Skocz do zawartości

Aveo made in Poland już jest


Tomrad

Rekomendowane odpowiedzi

No i doczekalismy się Cheviego Aveo z FSO. Ciekawe jak to wpłynie na cenę i jakość hmm.gif

Quote:

W warszawskich zakładach FSO zmontowano pierwszego Chevroleta Aveo. Seryjna produkcja tego modelu rozpocznie się w październiku.

Opracowanie dokumentacji technologicznej samochodu i złożenie go z części dostarczonych z fabryk koncernu GM DAT zajęło 10 dni. Montażem auta, oznaczonego jako T-250, zajęła się grupa pracowników, którzy uczestniczyli w specjalnym szkoleniu w Korei Południowej oraz ekipa koreańskich mistrzów produkcji.

Zadaniem przeszkolonej polskiej ekipy jest teraz przygotowanie ok. 400 innych pracowników FSO do produkcji seryjnej żerańskiego Chevroleta Aveo. Zanim zacznie on zjeżdżać z linii montażowych, powstanie jeszcze ok. 150 egzemplarzy testowych T-250. Jako auta szkoleniowe zostaną one wykorzystane przez fabrykę głównie do celów badawczych.

Źródło: FSO


LINK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i doczekalismy się Cheviego Aveo z FSO. Ciekawe jak to wpłynie na

> cenę i jakość

Co do jakosci to bym sie nie obawial, bedzie na takim sammym poziomie albo i lepsza. Zastanawiam sie tylko jak to wplynie na cene... Ciekawe czy bedzie tansze??? Moze inzynierowie z fso poprawia troszke bezpieczenstwo bierne hmm.gif

EDIT: FSO kluczowym zakładem GM W efekcie FSO Żerań będzie produkował Chevroleta Aveo w trzech wersjach nadwozia. Na tym jednak nie koniec, w Żeraniu planuje się bowiem produkowanie innych modeli, następców Aveo. FSO ma być kluczowym zakładem dla General Motors w realizacji strategii w zwiększeniu wzrostu sprzedaży Chevroletów w Europie Środkowo-Wschodniej. USA che aby do końca 2008 roku sprzedaż z 250 tys. aut wzrosła do 500 tys. aut. Zakład w Żeraniu na produkować rocznie aż 150 tys. samochodów.

Źródło: Dziennik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do poprawy bezpieczenstwa biernego to raczej nie pozwola im nic zrobic ( a z zdrugiej strony co mozna jeszcze jesli auto jest tak skonstruowane? Tutaj nawet 4 jaski w standarcie nie pomoga wiele).Drugie pytanie - ile kadry inzynierskiej pozostalo w FSO? Chyba niewiele.

Pocieszajace jest to , ze beda produkowali cala game Aveo.

Szkoda , ze nie Lacetti.

Oby tak dalej.

Mam nadzieje , ze produkcja auta bedzie zmierzala w strone polonizacji poniewaz opony to juz na wstepie sa do wymiany na nasze krajowe.

W kazdym razie - krok w odpowiednim kierunku i dobry biznes dla GM ( mam na mysli koszty produkcji + jakosc).

Pozdr

Arek

Evanda CDX 04 W-wa

> Co do jakosci to bym sie nie obawial, bedzie na takim sammym poziomie

> albo i lepsza. Zastanawiam sie tylko jak to wplynie na cene...

> Ciekawe czy bedzie tansze??? Moze inzynierowie z fso poprawia

> troszke bezpieczenstwo bierne

> EDIT: FSO kluczowym zakładem GM W efekcie FSO Żerań będzie

> produkował Chevroleta Aveo w trzech wersjach nadwozia. Na tym

> jednak nie koniec, w Żeraniu planuje się bowiem produkowanie

> innych modeli, następców Aveo. FSO ma być kluczowym zakładem dla

> General Motors w realizacji strategii w zwiększeniu wzrostu

> sprzedaży Chevroletów w Europie Środkowo-Wschodniej. USA che aby

> do końca 2008 roku sprzedaż z 250 tys. aut wzrosła do 500 tys.

> aut. Zakład w Żeraniu na produkować rocznie aż 150 tys.

> samochodów.

> Źródło: Dziennik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do jakości hm .....miałem lanosa koreańskiego a kolega polskiego i niestety troszeczke ten polski odbiegał np. uszczelki szyb w tylnych drzwiach były bardziej miekkie od koreanskich i w efekcie podczas jazdy świszczały, przykład 2 na górnej krawędzi nad tylna szyba pojawiła sie rdza u mnie tego nie było a lanos byl starszy a ten polski nie był z tych tzw zdrapek. Co do produkcji innych modeli to gdzies wyczytałem ze epica ma byc produkowanan w niemczech a nastepca lacetti moze w Belgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do jakości hm .....miałem lanosa koreańskiego a kolega polskiego i

> niestety troszeczke ten polski odbiegał np. uszczelki szyb w

> tylnych drzwiach były bardziej miekkie od koreanskich i w

> efekcie podczas jazdy świszczały, przykład 2 na górnej krawędzi

> nad tylna szyba pojawiła sie rdza u mnie tego nie było a lanos

> byl starszy a ten polski nie był z tych tzw zdrapek. Co do

> produkcji innych modeli to gdzies wyczytałem ze epica ma byc

> produkowanan w niemczech a nastepca lacetti moze w Belgi.

astra skąd by nie była to i tak zawsze w tych samych miajscach koroduje, więc nie wiem czy będzie gorzej, o korodujących lanosach nie słyszałem, ale matizy to juz inna historia, znam 2 ten sam rocznik, i jeden po blacharce, drugi nie ruszony przez rudzielca, oba korea. po blacharce joy, nie ruszony ten droższy

pozdro i powodzenia dla FSO, może i laczki będą montować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.