiedzieć nie można > Mozna zamiast 1.0 fire wlozyc 1.4 ze skrzynią, łapy te same? > A silnik z tipo 1.6 wyglada tak samo jak z uno 1.4 to taki sam silni > tylko o wiekszej pojemności?? Podejdzie cos takiego. > Inna sprawa to ile co trzeba było konkretnie wyrzeźbić żeby zalożyć > 1.6 16v?? -> to of korz do luc725 czy jaki tam numerek przy > nicku ma Da się ale musisz zmienić: - mocowanie na budzie - otwory są tylko trzeba mocowanie przykręcić - odpowiednio wiązki porzeźbić - potrzebny jest kompletny silnik razem z wiązkami, skrzynia, półosie, ewentualnie bak paliwa jeżeli masz inny niż w 1,4 itd Czas to około 3 dni 3 osoby jeżeli wszystko jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 27 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2005 Raczej bym na gaznik przerabiał, a moze na dwa , wiec elektryką sie nie martwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Maja 2005 Udostępnij Napisano 27 Maja 2005 > Da się ale musisz zmienić: > - mocowanie na budzie - otwory są tylko trzeba mocowanie przykręcić > - odpowiednio wiązki porzeźbić > - potrzebny jest kompletny silnik razem z wiązkami, skrzynia, > półosie, ewentualnie bak paliwa jeżeli masz inny niż w 1,4 itd > Czas to około 3 dni 3 osoby jeżeli wszystko jest. A półosie od 1,6 wejdą na przeguby zewnętrzene od 1.0 (czy 0,9, bo chyba takie same?) ? A swoją drogą - 1,6 16v w UNO to już pewnie wystarczy do swobodnego podróżowania, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asia 7 Napisano 27 Maja 2005 Udostępnij Napisano 27 Maja 2005 > A półosie od 1,6 wejdą na przeguby zewnętrzene od 1.0 (czy 0,9, bo > chyba takie same?) ? > A swoją drogą - 1,6 16v w UNO to już pewnie wystarczy do swobodnego > podróżowania, nie? Niestety nie pasują. Coś wiecej na ten temat może powiedzieć luk lub Binio. 0,9 - 1,4 sa te zame przeguby a przynajmniej Ettore tak twierdził i chyba miał racje. Zibi122 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luc752 Napisano 27 Maja 2005 Udostępnij Napisano 27 Maja 2005 > Juz bylo nie raz, ale zawsze sie po paru postach OT robił i nic sie > dowiedzieć nie można > Mozna zamiast 1.0 fire wlozyc 1.4 ze skrzynią, łapy te same? > A silnik z tipo 1.6 wyglada tak samo jak z uno 1.4 to taki sam silni > tylko o wiekszej pojemności?? Podejdzie cos takiego. > Inna sprawa to ile co trzeba było konkretnie wyrzeźbić żeby zalożyć > 1.6 16v?? -> to of korz do luc725 czy jaki tam numerek przy > nicku ma nie wiem jak w 1.0 (podejrzewam ze wiecej problemow), ale w 1.4 to rzezby praktycznie nie ma wszystko pasi a tak BTW: jestem w poczatkowej fazie tworzenia manuala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luc752 Napisano 27 Maja 2005 Udostępnij Napisano 27 Maja 2005 > A swoją drogą - 1,6 16v w UNO to już pewnie wystarczy do swobodnego > podróżowania, nie? pewnie! jak ktos leniwy to nawet biegów nie trzeba za często zmieniać - wbijasz 5 i jedziesz ... inna sprawa, że kultura pracy silnika na niskich obrotach jest dużo wyższa niż w 1.4 seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiner Napisano 28 Maja 2005 Udostępnij Napisano 28 Maja 2005 witaj Lui, sorry że tak nie w temacie, robilismy wczoraj testy z g-techem, na rownej drodze, i wyszło (8.9 do setki, 17.22 na 400 m, oraz 82.21 mil\h) wiec wtedy w skarbim nie pasował mu teren. cze i pozdro dla wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Maja 2005 Udostępnij Napisano 28 Maja 2005 > witaj Lui, sorry że tak nie w temacie, robilismy wczoraj testy z > g-techem, na rownej drodze, i wyszło (8.9 do setki, 17.22 na 400 > m, oraz 82.21 mil\h) wiec wtedy w skarbim nie pasował mu teren. > cze i pozdro dla wszystkich Ja też się przykleję to tematu... Temu g-techowi to można wierzyć? Logika mówi że margines błędu w takim urządzeniu powinien być spory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiner Napisano 28 Maja 2005 Udostępnij Napisano 28 Maja 2005 > Ja też się przykleję to tematu... > Temu g-techowi to można wierzyć? > Logika mówi że margines błędu w takim urządzeniu powinien być spory roznica była niewielka w porownaniu z zawodami tam było 17.41 a tu 17.22 wiec albo sie poprawiłem albo to jest ta roznica błedu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 28 Maja 2005 Udostępnij Napisano 28 Maja 2005 > Ja też się przykleję to tematu... > Temu g-techowi to można wierzyć? > Logika mówi że margines błędu w takim urządzeniu powinien być spory różnica rzędu 1sek. , ostatnio mierzyliśmy się, pare sc 1.1 i najlepszy czas seria sc 1.1 wyszło 11.5sek do 0-60mil/h, punto 1.2 8v wyszło 12.4 0-60m/h, albo był rozregulowanych albo tak oszukuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 28 Maja 2005 Udostępnij Napisano 28 Maja 2005 > robilismy wczoraj testy z > g-techem A co to je, ten g-tech? Przyrząd do pomiarów jaki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 28 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2005 Ja mam kumpel ma i pomiary zawsze sa bardzo zblizone, w granicach max 0,5s wiadomo wiele tez zalezy jak sie pojedzie, tak czy tak wyniki sa powtarzalne i bardzo dobze gtech nadaje sie do sprawdzania czy cos sie dobze czy zle zdłubało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 28 Maja 2005 Udostępnij Napisano 28 Maja 2005 > nie wiem jak w 1.0 (podejrzewam ze wiecej problemow), ale w 1.4 to > rzezby praktycznie nie ma > wszystko pasi > a tak BTW: jestem w poczatkowej fazie tworzenia manuala Jak dla mnie klasa! Jak będziesz miał już manual skończony, to daj znać PROSZĘ! u mnie miał być też taki, ale... skończyło się na 1.4 kręconym na dziewięćdziesiąt kilka koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vacker Napisano 29 Maja 2005 Udostępnij Napisano 29 Maja 2005 A ja chce bardzo wsadzić do swojego Uniaka 1.8 albo 2.0 od sieny !! da sie ?? i czy duży koszt bo sie szykuje od dawna jusz na to !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 29 Maja 2005 Udostępnij Napisano 29 Maja 2005 > A ja chce bardzo wsadzić do swojego Uniaka 1.8 albo 2.0 od sieny !! > da sie ?? i czy duży koszt bo sie szykuje od dawna jusz na to !! A siena miała takie silniki ?? Powiedzmy silnik @.0 z fiata - ok!! W Brazyli wsadzają nawet z Turbo - pewnie w polsce też się da!! A tak przy okazji - Szary garaż Ciekawe czyj to ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 29 Maja 2005 Udostępnij Napisano 29 Maja 2005 Szary nie wie co gada poprostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 29 Maja 2005 Udostępnij Napisano 29 Maja 2005 > Szary nie wie co gada poprostu To znaczy? Żartował??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.