Skocz do zawartości

MOGĘ!!!!!!!!!!


magda11

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem z sąsiedniego kącika

mam do was pytanko ...mogę (a raczej mam możliwosć ) kupienia hondy CRX del sol ,

powiedzcie mi cos na temat tego samochodu , na co zwrócic szczególną uwage , niestety o silnik nie pytałem (bo poprostu w tym temacie jestem zielony)..........

co sie zużywa najcześciej , jaki przebieg, itp

wiem ze jest ona zbudowana na bazie civic , czy to znaczy ze dużo cześci przypasuje od civic-i ????

ile to skubaństwo pali ????????? jaki silnik najlepszy i najczęstsze awarie .........

no i oczywiscie czy opłaca się za 14 kółek (do uzgodnienia)............

pozdrawiam...........

szczęśliwy posiadacz dwóch bravolotów .....krzyke.............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> miałem kiedyś crx-a piękne autko silnik 1.6

> śmigałem tym rok i nic się nie psuło jedyne co to zerknij czy nie

> bity i czy silnik nie zarżnięty (nie ma wycieków , nie kopci )

> po za tym spalanie w normie ..

oczywiście mi chodzi o taka wersję

61njn1t.jpg

taką miałeś św_irek????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taka:

delSol.jpg

Jak juz kiedys pisalem - jest niewygodna, hardcore'owa, niska, twarda, sportowa i niepraktyczna... Uwielbiam ja smile.gif

Dobrego egzemplarza, niezmeczonego reka tjuningoffca szukalem 3 lata, za taki stan warto zaplacic wiecej.

To auto dla przyjemnosci, do jazdy na codzien mam Civica.

Wszystkie techniczne sprawy sa ladnie opisane na: http://www.honda-crx.info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam taka:

> Jak juz kiedys pisalem - jest niewygodna, hardcore'owa, niska,

> twarda, sportowa i niepraktyczna...

W porównaniu do IIgen. to jest wygodna, miękka i niehardcorowa smile.gif

Ale ogólnie fajna...warunek DOHC VTEC pod maską, inaczej nie bardzo chce jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach