lukke Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 Witam, w moim 307SW wypadł korek wlewu oleju - znalazłem go na podwórku i byłem mocno zdziwiony że jest tak marnie przykręcany - zaledwie ćwierć obrotu i to w plastikowej tubie. W SC900 które miałem wcześniej żeby odkręcić korek trzeba było się wysilić i nie było szans żeby wypadł sam np. po jeździe na dołkach - tutaj wydaje mi się że można go łatwo zgubić. Czy ktoś z Was miał podobny przypadek żeby korek okręcił się i wypadł sam. Dodam że od momentu zakupu nie majstrowałem nic przy korku - tylko panowie z salonu - może go nie dokręcili. Tak czy siak wykonanie marne. A jeżdżenie bez korka może mieć fatalne skutki jak myślę (zatarcie silnika) przecież kurz dostaje się pod maske. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 > Witam, > w moim 307SW wypadł korek wlewu oleju - znalazłem go na podwórku i > byłem mocno zdziwiony że jest tak marnie przykręcany - zaledwie > ćwierć obrotu i to w plastikowej tubie. W SC900 które miałem > wcześniej żeby odkręcić korek trzeba było się wysilić i nie było > szans żeby wypadł sam np. po jeździe na dołkach - tutaj wydaje > mi się że można go łatwo zgubić. > Czy ktoś z Was miał podobny przypadek żeby korek okręcił się i wypadł > sam. Dodam że od momentu zakupu nie majstrowałem nic przy korku > - tylko panowie z salonu - może go nie dokręcili. Tak czy siak > wykonanie marne. A jeżdżenie bez korka może mieć fatalne skutki > jak myślę (zatarcie silnika) przecież kurz dostaje się pod > maske. Jaki silnik pod maska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 > Witam, > w moim 307SW wypadł korek wlewu oleju - znalazłem go na podwórku i > ..... Mnie w Nissanie Primera uciekł tydzień czekałem na inny ale jeżdziłem jakimś zastępczym z FSO który był jakoś młotkiem poprawiany żeby pasił i nie uciekał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 W SC900 które miałem > wcześniej żeby odkręcić korek trzeba było się wysilić i nie było > szans żeby wypadł sam np. po jeździe na dołkach W sc900 to masakra jest nie korek... Zakrec go pozadnie moze sie wyrobil czy cos ? Obejrzyj go dokladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukke Napisano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2007 silnik 2.0 HDi - ta pokrywka (bo korkiem tego nazwać nie wypada) jest bardzo mizerna - dokręciłem a raczej przekręciłem na maksa, ale żeby go z powrotem zwolnić wystarczy bardzo niewileki siła - tak że na wybujałej drodze spokojnie może odpaść. Korek jest OK - przyglądnę się jeszcze tulejce bo znajomy mówił że tam jest jakaś uszczelka ponoć która mogła się wyrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 > silnik 2.0 HDi - ta pokrywka (bo korkiem tego nazwać nie wypada) > jest bardzo mizerna - dokręciłem a raczej przekręciłem na maksa, > ale żeby go z powrotem zwolnić wystarczy bardzo niewileki siła - > tak że na wybujałej drodze spokojnie może odpaść. Korek jest OK > - przyglądnę się jeszcze tulejce bo znajomy mówił że tam jest > jakaś uszczelka ponoć która mogła się wyrobić. W silnikach 2.0HDi korek oleju odkreca (i/lub bagnet wyciaga) slabo zamocowana plastikowa pokrywa wyciszajaca zamocowana na silniku. Sprawdz wszystkie spinki mocujace owa pokrywe czy sa obecne na swoich miejscach a jesli sa to odepnij je, zdjemij pokrywe i sprawdz czy koleczki na ktore zapina sie spinki sa OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.