Skocz do zawartości

Evanda - Do Posiadaczy


drblade

Rekomendowane odpowiedzi

W planie, choć możliwe że dopiero rok 2008, jest do nabycia Evanda.

I teraz pytania do użytkowników.

Na co zwracać uwagę przy zakupie ?

Co się wysypuje najczęściej ?

Kupowac w kraju czy za granicą ?

Brać zagazowany ?

Co z automatem, czy moc jest wystarczająca ?

Czy można jakoś /powaznie/ moc podnieść ?

Jak z serwisem /dostępnościa części i warsztatami + ceny usług/?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W planie, choć możliwe że dopiero rok 2008, jest do nabycia Evanda.

> I teraz pytania do użytkowników.

> Na co zwracać uwagę przy zakupie ?

> Co się wysypuje najczęściej ?

> Kupowac w kraju czy za granicą ?

> Brać zagazowany ?

> Co z automatem, czy moc jest wystarczająca ?

> Czy można jakoś /powaznie/ moc podnieść ?

> Jak z serwisem /dostępnościa części i warsztatami + ceny usług/?

to w miare mlode auta u mnie jak narazie nic sie nie popsulo wiec ciezko powiedziec co sie bedzie sypac, kolega Arczibaldi mial juz jakis problem z elektronika pewnie sie dopisze. najlepiej brac zagazowany bo malo nie pali. W miare sprawnie mozna sie tym poruszac ale jakby wsadzic tam automat to moze byc troche malo pod butem niewiem.gif.

Pakujesz turbine i pewnie jest spoko zlosnik.gif

Serwis opel/chevrolet i dawne du bo to generalnie leganza II jest. Z czesciami jest troche maniany jak w niektorych watkach poczytasz, troche dlugo na niektore trzeba czekac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W planie, choć możliwe że dopiero rok 2008, jest do nabycia Evanda.

> I teraz pytania do użytkowników.

> Na co zwracać uwagę przy zakupie ?

> Co się wysypuje najczęściej ?

> Kupowac w kraju czy za granicą ?

> Brać zagazowany ?

> Co z automatem, czy moc jest wystarczająca ?

> Czy można jakoś /powaznie/ moc podnieść ?

> Jak z serwisem /dostępnościa części i warsztatami + ceny usług/?

To młode auto ale jest kilka uwag:

pozytywy:

- super zawiaszenie ciche, komfortowe i bardzo trwałe w/g mechaników (dobra konstrukcja)

- super hamulce

- super wspomaganie

- kilka pierdół ale przydatnych - składane lusterka, opóźnienie wyłączenai szyb, automatyczne wyłączanie świateł po otwarciu drzwi, automatycznie opuszczane lusterko prawe przy włączeniu wstecznego, podgrzewane wycieraczki

- dobry (dokładny) sterownik nadwozia zapamietujący prawie wszystkie nawet drobne usterki np. u mnie ostatno było zapisane "zbyt niskie napięcie na podnośniku szyby od strony kierowcy" - taka dokładność daje możliwości dokładnej diagnozy uszkodzenia ii szybkiego odnalezienia ustraki zakładając, że ASO ma pojęcie co robi a z tym jest bardzo źle, oczywiście tak drobnych błedów komputer nie sygnalizuje - zapisuje je i tyle

itd.

wady:

-bardzo słaba konserwacja spodu auta i profili (wręcz koszmarna)

- częste uszkodzena zestawu wskaźników (licznika kilometrów) w/g ASO wada fabryczna (pękanie ścieżki)

- dwu diodowy mostek alternatora ulegający przegrzewaniu (duża ilość odbiorników) efektem jest brak ładowania - usterka jest bardzo częsta w tym typie alternatora i to nie tylko w Evandach (na początku wymieniali cały alternator i awaria się powtarzała teraz sam mostek i juz po wymianie sie nie powtarza) - potwierdzone w ASO

narazie tyle ale, ogólnie jestem BARDZO zadowolony (a ja z natury marudny jestem), a śmigam różnymi autami i to dużo droższymi ale komfortu ewandy nie znalazłem nigdzie, pewnie trzeba by był sie dużym merolem przejechać

co do spalania trasa 7.5, miasto 11-12 z klimą w trybie AUTO

części sa wszystkie ale trzeba czekać do 14 dni (za wyjatkiem mechaniaki silnika tu wszystko jest od reki)

moc jest wystarczająca, komp. ma ponoć możliwość przepragromowania na tryb "sportowy" (tak twierdzi elektryk w ASO) ale spalanie bardzo wzrośnie

kupować tylko z Polski od 1 właściciela z pełną dokumentacją i wizytą w ASO gdzie potwierdzimy dane i przebieg (panom od mitów opowiadających o dobrych autach z niemiec już dziekujemy) znam gościa co ściaga auta i ma największy komis w mieście- przez rok nie zaproponował mi nic bo kolega ze mnie, a kolegom sie syfu nie wciska zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co panowie sądzicie o amerykańskiej lub kanadyjskiej wersji -

> wszystkie bajery, automat, silnik rzędowa szóstka 2.5L ?

czemu nie tylko 2.5 będzie jeszcze więcej palił ale ponoć kultura pracy jest rewelacyjna, czytałem że to bardzo dobra jednostka tylko w mieście w 15 litrach benzynki trudno sie zmieścić - przynajmiej w epice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czemu nie tylko 2.5 będzie jeszcze więcej palił ale ponoć kultura

> pracy jest rewelacyjna, czytałem że to bardzo dobra jednostka

> tylko w mieście w 15 litrach benzynki trudno sie zmieścić -

> przynajmiej w epice

no tak, to silnik nie na Europę.

A jak to jest z felgami ?

Standard 16 calowe 4 x 113,4.

A jakie są alternatywy ? 17, 18 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja raczej bym sie w to nie pakowal. Problemy z serwisem i czesciami.

Kup normalna wersje 2.0 i bedziesz mial spokoj.

no tak, to silnik nie na Europę.

> A jak to jest z felgami ?

> Standard 16 calowe 4 x 113,4.

> A jakie są alternatywy ? 17, 18 ?

Arek

Evanda CDX 04 W-wa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja raczej bym sie w to nie pakowal. Problemy z serwisem i czesciami.

> Kup normalna wersje 2.0 i bedziesz mial spokoj.

Nie chcę manuala tylko. Silnik 2.0 może być, choc trzeba będzie go trochę wspomóc jakimiś prawdziwymi wynalazkami.

> Arek

> Evanda CDX 04 W-wa

A z Tobą to się musze kiedyś w końcu umówic na tą sesję.

Jak masz czas w tygodniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.