Snajper Napisano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 Loeb zaczął tradycyjnie, czyli mocno i od prowadzenia. Ale oto pojawił się... Gigi! W Lancerze WRC! Drugi na SS2 (SS1 odwołano), drugi na SS3, wygrał SS4 i... jest na prowadzeniu! Całe 6.4s przed Loebem! O ile to, że Loeb nie prowadzi, jest (biorąc pod uwagę ostatnie kilka rajdów) samo w sobie ciekawe, o tyle fakt, iż stawkę otwiera właśnie Galli i to w Lancerze, to mała sensacja. Facet ma potencjał, co było widać na krótkim filmiku z tym niesamowitym nawrotem na blokach, który jakiś czas temu krążył po sieci. Ale żeby prowadzić w rajdzie RSMŚ...? Ciekawe, jak będzie się sytuacja rozwijać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > Loeb zaczął tradycyjnie, czyli mocno i od prowadzenia. Ale oto > pojawił się... Gigi! W Lancerze WRC! > Drugi na SS2 (SS1 odwołano), drugi na SS3, wygrał SS4 i... jest na > prowadzeniu! Całe 6.4s przed Loebem! > O ile to, że Loeb nie prowadzi, jest (biorąc pod uwagę ostatnie kilka > rajdów) samo w sobie ciekawe, o tyle fakt, iż stawkę otwiera > właśnie Gialli i to w Lancerze, to mała sensacja. > Facet ma potencjał, co było widać na krótkim filmiku z tym > niesamowitym nawrotem na blokach, który jakiś czas temu krążył > po sieci. Ale żeby prowadzić w rajdzie RSMŚ...? > Ciekawe, jak będzie się sytuacja rozwijać. no to rzeczywiscie sie dzieje sporo Kogo obstawiacie na zwyciezce bo ja Sebastian Loeb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > no to rzeczywiscie sie dzieje sporo > Kogo obstawiacie na zwyciezce bo ja Sebastian Loeb Ja tyż. Kibicuję mu od czasu początków jego startów w S1600. Podoba mi się jego styl jazdy - tnie precyzyjnie, jak chirurg skalpelem. W relacjach widać czasem, jak przejeżdża obok różnych przeszkód. Na grubość lakieru po prostu. Ale w sumie Gigi też jest ciekawy. Fantazję ma, jeśli dołoży do tego wysoką skuteczność (bo era takich z fantazją, ale bez skuteczności już się skończyła), może być naprawdę groźny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > Ja tyż. Kibicuję mu od czasu początków jego startów w S1600. Podoba > mi się jego styl jazdy - tnie precyzyjnie, jak chirurg > skalpelem. W relacjach widać czasem, jak przejeżdża obok różnych > przeszkód. Na grubość lakieru po prostu. widze ze nie jestem sam, ktory kibicuje mu od poczatku > Ale w sumie Gigi też jest ciekawy. Fantazję ma, jeśli dołoży do tego > wysoką skuteczność (bo era takich z fantazją, ale bez > skuteczności już się skończyła), może być naprawdę groźny. Racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > Ciekawe, jak będzie się sytuacja rozwijać. Po SS6 już Loeb 29s przed Gigim. Ależ ten człowiek zap...la... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > Po SS6 już Loeb 29s przed Gigim. > Ależ ten człowiek zap...la... Ma chlopak talent i umiejetnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 no a El Matador jak na emeryta tez calkiem niezle sobie radzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > no a El Matador jak na emeryta tez calkiem niezle sobie radzi nawet nie zwrocilem uwagi ze powrocil na trasy Bardzo dobrze Sobie radzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > nawet nie zwrocilem uwagi ze powrocil na trasy Jednorazowo, choć Citroen zaproponował mu cały sezon... > Bardzo dobrze Sobie radzi Jak zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 nio wlasnie jak tam miejsca Sainza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > Ja tyż. Kibicuję mu od czasu początków jego startów w S1600. Podoba > mi się jego styl jazdy - tnie precyzyjnie, jak chirurg > skalpelem. W relacjach widać czasem, jak przejeżdża obok różnych > przeszkód. Na grubość lakieru po prostu. > Ale w sumie Gigi też jest ciekawy. Fantazję ma, jeśli dołoży do tego > wysoką skuteczność (bo era takich z fantazją, ale bez > skuteczności już się skończyła), może być naprawdę