renia1 Napisano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 no własnie - jakie powinno byc ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 niedawno było >>>tu klikać<<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 > no własnie - jakie powinno byc ???? 2,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 > 2,2 w hgt więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 > w hgt więcej... czepiasz się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
renia1 Napisano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 dzieki to jest konkretna odpowiedz a nie to co mi patre odpisał na temat szyberdachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 > no własnie - jakie powinno byc ???? A jaki silnik? Dla 1,6 przód 0,22, tył 0,22 (MPa). Dla auta obciążonego odpowiednio 0,23 i 0,25, zapas 0,42 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 > czepiasz się bo błądzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
renia1 Napisano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 > A jaki silnik? Dla 1,6 przód 0,22, tył 0,22 (MPa). Dla auta > obciążonego odpowiednio 0,23 i 0,25, zapas 0,42 1.9 d z 96roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 > bo błądzisz po prostu nie wnikam w szczegóły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
renia1 Napisano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 > 1.9 d z 96roku nie bede oryginalny i napisze el profilo por favor uzupelnij profil jak dobrzy ludzie tutaj prosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
renia1 Napisano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2005 > dzieki to jest konkretna odpowiedz a nie to co mi patre odpisał na > temat szyberdachu e przyzwyczaisz sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 W wypadku tego watku nie brac przykladu z CHRYS'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 > W wypadku tego watku nie brac przykladu z CHRYS'a no nie do konca - jesli jezdzisz ostro to lepiej miec kola bardziej dopompowane poziom ktory podaje fiat jest do normalnej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 Ludzie... ale nie do 3,5 Bar'a! Napompuj opony do tego cisnienia i zobacz jak auto zachowuje sie na zakretach, przy hamowaniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 > Ludzie... ale nie do 3,5 Bar'a! Napompuj opony do tego cisnienia i > zobacz jak auto zachowuje sie na zakretach, przy hamowaniu... e stary nie panikuj kto mowi o takim cisnieniu najlepiej probowac na konkretnych oponach jak sa miekkie to jak dasz 0,5 Bar-a wiecej nie powinno byc problemu czasem wystarczy 0,3 wiecej i juz lepiej niz na 2,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 Ale CHRYS pisal wlasnie o takim cisnieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 > Ale CHRYS pisal wlasnie o takim cisnieniu i co napompujesz sobie tyle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 > i co napompujesz sobie tyle ? Kamikadze nie jestem A i sumienia nic chce sobie obciazac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 > Kamikadze nie jestem A i sumienia nic chce sobie obciazac no co ty CHRYS to nie kamikadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gradient Napisano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 > no własnie - jakie powinno byc ???? Oprócz danych z tabeli warto sprawdzic empirycznie. Ja np. po Warszawie wole 2 bar. Samochód lepiej tłumi nierówności i jedzie sie bardziej komfortowo. Przy załadowanym samochodzie i trasie warto troche dopakować do danych tabelarycznych bo auto lepiej sie prowadzi ale za to wyraznie "czuć" jezdnię. Jak nie chcesz wnikać w szczegóły zapodaj wg. zaleceń producenta o których piszą koledzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.