Skocz do zawartości

Viper2000hp

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 160
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O Viper2000hp

  • Urodziny 27.03.1987

Profile Information

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kampinos
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, rysowanie, broń.
  • Samochód
    Alfa Romeo 166 2.5 V6

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Viper2000hp's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

3

Reputacja

  1. Benzyny bierz 8l/100km przy takiej samej jeździe, więc na gazie chyba nie ma tragedii. Ogólnie tyle co wyczytałem to taka uroda tego silnika i TTTM Calibra 2.0 8v brata bierze 10l bez sekwencji, a jego E46 2.0 ok.11l gazu, więc Fabia z tym silnikiem demonem ekonomiczności nie jest Z drugiej strony te 9l przy moim stylu jazdy (obroty zaczynają się od 3000rpm, poniżej nie istnieją ) jest jak najbardzie w porządku
  2. Witam, Jeśli ktoś chce zakładać gaz do swojego auta to naprawdę mogę kolegę Czykita polecić(w sumie sam szedłem za opiniami stąd i się nie zawiodłem ) Pacjentka to Fabia 1.4 MPI - na sekwencji KME mam spalanie 8-9l w zależności od stylu jazdy(Żona vs ja ) przy 50/50 miasto trasa, co mnie osobiście bardzo pasuje Wszystko chodzi idealnie, nawet nie wiem czy nie lepiej niż na benzynie(różnicy nie ma na pewno), a o estetyce nawet nie ma co wspominać-ten kto nie wie, że Skoda ma gaz, ten zaglądając pod maskę od razu się tego nie domyśli, pomimo,że instalacja nie przeszkadza w żadnym stopniu w serwisowaniu wozu Czysta perfekcja, a kolejka do warsztatu chyba to powierdza Szczerze polecam i pozdrawiam, Viper z żonką
  3. Viper2000hp

    Klapa mk1 do mk2

    > Viper chyba tak miał... Viper to miał MKI z przodem MKII, więc klapy ruszać nie musiał Mam gdzieś klapę od Turbo i uno siostry w garażu to wolną chwilą może gdzieś dokopie się i odszukam różnice, ale raczej tak jak chłopaki pisali: lampy, boczki tylne, półka wycieraczka, zamek i nie jestem pewien zawiasów czy te z MKII podejdą Jak rozkręcałem budę Bestii na złom to w jakimś celu zostawiłem sobie te zawiasy ze śrubami...
  4. > Barbarzyństwo A gdzie tam Tak jest dobrze Najładniejsza forma Bestii to też w rdzy była
  5. Viper2000hp

    TPS

    > a który to był rok auta?? nie ma przypadkiem UFO ?? > btw, pozycję skrajną krokowego też można regulować (mechanicznie) Ufo ma zmienione na nowe Oprócz tego przepustnica z TPS i krokowym,świece, cewka, odpinałem sondę i dopiero wymiana pompy spowodowała,że zaczął jeździć na benzynie Ty mi mów jak wyregulować krokowy,żeby te obroty podnieść
  6. Viper2000hp

    TPS

    No więc znalazłem przyczynę (chyba...) tego, że nie jedzie na benzynie... Tona rdzawego mułu w baku+zapchane sitko pompy paliwa+pewnie już nieco zmęczona pompowaniem tego syfu pompa+przypchany filtr paliwa+zabrudzony już na pewno wtrysk. Na razie założyłem pompę z Bestii, żeby odpalał bez większego problemu, ale trzeba to wyczyścić... No więc siostra-wyjmujesz bak, czyścisz cały układ paliwowy, składasz na nowo, zalewasz kupę benzyny i jeździsz z jakimś dodatkiem do czyszczenia wtrysków na benzynie, aż zacznie normalnie na niej pracować... Mi się już nie chce tego robić Może to też załatwi te idiotycznie niskie obroty jałowe, ale w to wątpię więc od razu pytanie: -co odpowiada za obroty jałowe oprócz krokowego(w obu przepustnicach działał tak samo, próbował regulować więc raczej mało prawdopodobne, żeby w obu był tak samo popsuty)???
  7. Viper2000hp

