markkk Napisano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2007 witam poniewaz to moja pierwsza sekwencja prosze o wyrozumialosc. Prosze was o pomoc odnosnie regulacji sekwencji. Chodzi mi tylko o to jak sie sprawdza i ustawia mieszanke, mam soft, bede mial kabelek niedlugo. Ktore menu i funckje, jakie parametry itd, czy przy pracujacym silniku czy nie, na LPG czy NoPbm czy bedzie potrzebny czujnik map czy nie. Szukalem w achiwum ale przewaznie jest o 1 i 2 generacji W sc mam blitza i mam wszystko opanowane ale w sekwencji nie wiem, co gdzie i jakie wartosci. Odnosnie ustawien temperatur przelazania itd to spoko wiem co i jak. Troszke mnie martwi spalanie, czy nie jest aby za male bo szkoda silnika, ok 7,5l na pierwszej butli, jazda spokojna ok 70-80% trasa, obroty 2000-3000. silnik 1.4 lanos. Moze ma ktos jakis manual a moze na sieci gdzies jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter34 Napisano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2007 > witam > poniewaz to moja pierwsza sekwencja prosze o wyrozumialosc. > Prosze was o pomoc odnosnie regulacji sekwencji. Chodzi mi tylko o > to jak sie sprawdza i ustawia mieszanke, mam soft, bede mial > kabelek niedlugo. Ktore menu i funckje, jakie parametry itd, czy > przy pracujacym silniku czy nie, na LPG czy NoPbm czy bedzie > potrzebny czujnik map czy nie. Będziesz potrzebował czujnik MAP (do regulacji map gazowych). Koszt ok. 400PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2007 > Będziesz potrzebował czujnik MAP (do regulacji map gazowych). Koszt > ok. 400PLN ale z czujnikiem to juz byla mapa ustawiana i pierwsza regulacja. chodzi mi o pozniejsze regulacje, czytalem ze juz czujnik map nie bedzie potrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dworaq Napisano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2007 > ale z czujnikiem to juz byla mapa ustawiana i pierwsza regulacja. > chodzi mi o pozniejsze regulacje, czytalem ze juz czujnik map > nie bedzie potrzebny. zgadza sie masz dwa suwaki jeden od biegu jałowego a drugi od wysokich obrotów tyle że ja z tych opcji nie korzystam bo po co skoro raz porządnie wykonane programowanie z czujnikiem MAP nie wymaga żeby jeszcze coś zmieniać tymi suwakami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2007 > zgadza sie masz dwa suwaki jeden od biegu jałowego a drugi od > wysokich obrotów tyle że ja z tych opcji nie korzystam bo po > co skoro raz porządnie wykonane programowanie z czujnikiem MAP > nie wymaga żeby jeszcze coś zmieniać tymi suwakami a ktopry menu i zakladce oprogramowania do sequenta24 to jest ? jeszcze nie podlaczalem, penwie bede jutro to robil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter34 Napisano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2007 > ale z czujnikiem to juz byla mapa ustawiana i pierwsza regulacja. > chodzi mi o pozniejsze regulacje, czytalem ze juz czujnik map > nie bedzie potrzebny. Do każdej "kalibracji" jest potrzebny czujnik MAP. Bez czujnika to możesz ewentualnie jakieś drobne korekty robić (na pałę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2007 > Do każdej "kalibracji" jest potrzebny czujnik MAP. > Bez czujnika to możesz ewentualnie jakieś drobne korekty robić (na > pałę). witam !! MAP -sensor jest potrzebny tylko do pierwszej kalibracji systemu , jeżeli trzeba ponownie zrobić mapę podstawową to należy go podpiąc, a, przy regulacjach , i zmianie innych parametrów np. temperatury przejścia na gaz , kalibracji poziomu zbiornika itp . jest niepotrzebny .pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter34 Napisano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2007 > witam !! MAP -sensor jest potrzebny tylko do pierwszej kalibracji > systemu , jeżeli trzeba ponownie zrobić mapę podstawową to > należy go podpiąc, No to właśnie to napisałem wyżej... > a, przy regulacjach , i zmianie innych > parametrów np. temperatury przejścia na gaz , kalibracji poziomu > zbiornika itp . jest niepotrzebny .pozdrawiam!! Tak. Dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.