Azazel Napisano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2005 Hej! Mam pytanie, kiedy należy wykonać kontrole luzu zaworów?? Jakie mogą być objawy nie wykonania takiej operacji?? Na co ma to wpływ oraz jaki jest średni koszt takiej kontroli?? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2005 > Mam pytanie, kiedy należy wykonać kontrole luzu zaworów?? Wg instrukcji obslugi co 30kkm... > jaki jest średni koszt takiej kontroli?? Robocizna ok. 40 zeta, do tego plytki regulacyjne cos kolo 5-6 zeta sztuka no i uszczelka pod pokrywe zaworow... Max. to cos kolo 100 zeta w zaleznosci od tego ile trzeba bedzie wymienic plytek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sling Napisano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2005 Ja zrobiłem po 40kkm i zupełnie bez potrzeby. Mechanik stwierdził, że luz mieści się w granicach normy książkowej. Do tego doszedł problem tego typu, że po zdjęciu dekla i założeniu nowej uszczelki niestety pojawiły się wycieki. Dwa razy wymieniali mi uszczelkę, potem nawet na silikon i wyciek znowu się pojawił. Moim zdaniem niema potrzeby kontrolować luzu popychaczy do conajmniej 60kkm. No chyba, że chcesz pięczątkę z ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2005 Ja mam zrobione 43kkm i do zaworow jeszcze nie zagladalem... A z ta uszczelka to prawda, jak jest oryginal fabryka skrecone to jest suchutko (u mnie tez), a jak sie to juz raz ruszy, to potem sa problemy z wyciekami... Chociaz w warsztacie gdzie pytalem o regulacje (Bosch Service) facet twierdzil, ze jest mu dobrze znany problem cieknacych dekli w Uno 1.0 i ze oni robia to tak, ze po wymianie nic nie ma prawa cieknac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adalbert Napisano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2005 Przy okazji wymiany uszczelniaczy na zaworach miałem sprawdzane luzy na zaworach. Ani jeden nie wymagał regulacji. Przebieg silnika to 200 tys km. od początku na Mobil 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 6 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2005 ja mam na liczniku 100tys. i chyba nie było to wogóle robione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.