    TPS

    Ok. Po wymianie czujnika jest tak: Na postoju: -odpalam na benzynie chodzi ok, bez szarpania czy zamulania od samego dołu do odcinki, -przełączam na gaz(register)-chodzi dobrze, -wracam na benzynę chodzi ok w całym zakresie temperatur(chociaż jałowe dalej koło 500-600rpm-jak to sie podnosi???zapłonem czy jak?) Ta sama akcja na w czasie jazdy: -odpalony na postoju chodzi ok, -ruszam-czuć,że idzie mu to opornie, do odcinki go nie wkręce, -przełączam na gaz(register)jedzie normalnie, -wracam na benzynę- dusi go i powoli zdycha, aż zgaśnie lub będzie taki duszący się toczył(częściej gaśnie). Gaz z krokowcem raczej działa czyli co-benzyny nie dostaje w czasie jazdy, po przełączeniu z gazu??? Mogę spróbować podmienić pompę paliwa.Wtrysku drugiego nie mam na podmianę.Jest szansa, że to coś z tego zawodzi? Ogólnie mam ochotę to ye...ć i kazać jej jeździć tylko na gazie, a tą benzynę olać Niby co się coś wymieni to lepiej niż było, ale dalej źle...
  8. Dobra Panowie-a jak traktować samochód po polerce. U mnie proces (budżetowo) wyglądał tak: 1.Mycie wozu piana aktywna, ale jakąś słabą (Cartec Microfoam) 2.Glinkowanie(Valetpro Blue, bo pierwszy raz) 3.Polerka 3 pastami: -Poorboys SSR3+pad Urban biały(twardy) -Poorboys SSR2.5+pad Urban żółty(średni) -Poorboys SSR1+pad Urban czarny(miękki) 4.Plastiki Cartec Vinyl 5.Wosk FinishCare 1000P Teraz po myciu szamponem z woskiem (Shiny garage) od twardej wody zostają zacieki i: -próba polerowania mikrofibrą prowadzi do 'mazania się' całego nadwozia(wosk się rozmazuje?Za grubo było?) -wobec tego przelatuję go całego Cartec'iem Perfect Polish(którego to mam zamiar uzywać jako cleanera przed następnym woskowaniem) Tak ma być czy coś zepsułem? Po woskowaniu trzeba 'przepolerowywać' po każdym myciu? Poza tym-jaka moc musi mieć myjka, żeby wóz domyć, bo to co miałem dostępnego(robocze 90 bar ponoć) nie domywa wozu i trzeba użyć szczotki(czego po polerce wolałbym uniknąć)?
  9. Viper2000hp

    TPS

    > No to może czas na come back? Come back będzie jak się długi skończą Plany są jeno kasy trzeba... Tak czy siak Bestia wróci
  10. Viper2000hp

    TPS

    Ok. Zaczniemy od czujnika, a potem ewentualnie sonda Już mi się nie chce przy tym dłubać Żeby to chociaż moje Uno było...
  11. Viper2000hp

    TPS

    1.4 ma inny mechanizm linki gazu, wiec odpuściłem. Założona przepustnica z TPS i krokowcem i jest nieci lepiej, bo albo działa idealnie, albo tak jakby go coś na chwile przytykało i wtedy obroty spadają(mimo pedału w podłodze, ale kiedy go odpuścić i znowu wcisnąć to wkręca sie dalej, az do konca-wcześniej po prostu gasł pomimo pompowania gazem). Podczas resetu kompa przy pierwszej próbie zatrybił i zgasł, przy drugiej na początku miał w miarę równo 900rpm,a im cieplejszy tym bardziej obroty spadały, az do jakiś 500rpm, gdzie zaczynało nim powoli szarpać. Na gazie i registrze(znaczy na śrubie do gazu, a nie krokowym) chodzi normalnie, chociaż jałowych też się nie da wyregulować i sa na jakies max 750rpm, może 800 Teraz co? Moduł na kopułce? Ustawić zapłon u elektryka?Sprawdzać masy?
  12. Viper2000hp

    TPS

    > Wymiana TPS jest delikatna, bo on ma regulację ustawienia względem korpusu. I bardzo trudno jest > nowy tak samo ustawic - a muszą pasować rezystancje obudwu potencjometrów do kąta otwarcia > przepustnicy. Jeżeli Ci nie wyjdzie, silnik będzie głupiał. Do tego uwaga - w różnych wersjach > Uno były różne TPS - ważny jest kolor obudowy, ma być taki sam. A co będzie jak wsadzę całą przepustnicę z 1.4, ze wszystkimi czujnikami?
  13. Viper2000hp

    TPS

    Ogólnie jest tak, ze czasem jedzie normalnie, a czasem ni z tego, ni z owego umiera i gasnie. Po ponownym odpaleniu do 3-4rpm idzie normalnie i znowu umiera. Gaziarz próbował go ustawic na gazie, ale stwierdzil, ze nie moze, bo silnik krokowy gazu bierze sygnal z TPS, a ten glupieje (raz działa, raz nie działa), wiec wywalil tymczasowo krokowca, wstawil register i powiedzmy, ze na gazie jeździ, ale z benzyna dalej tragedia. Teraz pytanie-mam przepustnice z 1.4 z RACZEJ sprawnymi czujnikami-da się to zastępczo podpiąć, czy dalej bedzie problem? (Bo samego TPS, raczej chyba nie ma co ruszac??? Da sie sam TPS wymienić???) Edit: Dobra,da sie sam TPS wymienic-pytanie czy przy takiej wymianie mogę coś popsuc?
  14. Jeno ja już miałem suszarkę kupioną i miałem tylko zamontować, a tu zonk z tym sufitem - bałem się cokolwiek tam powiesić, żeby wszystko nie spadło Taką jak pokazałeś może zamontuję na dworze
  15. A ile taka płyta wytrzyma? To się nie rozpadnie? Tak na zaś pytam, bo suszarkę już zamontowałem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.