Skocz do zawartości

Zacisk hamulcowy


yosssarian

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś musiałem skorzystać z pomocy lawety frown.gif po około godzinie jazdy zablokowało się lewe przednie koło, tydzień temu było to samo - wymieniony płyn hamulcowy i naprawa zacisku - nie wiem na czym dokładnie polegająca ale teraz mi mechanik zapowiada że chcieli mnie ratować jak najmniejszym kosztem a teraz mówią że zacisk do wymiany koszt podobno ok 500 zł (!!!)

Samochód blokuje się na gorących hamulcach - pedał nie da się wcisnąć a jak ostygnie znów jest ok. Proszę o rady... Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziś musiałem skorzystać z pomocy lawety po około godzinie jazdy

> zablokowało się lewe przednie koło, tydzień temu było to samo -

> wymieniony płyn hamulcowy i naprawa zacisku - nie wiem na czym

> dokładnie polegająca ale teraz mi mechanik zapowiada że chcieli

> mnie ratować jak najmniejszym kosztem a teraz mówią że zacisk do

> wymiany koszt podobno ok 500 zł (!!!)

> Samochód blokuje się na gorących hamulcach - pedał nie da się wcisnąć

> a jak ostygnie znów jest ok. Proszę o rady... Z góry dzięki za

> pomoc

hehe.gifhehe.gifhehe.gifhehe.gifhehe.gifhehe.gif sory za śmiech ale mechanik jest Jebnięt*!! wejdź sobie na alledrogo zacisk noofka do 70zł

a to że blokuje to wina tego co wymieniał klocki bo nie zachował higieny zacisku i jarzma, wymień wężyki bo pewno w nich tkwi problem... i niezałamój sie a mechanik to zwykły cwaniaczek uzbroj_zlo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Klikaj i czytaj

> chyba coś cię w kulki robią

> jeśli koło się blokuje to tłoczek nie odpuszcza i

> Wymiana tłoczka, wyczyszczenie prowadnic, przewód hamulcowy do

> wymiany

sam tłoczek zacisku da się wymienić?? jest to część dostępna w ASO (wiem że to zło ale czasami trzeba).

najdziwniejsze jest to że na krótkim dystansie jest wszystko ok, a problem już drugi raz się pojawił na dłuższym dystansie (godzina jazdy w korku w czasie upału)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z hamulcami w uno walczylem ooooooo długo mechanicy robili

udaj sie do sklepu i zakup dwa przewody elastyczne koszt ok 15-18 zł sztuka, paste do zacisków, zestaw naprawczy

kup 3 browary

Rozłoż wszystko wyciagnij tłoczek.

Kup zestaw naprawczy nowe gumki

wyczysc wszystko w benzynce tłoczki wyszlifuj papierem 1500 a potem 2000 tak samo zacisk od srodka (jezli nie ma rys głebokich bedzie dobrze)

Złóż wszystko na specjalna paste do zacisków (naładuj jeszcze tej poasty pod gumke)

Złoz wszystko w odwrotnej kolejnosci bedzie dobrze

ja wymienialem tylko zacisk bo mialem ukrecony odpowietrznik

Zamontuj nowe przewody dobrze odpowietrz i bedzie dobrze

Ps tłoczek mozna kupic kosztuje okolo 20 zł

Jak raz złozysz to dobrze masz spokoj do wymiany klocków

Ja czyszcze co jakies 10 000 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Klikaj i czytaj

> chyba coś cię w kulki robią

> jeśli koło się blokuje to tłoczek nie odpuszcza i

> Wymiana tłoczka, wyczyszczenie prowadnic, przewód hamulcowy do

> wymiany

I to moze być za mało - tak jak u mnie frown.gif Zastanawiam się czy tu pompa hamulcowa cos nie fiksuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a piwa wypij po robocie bo jeszcze załozysz te tarcze na tył do uno

smile.gif dzięki za szczegółowy opis ale niestety nie mam warunków do takiej naprawy no i to jednak hamulce - podstawa bezpieczeństwa. Poproszę najpierw żeby zrobili to co Kolega napisał a potem wezmę go na testy ale zaczynam myśleć że to te przewody.

A co do odpowietrznika to cośtam napomknęli że się uszkodził jak wymieniali płyn ale jakośtam "po domowemu" go naprawili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja z hamulcami w uno walczylem ooooooo długo mechanicy robili

> udaj sie do sklepu i zakup dwa przewody elastyczne koszt ok 15-18 zł

> sztuka, paste do zacisków, zestaw naprawczy

> kup 3 browary

> Rozłoż wszystko wyciagnij tłoczek.

> Kup zestaw naprawczy nowe gumki

> wyczysc wszystko w benzynce tłoczki wyszlifuj papierem 1500 a potem

> 2000 tak samo zacisk od srodka (jezli nie ma rys głebokich

> bedzie dobrze)

> Złóż wszystko na specjalna paste do zacisków (naładuj jeszcze tej

> poasty pod gumke)

> Złoz wszystko w odwrotnej kolejnosci bedzie dobrze

> ja wymienialem tylko zacisk bo mialem ukrecony odpowietrznik

> Zamontuj nowe przewody dobrze odpowietrz i bedzie dobrze

> Ps tłoczek mozna kupic kosztuje okolo 20 zł

> Jak raz złozysz to dobrze masz spokoj do wymiany klocków

> Ja czyszcze co jakies 10 000 km

Wszystko się zgadza, ale zapomniałeś jeszcze o jednym płynie zlosnik.gif

Piwo to pierwszy

Drugi to hamulcowy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sam tłoczek zacisku da się wymienić?? jest to część dostępna w ASO

> (wiem że to zło ale czasami trzeba).

> najdziwniejsze jest to że na krótkim dystansie jest wszystko ok, a

> problem już drugi raz się pojawił na dłuższym dystansie (godzina

> jazdy w korku w czasie upału)

też tak miałem icon_rolleyes.gif

jeździłem wsio było ok, dopiero jak zaczął się korek to koło się tak zblokowało, że nie można było dotknąć koła angryfire.gif

Wymieniłem przeczyściłem i jest ok ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> też tak miałem

> jeździłem wsio było ok, dopiero jak zaczął się korek to koło się tak

> zblokowało, że nie można było dotknąć koła

> Wymieniłem przeczyściłem i jest ok

Po wymianie gumowych przewodów problem zniknął - wczoraj na wszelki wypadek jeździłem 2 godziny po mieście i też trochę katowałem hamulce i jest ok nie blokują się.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.