-
Posts
17022 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
20
Mike_wwl last won the day on June 20
Mike_wwl had the most liked content!
About Mike_wwl
- Birthday 06/26/1976
Profile Information
-
Lokalizacja
Michalin , Polska
-
Zainteresowania
odpoczywanie
-
Car
UP!, Corolla
Mike_wwl's Achievements

młodociany rajdowiec (15/20)
13.1k
Reputation
-
Biorąc pod uwagę, że ten diesel miał chyba podawane przez fabrykę prawie 11 sekund do 100 to musiał być albo duży wiatr, albo spora górka, żeby wyszło ci ponad 2 sekundy mniej.
-
Akurat dźwięk napędu jest drażniący tylko przy gazie w podłodze. Można dokupić wygłuszenie maski i jest wyraźnie ciszej. Najwiecej chyba zależy od opon w przypadku prędkości autostradowych . Najlepiej szukać na kołach 16 i założyć ciche opony. Ale ct200h to nie bedzie.
-
Coś mi się pokręciło, rzeczywiście jak prawidłowo działa wznios to przepustnica jest otwarta na maksa. Jak są błędy to wtedy sterowanie przejmuje przepustnica. Ale nadal uważam, że ten silnik w aurisie jeździ po prostu normalnie - ani dobrze, ani źle - przeciętnemu kierowcy nie sprawia problemów. BTW. Auris przy 2000 rpm na dwójce ma lekko ponad 30 km/h i na pewno pod normalną górkę nie trzeba żadnych redukcji robić.
-
Corolla HB ma mniejszy rozstaw osi niż kombi/sedan. Z tyłu jest naprawdę wyraźnie ciaśniej. Jeśli może być większy rozmiar to szukaj kombi ale pod znaczkiem suzuki swace - są tańsze.
-
Mam dziwne wrażenie, że nie do końca piszesz o silniku 1ZRFAE. Skoro nie przepustnica tylko wznios zaworów odpowiada za ilość powietrza to jakim cudem działają silniki z zablokowanym wzniosem? Klasyczna usterka w tych silnikach - uszkodzony moduł valvematica i obejście polegające na zablokowaniu wzniosu w pozycji maks. Zgodnie z tym co piszesz silnik wtedy byłby "niesterowalny" pedałem gazu a jednak jest - ma trochę słabszy dół i więcej przez to pali ale da się tym normalnie poruszać. Zrobiłem takim aurisem jakieś 100 tys km, moja żona dołożyła z 50 tys i nigdy nie miałem problemu z dodawaniem gazu pod górkę przy 2000 obrotów. Owszem ruszanie z dwójki pod górę było trudne do zrobienia bez przypalenia sprzęgła ale nie przesadzajmy, że przy 2000 obrotów przy wciśnięciu gazu ten silnik umiera na drugim biegu.
-
Bo tak powiedział ekspert od modyfikacji kloszy! Czego nie rozumiesz?
-
Da się to w razie czego naprawić w sensownych pieniądzach? Są do tego jakiekolwiek części w Polsce?
-
Ty tak serio? To pomyśl, że w ASO naprawiają samochody po wypadkach, gdzie czasem i się zdarza wymieniać uszkodzone części układu klimatyzacji. Już wiesz po co?
-
Ewentualnie nasrają.
-
Ale czy mnie to jakoś boli, że nie montował tego jakiś Turek tylko Polak? Nie są fabryczne, ale są spięte z fabryczną instalacją, wyglądają estetycznie i wg VINu jest to w samochodzie - mi wystarcza.
-
Mój był dokładany w Polsce i miał fabryczny) ładny przycisk (taki jak w instrukcji obslugi) i działał z wyświetlaczem. W obecnej Corolli fabrycznie nie ma już guzika, więc jak jest guzik to nie jest oryginalny. Skoro tak jak piszesz wszystkie mają ten chamski guzik to już trochę zgłupiałem, może to jest jakaś inicjatywa dealera (albo Toyoty Motor Poland), gdzie z wersji full zaślepka robili tanim kosztem "Business Line".
-
Dokładane oryginalne mają wszystko, te ze zdjęć nie mają - nie są "wpinane" w oryginalny moduł.
-
Jeszcze raz, jak masz alarm czy instalacje LPG zamontowaną w ASO przez dilera to jest to fabryczne czy nie?
-