Skocz do zawartości

rafik11

użytkownik
  • Liczba zawartości

    625
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Lublin
  • Zainteresowania
    historia, motoryzacja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

rafik11's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

0

Reputacja

  1. dodatkowo w aveo 1,2 biegi zmienia się za pomocą linek(tak jak w matizie)a nie jak to jest w 1,4 drążka idacego od lewarka zmiany biegów do wybieraka. Częstym przypadkiem bylo wyrobienie sie plastikowych tulei na tych linkach i stąd biegi gorzej wchodziły, może to jest przyczyna. Należy kupic zestaw linek(dwie linki bo niestety te tulejki nie występuja jako element zaminny) i wymienić je.
  2. bo silnik ma gorsze osiągi, bo nie mam takiej możliwości otwierania tylnej klapy, bo nie ma tyle miejsca z tyłu (choć tu i tak nie jest źle) bo jednak gorzej sie prowadzi (moja subiektywna opinia), i wreszcie po to aby w końcu się sprzedawał a tak to lipa parę sztuk na mesiąc sierpień 46 przy 141 superba http://carmarket.com.pl/statystyki.php
  3. tak z ciekawości skonfigurowałem sobie malibu 2,4 z automatem i nawigacją i lakierem metalizowanym iwyszło mi 120 190zł, natomiast podon=bnie wyposażony superb 1,8 tsi z automatem i pakietem obejmującym nawigację i automatyczny system parkowania i podgrzewana przedniaszybą 125 550zł. Oczywiście od tych cen zapewne jeszcze można utargować rabaty od dilera, w skodzie ok 9-10% nie wiem jak jest w chevim, wiec nie wiem gdzie ta taniośc malibu? Owszem octavia III jak na razie ma ceny o jakieś 5tyś za wysokie ale superb jest w dobrych cenach. Nie odmawiam malibu zalet bo sam miałem 3 samochody ale obecne ceny nieco poszły do góry i stały sie mniej atrakcyjne. Takie malibu gdyby było w cenie evandy która w najbogatszej wersji kosztowała coś ok 90tys o ile pamiętam to było by ok.
  4. ściemnianie podświetlenia deski/zegarów jest w wersji na usa, ale tam nie ma za to regulacji wysokości reflektorów http://www.chevrolet.com/sonic-hatchback-car/interior-pictures.html natomiast u nas niestety tej regulacji nie ma a za to mamy(obowiązkowe)rgulację reflektorów http://www.chevrolet.pl/samochody/aveo-5d/galeria/zdjecia-wewnatrz.html
  5. a czy w naszych wersjach w sterowaniu z kierownicy też można sterować siłą i kierunkiem nawiewów i tempomatem czy tylko tempomatem? I czy tak jak w starej wersji te przyciski nie są dalej poświetlane?
  6. rafik11

    Moje nowe Aveo

    > Widzę że chevrolet nie zrezygnował z tych zawiasów które wchodzą do bagażnika , o wiele lepsze > byłby siłowniki a w vw w nowej borze są identycznie zawiasy i tez wchodzą do środka, w passacietez są takie zawiasy choć tu akurat się chowają. Tak więc większość marek robi takie zawiasy efekt oszczędności
  7. ta dioda jest od alarmu, ale tak naprawdę to nie wiadomo jak ona działa. Widziałem jak migała w czasie kiedy przestał działac centralny zamek w tylnej klapie w HB, czyli mozna przyją ze to jest równiezdioda informująca nas o jakiejś awarii z centralnym zamikiem. Tak na marginesie to prawie wszystkie chevrolety maja alarm tylko brakuje podpięcia syrenki, juz nie pamiętam jak jest w lacettich ale na 100% maja je aveo i rezzo. Ten alarm jest w tych wersjach z centralnym zamkiem sterowanym z pilota. Łatwo sprawdzić czy jest alarm wystarczy otworzyć tylne drzwi wcisnąć czujnik otwartych drzwi i zamkąć z pilota samochód, a następnie puścić ten czujnik jeżeli zaczną mrugać lampki kierunkowskazów to macie alarm. Oczywiście ten alarm jest prymitywny bo działą tylko na otwarcie drzwi i dodatkowo sygnalizuje dźwiękiem zamykanie i otwieranie centralnego. Raczej serwisy o tej funkcji nie wiedza, a szkoda, jak pracowałem w chevim to mówiłem o tym elektrykowi a ten zapomniał i facetowi w rezzo zamontował alarm efekt tego taki ze nie zadziałął ani jedenpo prostu "pogryzły" się. Ja patrzyłem kiedyś to taka syrenka jak tam jest gdybym sprowadził z korei to ok 100zł ale mi sie nie chce dla mnie samego tego zamawiać , poza tym GM utrudnił mi teraz zamawianie części bo chce koniecznie sprzedawac w sieci dilerskiej. A tak na marginesie to od koreańca z którym współpracuje dowiedziałem sie ze rząd korei juz głośno zastanawia sie na odkupieniem od GM udziałów w daewoo bo amerykanie bardzo "doją" te zakłady , które ponoć jako jedne z niewielu w GM są zyskowne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.