groźny. ale chyba jednak nie w Miśku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > nio wlasnie jak tam miejsca Sainza Po SS8 jest piąty, strata 1:50.7 do qmpla z zespołu. BTW - zaczęły się fooraki sypać na SS8: Harri Rovanperä retired from the leg with a damaged right rear suspension (jednego Lancernika mniej... ) Henning Solberg (Ford) lost a rear wheel - Continuing slowly Armin Schwarz (Škoda) retired from the rally - He will not restart in SUPERally Janne Tuohino (Škoda) hit a rock - believed to be the same as Armin Schwarz hit on SS 5 Toshihiro Arai (Subaru Gr. N) had no power steering Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > ale chyba jednak nie w Miśku Czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > Czemu? bo ostatnie występy były na poziomie Fabii WRC........niedokończone, a szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > bo ostatnie występy były na poziomie Fabii WRC........niedokończone, > a szkoda Ale jest postęp. Wcześniej Lancery w ogóle nie chciały jeździć. Teraz od kilku rajdów już jeżdżą, pozostaje popracować nad niezawodnością i gorącą krwią kierowców . Wydaje mi się, że Lacer to obecnie jedno z najbardziej przyszłościowych aut WRC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 to jak na taka przerwe to jedzie super.Szkoda Armina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > Ale jest postęp. Wcześniej Lancery w ogóle nie chciały jeździć. Teraz > od kilku rajdów już jeżdżą, pozostaje popracować nad > niezawodnością i gorącą krwią kierowców . Wydaje mi się, że > Lacer to obecnie jedno z najbardziej przyszłościowych aut WRC... ale żeby nie było zbyt pięknie to teraz P.S.A. wycofa swoje autka z WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > ale żeby nie było zbyt pięknie to teraz P.S.A. wycofa swoje autka z > WRC Nie PSA, tylko Citroen. AFAIK Pug nie mówił nic o wycofywaniu się... Poza tym jeszcze do końca nic nie wiadomo. Może betony z FIA ugną się pod ciężarem słusznych argumentów...? Osobiście w to nie wierzę, ale może zdarzy się jakiś cud... A tak poza tym - Skoda też ogłosiła, że przyszły sezon odpuszcza klasyfikację producentów i będzie tylko wypychać załogi na wybrane rajdy, co by nad samochodem pracować... Nowych firm jakoś na horyzoncie nie widać. Suzuki coś-tam bąka, ale to chyba tylko bąki są. Temat Fiata umarł jakoś śmiercią naturalną. Innych też nie widać. Ech... Nie dzieje się dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 moze do nas na pzmoty beda przyjezdzac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > moze do nas na pzmoty beda przyjezdzac Hihihi... Na 60 km oesowych to chyba niespecjalnie by im się opłacało... Ale zaproszenia można spróbować wysłać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2005 60 km oesowych=mniejsze koszty.a poza tym jak latwo jest dotrzec do polski.Ze wszad blisko.Mamy rozbudowane sieci drog..tylko czekac jak xsary wrc czy inne fabie beda u nas jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2005 > Nie PSA, tylko Citroen. AFAIK Pug nie mówił nic o wycofywaniu się... > Poza tym jeszcze do końca nic nie wiadomo. Może betony z FIA ugną się > pod ciężarem słusznych argumentów...? Osobiście w to nie wierzę, > ale może zdarzy się jakiś cud... > A tak poza tym - Skoda też ogłosiła, że przyszły sezon odpuszcza > klasyfikację producentów i będzie tylko wypychać załogi na > wybrane rajdy, co by nad samochodem pracować... > Nowych firm jakoś na horyzoncie nie widać. Suzuki coś-tam bąka, ale > to chyba tylko bąki są. Temat Fiata umarł jakoś śmiercią > naturalną. Innych też nie widać. > Ech... Nie dzieje się dobrze... Kolego ale byla mowa o wycofaniu sie Peugeota i Citroena z RSMS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2005 Powiedzicie mi co sie stalo ze Loeb spadl w generalce Nie mialem wczoraj dostepu do mediow i nic nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinqs