puzoni86 Napisano 21 Września 2007 Udostępnij Napisano 21 Września 2007 Po długich testach i rozmyślaniach doszedłem prawdopodobnie do przyczyny moich problemów z Fiacikiem... Silniczek włożyłem do Uniaka i od początku auto nie trzymało obrotów tzn. gasło, albo obroty skakały... I teraz nie wiem czy dobrze kombinuję, ale stawiam na silnik krokowy. Rano kiedy silnik jest zimny i krokowy jest podpięty samochód czasem chodzi, a czasem nie... Ale jak się nagrzeje to gaśnie... Za to jak odepnę krokowy to gaśnie jak jest zimny ale jak złapię troszkę temp. i podejrzewam że nie potrzebuje ssania to chodzi ale na niskich obrotach i troszke przerywa. A jak podepnę krokowca podczas pracy to od razu gaśnie Czy to może być to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 21 Września 2007 Udostępnij Napisano 21 Września 2007 Wiesz jak patre wyjaśnił powody nierównych obrotów to nie krokowiec lecz wiązka ... poruszaj mocno przewodami między przepustnicą a kompem i zobaczysz ... jak nie to krokowiec .... jak masz wersje po FL to już lipa bo z nim to już problem wiekszy ... Dziwna sprawa ... może coś nie chce ze sobą współgrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > Wiesz jak patre wyjaśnił powody nierównych obrotów to nie krokowiec > lecz wiązka ... poruszaj mocno przewodami między przepustnicą a > kompem i zobaczysz ... jak nie to krokowiec .... jak masz wersje > po FL to już lipa bo z nim to już problem wiekszy ... > Dziwna sprawa ... może coś nie chce ze sobą współgrać A co to jest wersja po FL? Silnik jest z grudnia 98. Ma plastikowy kolektor ssący... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > A co to jest wersja po FL? Silnik jest z grudnia 98. Ma plastikowy > kolektor ssący... FL-Face Lifting No i właśnie chłopaki z fabryki wkładali już jak chcieli! W silnikach po FL były plaskiki, ja mam przed liftem i też mam plastik, ale auto z 12.1999. Musisz poruszać sobie wiązka, jak przestanie widziwiać to znaczy że wiązka lipna ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > W silnikach po FL były plaskiki, ja mam przed liftem i też mam > plastik, ale auto z 12.1999. jakim cudem masz auto z grudnia 99 i jest przedliftowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 musisz podpiąć do komputera diagnostycznego... sprawdzić ile ma kroków, jaki jest kąt przepustnicy, wreszcie czy silnik ma temp odpowiednią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > FL-Face Lifting > No i właśnie chłopaki z fabryki wkładali już jak chcieli! > W silnikach po FL były plaskiki, ja mam przed liftem i też mam > plastik, ale auto z 12.1999. > Musisz poruszać sobie wiązka, jak przestanie widziwiać to znaczy że > wiązka lipna ... Wiązka to była ostro przerabiana... Pamiętam że raz jak ją podejrzewałem i zacząłem ją majtać to obroty z bardzo niskich wskoczyły na jakieś 2500, więc ją puściłem i spadły znowu na jakieś 600 - 700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > jakim cudem masz auto z grudnia 99 i jest przedliftowe? No może inaczej poliftowe, ale z reflektorami bez soczewek, bez okrągłego znaczka, ze starymi blatami, z jakimś brzydkim zdesiem z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > No może inaczej poliftowe, ale z reflektorami bez soczewek, bez > okrągłego znaczka, ze starymi blatami, z jakimś brzydkim zdesiem > z przodu Soczewki były w hlx i elx. Okrągły znaczek montowano od 2001. Blaty były notowane w najtańszych wersjach bardzo długo. Zderzakow było klika wzorów. W ogóle inny miał hlx i sx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > Soczewki były w hlx i elx. Okrągły znaczek montowano od 2001. Blaty > były notowane w najtańszych wersjach bardzo długo. Zderzakow > było klika wzorów. W ogóle inny miał hlx i sx. Mam wersje po FL Nigdy do końca nie byłem tego pewny. Wyjaśniłeś moje wątpliwości mistrzu Patre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > Wiązka to była ostro przerabiana... Pamiętam że raz jak ją > podejrzewałem i zacząłem ją majtać to obroty z bardzo niskich > wskoczyły na jakieś 2500, więc ją puściłem i spadły znowu na > jakieś 600 - 700 to sobie spraw nową wiązkę... i zamiast odłączać siłownik biegu jałowego, skup sie na tps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > Soczewki były w hlx i elx. Okrągły znaczek montowano od 2001. 09.2000 ma już okrągły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > 09.2000 ma już okrągły może był robiony swap loga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > może był robiony swap loga Nie byu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.