rafik11
użytkownik-
Liczba zawartości
625 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
rafik11's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
0
Reputacja
-
dodatkowo w aveo 1,2 biegi zmienia się za pomocą linek(tak jak w matizie)a nie jak to jest w 1,4 drążka idacego od lewarka zmiany biegów do wybieraka. Częstym przypadkiem bylo wyrobienie sie plastikowych tulei na tych linkach i stąd biegi gorzej wchodziły, może to jest przyczyna. Należy kupic zestaw linek(dwie linki bo niestety te tulejki nie występuja jako element zaminny) i wymienić je.
-
bo silnik ma gorsze osiągi, bo nie mam takiej możliwości otwierania tylnej klapy, bo nie ma tyle miejsca z tyłu (choć tu i tak nie jest źle) bo jednak gorzej sie prowadzi (moja subiektywna opinia), i wreszcie po to aby w końcu się sprzedawał a tak to lipa parę sztuk na mesiąc sierpień 46 przy 141 superba http://carmarket.com.pl/statystyki.php
-
tak z ciekawości skonfigurowałem sobie malibu 2,4 z automatem i nawigacją i lakierem metalizowanym iwyszło mi 120 190zł, natomiast podon=bnie wyposażony superb 1,8 tsi z automatem i pakietem obejmującym nawigację i automatyczny system parkowania i podgrzewana przedniaszybą 125 550zł. Oczywiście od tych cen zapewne jeszcze można utargować rabaty od dilera, w skodzie ok 9-10% nie wiem jak jest w chevim, wiec nie wiem gdzie ta taniośc malibu? Owszem octavia III jak na razie ma ceny o jakieś 5tyś za wysokie ale superb jest w dobrych cenach. Nie odmawiam malibu zalet bo sam miałem 3 samochody ale obecne ceny nieco poszły do góry i stały sie mniej atrakcyjne. Takie malibu gdyby było w cenie evandy która w najbogatszej wersji kosztowała coś ok 90tys o ile pamiętam to było by ok.
-
ściemnianie podświetlenia deski/zegarów jest w wersji na usa, ale tam nie ma za to regulacji wysokości reflektorów http://www.chevrolet.com/sonic-hatchback-car/interior-pictures.html natomiast u nas niestety tej regulacji nie ma a za to mamy(obowiązkowe)rgulację reflektorów http://www.chevrolet.pl/samochody/aveo-5d/galeria/zdjecia-wewnatrz.html
-
a czy w naszych wersjach w sterowaniu z kierownicy też można sterować siłą i kierunkiem nawiewów i tempomatem czy tylko tempomatem? I czy tak jak w starej wersji te przyciski nie są dalej poświetlane?
-
> Widzę że chevrolet nie zrezygnował z tych zawiasów które wchodzą do bagażnika , o wiele lepsze > byłby siłowniki a w vw w nowej borze są identycznie zawiasy i tez wchodzą do środka, w passacietez są takie zawiasy choć tu akurat się chowają. Tak więc większość marek robi takie zawiasy efekt oszczędności
-
ta dioda jest od alarmu, ale tak naprawdę to nie wiadomo jak ona działa. Widziałem jak migała w czasie kiedy przestał działac centralny zamek w tylnej klapie w HB, czyli mozna przyją ze to jest równiezdioda informująca nas o jakiejś awarii z centralnym zamikiem. Tak na marginesie to prawie wszystkie chevrolety maja alarm tylko brakuje podpięcia syrenki, juz nie pamiętam jak jest w lacettich ale na 100% maja je aveo i rezzo. Ten alarm jest w tych wersjach z centralnym zamkiem sterowanym z pilota. Łatwo sprawdzić czy jest alarm wystarczy otworzyć tylne drzwi wcisnąć czujnik otwartych drzwi i zamkąć z pilota samochód, a następnie puścić ten czujnik jeżeli zaczną mrugać lampki kierunkowskazów to macie alarm. Oczywiście ten alarm jest prymitywny bo działą tylko na otwarcie drzwi i dodatkowo sygnalizuje dźwiękiem zamykanie i otwieranie centralnego. Raczej serwisy o tej funkcji nie wiedza, a szkoda, jak pracowałem w chevim to mówiłem o tym elektrykowi a ten zapomniał i facetowi w rezzo zamontował alarm efekt tego taki ze nie zadziałął ani jedenpo prostu "pogryzły" się. Ja patrzyłem kiedyś to taka syrenka jak tam jest gdybym sprowadził z korei to ok 100zł ale mi sie nie chce dla mnie samego tego zamawiać , poza tym GM utrudnił mi teraz zamawianie części bo chce koniecznie sprzedawac w sieci dilerskiej. A tak na marginesie to od koreańca z którym współpracuje dowiedziałem sie ze rząd korei juz głośno zastanawia sie na odkupieniem od GM udziałów w daewoo bo amerykanie bardzo "doją" te zakłady , które ponoć jako jedne z niewielu w GM są zyskowne.