Napisano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2005 Jak spadł jak jest 1, może Ci chodzi o Galli'ego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2005 > Jak spadł jak jest 1, może Ci chodzi o Galli'ego? Ale byl na drugim miejscu bodajrze po 12-13 odc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinqs Napisano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2005 po 3 mial 6s straty a tak to caly czas na 1 miejscu jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2005 > po 3 mial 6s straty a tak to caly czas na 1 miejscu jest. to moze mi sie cos zle spojrzalo Sorki za zamieszanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > Kolego ale byla mowa o wycofaniu sie Peugeota i Citroena z RSMS dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > Kolego ale byla mowa o wycofaniu sie Peugeota i Citroena z RSMS Hmmm... No to musiało mi się cosik pomięszać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 no niestet chodzi o wszystkie autka grupy p.s.a czy jakos tat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > no niestet chodzi o wszystkie autka grupy p.s.a czy jakos tat ale AFIAK tylko WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 no tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > no tak FIA i tak chce cicho doprowadzic do upadku WRCa i cala "zabawa" przeniesie sie do N'ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 to ten mosley to jakis dziwny czlowiek.jego priortetem sa chyba wyscigi itd .w sumie przyciagaja wiecej ludzi i sponsorow a wiec i dla niego moze za to isc wieksza kasa.Zmniejszylby ilosc eliminacji.szczegolnie te rzucone gdzies na inne kontynenty czy cos.To by znacznie obnizylo koszty a nie jakies inne jego durne wydumki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > to ten mosley to jakis dziwny czlowiek.jego priortetem sa chyba > wyscigi itd .w sumie przyciagaja wiecej ludzi i sponsorow a wiec > i dla niego moze za to isc wieksza kasa.Zmniejszylby ilosc > eliminacji.szczegolnie te rzucone gdzies na inne kontynenty czy > cos.To by znacznie obnizylo koszty a nie jakies inne jego durne > wydumki o rajdach "wypadowaych" to juz nawet producenci mowia ze za daleko, za drogo ble ble ble a wyscigi nigdy rajdow nie zastapia, tak samo jak rajdy nie zastapia wyscigow, to jest calkiem inna bajka.... IMO wole rajdy, choc F1 sledze, ale DTMu i podobnych jakos nie lubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 z dtm'u to autka fajne sa ale to troche monotonne do ogladania.Sa czasem fajne akcje ale nie to co rajdy.No niestety od nas nic nie zalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 I kolejny rajd dla Loeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 Solberg niestety 2 Szkoda Gali'ego.Sainz to solidna firma.Ni ma co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > Solberg niestety 2 Szkoda Gali'ego.Sainz to solidna firma.Ni ma co JA nic nie mam przeciwko Solbergowi ale jego wypowiedzi mi sie nie podobaja Jest za pewny Siebie Gali'ego rzeczywiscie szkoda, a Sainz to rutyniarz i solidna firma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 Mysle ze Sainz nieumyslnie troche nabruzdzil Duval'owi.Nie jedzil chyba z 8 miesiecy,wystartowal i zdobyl punkty dla siebie i zespolu co dla Duval'a nie szlo.Ciekawe kogo Citroen wystawi w nastepnym rajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > Mysle ze Sainz nieumyslnie troche nabruzdzil Duval'owi.Nie jedzil > chyba z 8 miesiecy,wystartowal i zdobyl punkty dla siebie i > zespolu co dla Duval'a nie szlo.Ciekawe kogo Citroen wystawi w > nastepnym rajdzie. sazde ze postawia znowu na Sainza jesli On wyrazi zgode Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > FIA i tak chce cicho doprowadzic do upadku WRCa > i cala "zabawa" przeniesie sie do N'ki E, tak źle nie będzie. Jest S1600, w bólach ale rodzi się S2000 które