surem Napisano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2007 czy ktos z Was orientuje sie czy w jakis sposob (np w ASO) mozna sprawdzic prawdziwy przebieg auta? tzn na wyswietlaczu jest jakis inny a gdzies w pamieci kompa inny? pytam o wersje 1.1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 > czy ktos z Was orientuje sie czy w jakis sposob (np w ASO) mozna > sprawdzic prawdziwy przebieg auta? tzn na wyswietlaczu jest > jakis inny a gdzies w pamieci kompa inny? pytam o wersje 1.1? Raczej nie do sprawdzenia. Chyba ze samochód był cały czas serwisowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19motorynka Napisano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 > Raczej nie do sprawdzenia. Chyba ze samochód był cały czas > serwisowany. Nawet jak był serwisowany to też nie ma pewności, bo przecież właściciel mógł między jednym a drugim przeglądem odbyć podróż po Europie i Azji Jakoś niedawno czytałem wywiad z jakimś włascicielem autokomisu, który się skarżył, że padl ofiarą oszustwa. przyjął w komis a następnie sprzedał 3 letniego VW albo Audi w na pozór b.dobrym stanie i z przebiegiem ok 150kkm, czyli jak na te marki to nie wiele. Po sprzedaży klient wrócił bo się okazalo, że silnik ma natrzaskane nie mniej niz 300 - 400kkm i się nadaje na do kapitalki! Czyli wszystko jest możliwe. Jednak autko kupione w swoim miescie, gdzie było serwisowane w ASO i mozna jego historie sprawdzic u nich w komputerze jest pewniejsze niz przywiezione z daleka a na dodatek z komisu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 Taaa, kolejny fascynat cudownej niemieckiej technologii. Passat mojej szefowej (1.8T) miał natrzaskane 125 tyś kiedy nadawał się do kapitalki. Wszystko zależy od użytkownika a nie samochodu. Teraz wszystkie europejskie samochody mają silniki zdolne do przejechania 300tyś. Trzeba mysleć przy zakupie. Stan samochodu musi potwierdzać przebieg. Można sprawdzić rocznik opon, stan kierownicy, pedałów, foteli - ogólnie wnętrza. Ale pewności przy zakupie używanego nigdy nie mamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 niemieckie auta jak są serwisowane w ASO to dane serwisowe są w centralnym rejestrze, wiec można po VINie w każdym ASO ponoć to sprawdzić. Niestety w fiacie jest o tyle fatal error, że nawet nie są rejestrowane w ogólnokrajowej sieci, a tylko i wyłącznie w konkretnym serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 > niemieckie auta jak są serwisowane w ASO to dane serwisowe są w > centralnym rejestrze, wiec można po VINie w każdym ASO ponoć to > sprawdzić. > Niestety w fiacie jest o tyle fatal error, że nawet nie są > rejestrowane w ogólnokrajowej sieci, a tylko i wyłącznie w > konkretnym serwisie mylisz się, są rejestrowane, serwisowałem auto w 4 ASO w Lublinie i Gdańsku, dane z każdej wizyty są w systemie. Jednak jeśli chodzi o cofanie licznika nie ma 100% pewności, zawsze można cofać licznik między wizytami, co prawda są procedury sprawdzania przebiegu na podstawie zużycia klocków i tarcz hamulcowych, zużycia bieżnika itd. ale nawet ASO przymyka oko jeśli tylko klient dobrze płaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 > mylisz się, są rejestrowane, serwisowałem auto w 4 ASO w Lublinie i > Gdańsku, dane z każdej wizyty są w systemie. no to dlaczego jak chciałem w BB sprawdzić historię napraw (z wyj gwarancyjnych bo te są rejestrowane) punta kupionego i serwisowanego na śląsku to facet mi powiedział, że nie ma takiej możliwości, bo nie ma takiego systemu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19motorynka Napisano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 > Taaa, kolejny fascynat cudownej niemieckiej technologii. Nie fascynat tylko takie są fakty. Golf4 kupiony z przebiegiem 145kkm sprawował sie idealnie a po 2 latach został sprzedany z przebiegiem ok.220kkm i nadal nic mu nie można było zarzucić! > Passat mojej szefowej (1.8T) miał natrzaskane 125 tyś kiedy nadawał się do kapitalki. Bo pewnie miał kręcony licznik i faktyczny przebieg to ponad 300kkm! Jeśli jednak miała go od nowości to tylko jak najgorzej świadczy o użytkowniku! > Wszystko zależy od użytkownika a nie samochodu. > Teraz wszystkie europejskie samochody mają silniki zdolne do > przejechania 300tyś. A czy ja napisałem coś innego? > Trzeba mysleć przy zakupie. Stan samochodu musi potwierdzać przebieg. Jasne > Można sprawdzić rocznik opon dużo ci to da jeśli jest przebieg ponad 100kkm i któryś z kolei komplet > stan kierownicy, pedałów, foteli - Taa... nakładki i pokrowce można zmienić > ogólnie wnętrza. wnętrze wyczyścić > Ale pewności przy zakupie używanego nigdy nie mamy. O tuż to!!! Jak się okazuje i profesjonalista w odmładzaniu samochodów, o którym wcześniej pisałem dał się nabrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 > no to dlaczego jak chciałem w BB sprawdzić historię napraw (z wyj > gwarancyjnych bo te są rejestrowane) punta kupionego i > serwisowanego na śląsku to facet mi powiedział, że nie ma takiej > możliwości, bo nie ma takiego systemu ?? nie wiem, może mu się nie chciało historia napraw i serwisu mojego samochodu zawsze jest sprawdzana w ASO jest tam zapisana każda wizyta, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 > nie wiem, może mu się nie chciało chciało bo go pilnowałem i patrzyłem mu na ręce, żeby było smieszniej, jak sprawdzał w ogólnokrajowym rejestrze, gdzie tylko gwarancyjne naprawy są, to powiedział, że była jedna naprawa ale nie mógł powiedzieć jaka bo nie ma do tego uprawnień A facet pracuje w BOKu wiec powinien mieć dostęp do tego. Innych napraw nie był w stanie stwierdzić, a auto na 100% było serwisowane w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balb Napisano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 > chciało bo go pilnowałem i patrzyłem mu na ręce, żeby było > smieszniej, jak sprawdzał w ogólnokrajowym rejestrze, gdzie > tylko gwarancyjne naprawy są, to powiedział, że była jedna > naprawa ale nie mógł powiedzieć jaka bo nie ma do tego uprawnień > A facet pracuje w BOKu wiec powinien mieć dostęp do tego. > Innych napraw nie był w stanie stwierdzić, a auto na 100% było > serwisowane w ASO. wystarczy, ze na cos nie wziales rachunku i juz nie bedzie tej wizyty w bazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surem Napisano 6 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 mialem na mysli z pominieciem ksiazki, i dochodzenia z historia przegladow, chodzi mi poprostu czy jak pojade takim punto mk2 czy panda i podepna sie w ASO to czy tam gdzies w pamieci bedzie zapisany prawdziwy przebieg? czy tylko to co licznik pokazuje uzytkownikowi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 > mialem na mysli z pominieciem ksiazki, i dochodzenia z historia > przegladow, chodzi mi poprostu czy jak pojade takim punto mk2 > czy panda i podepna sie w ASO to czy tam gdzies w pamieci bedzie > zapisany prawdziwy przebieg? czy tylko to co licznik pokazuje > uzytkownikowi? tylko licznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.