Skocz do zawartości

wymiana przegubu...


Viper2000hp

Rekomendowane odpowiedzi

> Panowie-jesli bede wymienial przegub to jest koniecznosc odkrecania

> sworznia wahacza i wyciagania calej polosi?

siaki przegub to nie syrenka lub maluch by trza było go wymieniać

hehe.gif

a jeżeli pytasz odp.

tak bo tam jest pierścień który musisz ściągnąć inaczej nie rozdzielisz półosi od przegubu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> siaki przegub to nie syrenka lub maluch by trza było go wymieniać

> a jeżeli pytasz odp.

> tak bo tam jest pierścień który musisz ściągnąć inaczej nie

> rozdzielisz półosi od przegubu

i tu bedzie maly problem-zajzalem sobie tam i ten pierscien ma zlamane te zabki do odginania... angryfire.gif

teraz to bedzie kombinacji sick.gifbeksa.gif

standardowo pod gorke sciana.gif

dzieki za info Panowie 20.GIFbow.gif

a co to sa te igly,o ktorych mowa w manulau na stronce?

co bedzie jak je popierdziele? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie-jesli bede wymienial przegub to jest koniecznosc odkrecania

> sworznia wahacza i wyciagania calej polosi?

Można też odkręcić amortyzator + mocowanie wężyka hamulca odciągnąć zwrotnicę na max i półośka powinna wyjść tylko co z połamanym pierścieniem zabezp. sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i tu bedzie maly problem-zajzalem sobie tam i ten pierscien ma

> zlamane te zabki do odginania...

> teraz to bedzie kombinacji

> standardowo pod gorke

> dzieki za info Panowie

> a co to sa te igly,o ktorych mowa w manulau na stronce?

> co bedzie jak je popierdziele?

odkręć nakrętek piasty, ściągnij koło a kolumna sie powinna puścić i powiano się dać odciągnąć.

nie pamiętam bo dawno to robiłem.

przy okazji sprawdź stan uszczelniaczy na półosi

Proponuje wyciągnąć całą półoś na stół i do roboty zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie-jesli bede wymienial przegub to jest koniecznosc odkrecania

> sworznia wahacza i wyciagania calej polosi?

witam

rozumiem ze szanujesz prace ale bez przesady...

nie trzeba tykac wahaczy nic a nic. Odkrecasz nakretke piasty(samochod opuszczony) odkręcasz dolne mocowanie amortyzatora(wpierw odkrecasz od niego wezyk hamulcowy), odchylasz maksymalnie na bok zwrotnicę(przod auta podniesiony) i po wczesniejszym spuszczeniu oleju ze ze skrzyni i odkreceniu opaski wewnetrznej manszety wyciagasz polos na stól.

Co do zegera to wpierw dokladnie usun smar(upierdzielisz sie co niemiara)i spokojnie dwoma płaskimi srubokretami z plaskimi grotami polamiesz segera(przerabialem to).

Na zas dodam, ze warto kupic zegera z oczkami ktorego normalnie jak bialy czlowiek sciagniesz szczypcami a nie takie jak sa w wiekszosci przegubow czyli z lekko wyprofilowanego drutu.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reasumujac-wahacz wolalbym zostawic w spokoju wiec moze pobawie sie z tym mocowaniem amortyzatora(jesli dojde ktore to jest zlosnik.gif jakby ktos mial niechcacy zdjecie co dokladnie trza odkrecic to ja bardzo chetnie bym je obejrzal food.gif) i postaram sie ja wyciagnac...

a wezyk mam odkrecic od amortyzatora,tam przy piascie,tak? niewiem.gif

sorki za beznadziejne pytania mlot.gif

odwdziecze sie kiedys 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> rozumiem ze szanujesz prace ale bez przesady...

> nie trzeba tykac wahaczy nic a nic. Odkrecasz nakretke

> piasty(samochod opuszczony) odkręcasz dolne mocowanie

> amortyzatora(wpierw odkrecasz od niego wezyk hamulcowy),

> odchylasz maksymalnie na bok zwrotnicę(przod auta podniesiony) i

> po wczesniejszym spuszczeniu oleju ze ze skrzyni i odkreceniu

> opaski wewnetrznej manszety wyciagasz polos na stól.

> Co do zegera to wpierw dokladnie usun smar(upierdzielisz sie co

> niemiara)i spokojnie dwoma płaskimi srubokretami z plaskimi

> grotami polamiesz segera(przerabialem to).

> Na zas dodam, ze warto kupic zegera z oczkami ktorego normalnie jak

> bialy czlowiek sciagniesz szczypcami a nie takie jak sa w

> wiekszosci przegubow czyli z lekko wyprofilowanego drutu.

> pozdrawiam

Dokładnie tak sie to robi

zeby.GIF

nie pamiętałem tylko czy trzeba odkręcać od kolumny pastę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra-jeden przegub wymienilem,na drugim sruba nie chce sie odkrecic od piasty(dwa klucze popsulem... sciana.gif) wiec go nie ruszam zwlaszcza,ze nie stuka...

sprawa jst taka-troche za duzo mi sie oleju wylalo i zdalo by sie jegom poziom uzupelnic tylko gdzie jest korek od wlewu?

moglby ktos mi chociaz orientacyjnie na zdjeciu pokazac,gdzie mam szukac? niewiem.gifbeksa.gif

279667302-silnik1.jpg

279667302-nadskrzynia.jpg

post-105508-14352487490425_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.