-
Liczba zawartości
18 048 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
24
Ostatnia wygrana Mike_wwl w dniu 24 Marca
Użytkownicy przyznają Mike_wwl punkty reputacji!
O Mike_wwl
- Urodziny 26.06.1976
Profile Information
-
Lokalizacja
Michalin , Polska
-
Zainteresowania
odpoczywanie
-
Samochód
UP!, Corolla
Mike_wwl's Achievements
młodociany rajdowiec (15/20)
14,6 tys.
Reputacja
-
Chciałeś chore... Może źle do tego podchodzisz robiąc tak, że to tarcza ma się kręcić a nóż ma robić tylko ruch po promieniu tarczy... Widziałeś, żeby głowica się kręciła podczas szlifowania
-
Bo to nie jest zakazane, tylko musi dobrze działać. Japończycy jakiś czas temu uznali, że u nich nie będzie działać więc nawet tego nie oferowali. Ale ostatnio gdzieś widziałem, że w Camry jest taka opcja do włączenia ale fabrycznie jest wyłączona.
-
To był standard. W toyocie tłumaczyli to tym (nie wiem na ile to prawda) , że weszła jakaś UE ustawa i auta homologowane od któregoś roku nie mogą mieć zablokowanych drzwi po wypadku. A, że w czasie wypadku może nastąpić rozpięcie akumulatora to nie będzie napięcia do otwarcia drzwi i dlatego np w. Toyocie tego nie ma.
-
Musi Ci napisać upoważnienie do zarejestrowania auta. Są gotowce w necie. Nie musisz być żadnym pseudo pracownikiem.
-
A to trzeba lać olej TGMO? Serio?
-
Paruje jak prawie każda ciecz, ale bardzo wolno. Dlatego ropę jest dużo trudniej podpalić jak benzyne.
-
W trojaczkach jest zrobotyzowany manual. Tym się jeździ strasznie dziwnie. Ja na codzień jeżdżę hybrydą toyoty i wydawało mi się że jestem odporny na dziwactwa, ale tu poległem.
-
Ale to nie jest wina toyoty tylko dzidowskiego zabezpieczenia anty kradzieżowego. Bez niego problem jest marginalny.
-
Nie zauważyłem takiej zależności.
-
Nie miałem przyjemności. Może za wolno jeżdżę.
-
Kilka lat temu jeździłem codzienne 75 kilometrów po Warszawie UP!em 1.0 60KM. Po mieście jest zupełnie wystarczajacy. Teraz żona nim jeździ codziennie 25 kilometrów w jedną stronę. Trasa prowadzi z podwarszawia na inne podwarszawie przez Warszawę. Wcześniej jeździła aurisem 1.6 - mówi, że w korkach tak samo się stoi jednym i drugim.
-
W celu ograniczenia hałasu. Jak dociskasz sfazowany klocek do obracającej się tarczy to jego krawędź nie jest prostopadła do tej tarczy. A to sprawia, że w miejscu pierwszego styku są mniejsze drgania. Przy mocnych hamowaniach nie ma to znaczenia, za to przy takich gdzie ledwo tykasz hamulec już tak.
-
Na pewno to był jakiś debil. Siedział sobie i tak dumal co by tu można z klockiem wymyśić. No i nagle eureka: sfazujemy krawędzie, żeby ładniej wyglądał. Tak właśnie było.
-
Zwłaszcza jak wypadnie Ci jechać akurat w nocy i musisz mieć na przejazd 2x1 dniową
-
Troszkę oszukiwali https://www.money.pl/gospodarka/72-mln-zl-kary-dla-dealera-kontrolerzy-uokik-udawali-klientow-sa-nagrania-6988125203557152a.html