Tomrad Napisano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 No i doczekalismy się Cheviego Aveo z FSO. Ciekawe jak to wpłynie na cenę i jakość Quote: W warszawskich zakładach FSO zmontowano pierwszego Chevroleta Aveo. Seryjna produkcja tego modelu rozpocznie się w październiku. Opracowanie dokumentacji technologicznej samochodu i złożenie go z części dostarczonych z fabryk koncernu GM DAT zajęło 10 dni. Montażem auta, oznaczonego jako T-250, zajęła się grupa pracowników, którzy uczestniczyli w specjalnym szkoleniu w Korei Południowej oraz ekipa koreańskich mistrzów produkcji. Zadaniem przeszkolonej polskiej ekipy jest teraz przygotowanie ok. 400 innych pracowników FSO do produkcji seryjnej żerańskiego Chevroleta Aveo. Zanim zacznie on zjeżdżać z linii montażowych, powstanie jeszcze ok. 150 egzemplarzy testowych T-250. Jako auta szkoleniowe zostaną one wykorzystane przez fabrykę głównie do celów badawczych. Źródło: FSO LINK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 > No i doczekalismy się Cheviego Aveo z FSO. Ciekawe jak to wpłynie na > cenę i jakość Co do jakosci to bym sie nie obawial, bedzie na takim sammym poziomie albo i lepsza. Zastanawiam sie tylko jak to wplynie na cene... Ciekawe czy bedzie tansze??? Moze inzynierowie z fso poprawia troszke bezpieczenstwo bierne EDIT: FSO kluczowym zakładem GM W efekcie FSO Żerań będzie produkował Chevroleta Aveo w trzech wersjach nadwozia. Na tym jednak nie koniec, w Żeraniu planuje się bowiem produkowanie innych modeli, następców Aveo. FSO ma być kluczowym zakładem dla General Motors w realizacji strategii w zwiększeniu wzrostu sprzedaży Chevroletów w Europie Środkowo-Wschodniej. USA che aby do końca 2008 roku sprzedaż z 250 tys. aut wzrosła do 500 tys. aut. Zakład w Żeraniu na produkować rocznie aż 150 tys. samochodów. Źródło: Dziennik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amati6 Napisano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 Co do poprawy bezpieczenstwa biernego to raczej nie pozwola im nic zrobic ( a z zdrugiej strony co mozna jeszcze jesli auto jest tak skonstruowane? Tutaj nawet 4 jaski w standarcie nie pomoga wiele).Drugie pytanie - ile kadry inzynierskiej pozostalo w FSO? Chyba niewiele. Pocieszajace jest to , ze beda produkowali cala game Aveo. Szkoda , ze nie Lacetti. Oby tak dalej. Mam nadzieje , ze produkcja auta bedzie zmierzala w strone polonizacji poniewaz opony to juz na wstepie sa do wymiany na nasze krajowe. W kazdym razie - krok w odpowiednim kierunku i dobry biznes dla GM ( mam na mysli koszty produkcji + jakosc). Pozdr Arek Evanda CDX 04 W-wa > Co do jakosci to bym sie nie obawial, bedzie na takim sammym poziomie > albo i lepsza. Zastanawiam sie tylko jak to wplynie na cene... > Ciekawe czy bedzie tansze??? Moze inzynierowie z fso poprawia > troszke bezpieczenstwo bierne > EDIT: FSO kluczowym zakładem GM W efekcie FSO Żerań będzie > produkował Chevroleta Aveo w trzech wersjach nadwozia. Na tym > jednak nie koniec, w Żeraniu planuje się bowiem produkowanie > innych modeli, następców Aveo. FSO ma być kluczowym zakładem dla > General Motors w realizacji strategii w zwiększeniu wzrostu > sprzedaży Chevroletów w Europie Środkowo-Wschodniej. USA che aby > do końca 2008 roku sprzedaż z 250 tys. aut wzrosła do 500 tys. > aut. Zakład w Żeraniu na produkować rocznie aż 150 tys. > samochodów. > Źródło: Dziennik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 co do jakości hm .....miałem lanosa koreańskiego a kolega polskiego i niestety troszeczke ten polski odbiegał np. uszczelki szyb w tylnych drzwiach były bardziej miekkie od koreanskich i w efekcie podczas jazdy świszczały, przykład 2 na górnej krawędzi nad tylna szyba pojawiła sie rdza u mnie tego nie było a lanos byl starszy a ten polski nie był z tych tzw zdrapek. Co do produkcji innych modeli to gdzies wyczytałem ze epica ma byc produkowanan w niemczech a nastepca lacetti moze w Belgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2007 > co do jakości hm .....miałem lanosa koreańskiego a kolega polskiego i > niestety troszeczke ten polski odbiegał np. uszczelki szyb w > tylnych drzwiach były bardziej miekkie od koreanskich i w > efekcie podczas jazdy świszczały, przykład 2 na górnej krawędzi > nad tylna szyba pojawiła sie rdza u mnie tego nie było a lanos > byl starszy a ten polski nie był z tych tzw zdrapek. Co do > produkcji innych modeli to gdzies wyczytałem ze epica ma byc > produkowanan w niemczech a nastepca lacetti moze w Belgi. astra skąd by nie była to i tak zawsze w tych samych miajscach koroduje, więc nie wiem czy będzie gorzej, o korodujących lanosach nie słyszałem, ale matizy to juz inna historia, znam 2 ten sam rocznik, i jeden po blacharce, drugi nie ruszony przez rudzielca, oba korea. po blacharce joy, nie ruszony ten droższy pozdro i powodzenia dla FSO, może i laczki będą montować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 Nowe Aveo z FSO bedzie tansze kilk klik Jednak nie podoba mi sie tekst o dostepnosci czesci... IMO wyssane z palca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.