MrG_m1111 Napisano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 znajomy kupił Paska B5 po liftingu 2003 rok 2.5 V6 TDI 4MOTION, szukałem w necie i znaleźć nie mogę ile ta maszyna ma koni? i tak z ciekawości jak wygląda eksploatacja takiego auta, w jakiej cenie materiały eksploatacyjne i jak z wytrzymałością silnika porównując do dizelka 1.9? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 > znajomy kupił Paska B5 po liftingu 2003 rok 2.5 V6 TDI 4MOTION, > szukałem w necie i znaleźć nie mogę ile ta maszyna ma koni? i > tak z ciekawości jak wygląda eksploatacja takiego auta, w jakiej > cenie materiały eksploatacyjne i jak z wytrzymałością silnika > porównując do dizelka 1.9? > pzdr 163KM lub 180KM dużo droższy w esplatacji niz 1.9 ale za to dużo bardzie komfortowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KR16 Napisano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 Jeździłem tylko Audi A6 quattro silnik ładnie pracuje tylko z tego co wiem jest problem z wałkami rozrządu a są 4:) poprostu lubią się wycierać a jeden ok 2 tyś jak mnie pamięć nie myli... I nic z tym nie zrobisz bo mało oleju na nie leci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrG_m1111 Napisano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 dzieki za pomoc jak bede miał okazje to sie dokladniej podpytam co to za moc, i powiem o kłopotliwych wałkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabi Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 > Jeździłem tylko Audi A6 quattro silnik ładnie pracuje tylko z tego co > wiem jest problem z wałkami rozrządu a są 4:) poprostu lubią się > wycierać a jeden ok 2 tyś jak mnie pamięć nie myli... I nic z > tym nie zrobisz bo mało oleju na nie leci. te silniki maja problem z hydraulika ale tylko wersje 150PS moje skradzione A6 przy przebiegu 230kkm nie mialo zadnych problemow z walkami, niektore trzeba ponoc wymieniac przy 200kkm, inne silniki wytrzymuja i 400kkm, pytanie wiec czemu? moze to kwestia stosowanego oleju??? aha, no i co do ceny, to chyba kolega troche przesadzil za dwa tysie to spokojnie wymienisz wszystkie walki razem z robocizna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KR16 Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 > te silniki maja problem z hydraulika ale tylko wersje 150PS > moje skradzione A6 przy przebiegu 230kkm nie mialo zadnych problemow > z walkami, niektore trzeba ponoc wymieniac przy 200kkm, inne > silniki wytrzymuja i 400kkm, pytanie wiec czemu? moze to kwestia > stosowanego oleju??? > aha, no i co do ceny, to chyba kolega troche przesadzil za dwa tysie > to spokojnie wymienisz wszystkie walki razem z robocizna Może z ceną przesadziłem jak widać pamięć mnie myli ale właśnie padły tak jak piszesz ok 200 tyś przebiegu. Gadałem z kolesiem i podobno za mały natrysk oleju jest na wałki gdzie przy 1.9 tdi można powiedzieć że pływają w oleju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabi Napisano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2007 zgadza sie, te silniki maja problem z cisnieniem oleju, podczas odpalania, oraz pracy "na zimno" co nie zmienia jednak faktu, ze brzmia slicznie i pieknie pracuja z automatyczna skrzynia biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.