na OS'ach raczej leją N'ki, niż od nich obrywają... Ale fakt jest faktem, że bez WRC to już nie będzie to samo... Chociaż z drugiej strony - po likwidacji grupy B też wszyscy biadolili, że to koniec rajdów. Ale chyba nie było tak źle. Kilka lat po wprowadzeniu ograniczeń samochody i tak zaczęły na trasach wykręcać czasy lepsze od B-grupowych potworów. Mimo tego, że miały po 300-350KM, a nie 1000... A dzięki temu, że wyznacznikiem miejsca na podium przestała być tylko moc, fabryki mocno dopracowały układy przeniesienia napędu, układy hamulcowe, skrzynie biegów, etc. Technika idzie do przodu, więc może raz na jakiś czas odchudzenie rajdówek z ich możliwości nie będzie aż takie złe...? Cholera wie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > E, tak źle nie będzie. Jest S1600, w bólach ale rodzi się S2000 które > na OS'ach raczej leją N'ki, niż od nich obrywają... dokladnie tworza nowe klasy, ktore w domysle maja zastapic to co jest > Ale fakt jest faktem, że bez WRC to już nie będzie to samo... dokladnie > Chociaż z drugiej strony - po likwidacji grupy B też wszyscy > biadolili, że to koniec rajdów. Ale chyba nie było tak źle. > Kilka lat po wprowadzeniu ograniczeń samochody i tak zaczęły na > trasach wykręcać czasy lepsze od B-grupowych potworów. Mimo > tego, że miały po 300-350KM, a nie 1000... A dzięki temu, że > wyznacznikiem miejsca na podium przestała być tylko moc, fabryki > mocno dopracowały układy przeniesienia napędu, układy hamulcowe, > skrzynie biegów, etc. > Technika idzie do przodu, więc może raz na jakiś czas odchudzenie > rajdówek z ich możliwości nie będzie aż takie złe...? > Cholera wie... no i tu tkwi problem, co z WRC zostanie zablokowane a co "odblokowane" nie moga zrobic drugien grupy N bo to sie mija zcelem, wiec abo Nka "placzy sie" z S2000 i na tej bazie bedzie nowa TOP grupa rajdowa albo jednak zasady S2000 ostatecznie beda jednak blizsze WRC czas wszystko wyjasni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 6 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2005 > no i tu tkwi problem, co z WRC zostanie zablokowane a co > "odblokowane" Najpewniej kastracja w głównej mierze dotyczyć będzie tego, co najdroższe, czyli elektroniki - aktwnych dyfrów, maszyn startowych i cholera jedna wie, co oni tam jeszcze mają sterowane procesorkami. > nie moga zrobic drugien grupy N bo to sie mija zcelem, wiec abo Nka > "placzy sie" z S2000 i na tej bazie bedzie nowa TOP grupa > rajdowa albo jednak zasady S2000 ostatecznie beda jednak blizsze > WRC IMO zgodnie z zapowiedziami FIA zniknie podział na grupy A i N, który już ostatnio ma coraz mniejszy sens. Zostanie tylko podział ze względu na pojemność, zapewne utrzyma się mnożnik 1.7 za turbo. I tyle. I muszę przyznać, że od jakiegoś czasu ja jestem za takimi zmianami. A dokładniej od czasu transmisji ostatniego OS z Rajdu Wielkiej Brytanii na Eurosporcie. Pokazywali tam m.in. szybki szutrowy lewy łuk. Taki na 100-120km/h. I jak patrzyłem, jak wurce przelatują przez ten łuk (SZUTROWY!) bez najmniejszego nawet uślizgu, bez żadnej jazdy bokiem, to stwierdziłem, że coś chyba jednak musi się zmienić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2005 > I muszę przyznać, że od jakiegoś czasu ja jestem za takimi zmianami. > A dokładniej od czasu transmisji ostatniego OS z Rajdu Wielkiej > Brytanii na Eurosporcie. Pokazywali tam m.in. szybki szutrowy > lewy łuk. Taki na 100-120km/h. I jak patrzyłem, jak wurce > przelatują przez ten łuk (SZUTROWY!) bez najmniejszego nawet > uślizgu, bez żadnej jazdy bokiem, to stwierdziłem, że coś chyba > jednak musi się zmienić... ja doszedlem juz jakis rok temu do tego ze najwieksze piekno tego sportu zabijaja aktywne dyfry kiedys po prostu jak miales szpere to sie nie dalo przejechac zakretu prosto trzeba bylo bokiem a teraz szkoda slow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.