miller Napisano 25 Października 2007 Udostępnij Napisano 25 Października 2007 Jak powinno ustawić się dokładnie zapłon? W Etzoldzie wyczytałem, że jak znaki się pokrywają to już jest wyprzedzenie zapłonu o 10 stopni. Ustawiano mi dziś zapłon i gdy na lampie było ustawione 0 stopni i znaki się pokrywały (chyba tak powinno się ustawić) to auto jest jakby słabe, gdy na lampie ustawi się 10 stopni to stukają zawory więc jest za szybki zapłon. Co o tym myślicie? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 25 Października 2007 Udostępnij Napisano 25 Października 2007 > Ustawiano mi dziś zapłon i gdy na lampie było ustawione > 0 stopni i znaki się pokrywały Piny w gnieździe diagnostycznym były zwarte? Pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 25 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2007 > Piny w gnieździe diagnostycznym były zwarte? > Pozdroofka Były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 25 Października 2007 Udostępnij Napisano 25 Października 2007 > Były No to OK. > auto jest jakby słabe Zdefiniuj "jakby słabe" C14NZ do mocarzy nie należy więc może masz oczekiwania za duże Generalnie gdy zapłon jest zbyt późny (a o taki go podejrzewasz) to auto jest słabe w dole obrotów. Wprawne ucho też wysłyszy panewki. Pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 25 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2007 Zdaję sobie sprawę że ten silniczek do najsilniejszych nie należy. Chodzi mi o to że jest słabszy niż jakiś czas temu. Jak mu dodam gwałtownie gazu to czuję jakby było mu ciężko się rozpędzić. Jak rozpędzam auto po woli to jest trochę lepiej. Panewek nie słychać (przynajmniej ja ich nie słyszę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 25 Października 2007 Udostępnij Napisano 25 Października 2007 > Jak mu dodam gwałtownie gazu to czuję jakby było mu ciężko się rozpędzić. OK, ale powiedz, w momencie dodania gazu jaki masz wbity bieg i jakie wtedy obroty (ewentualnie prędkość jeżeli nie masz obrotomierza) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 25 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2007 Sprawdzałem na każdym biegu i jest podobnie (choć na wyższych biegach jest trochę gorzej). Nie mam obrotka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 25 Października 2007 Udostępnij Napisano 25 Października 2007 Lampa była zwykła bez bajerów, czy z możliwością opóźniania błysku? Autko było rozgrzane, prędkość biegu jałowego odpowiednia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 25 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2007 Nie wiem czy była bez bajerów - miała pokrętło z tyłu chyba właśnie do ustawiania kąta. Na biegu jałowym obroty są OK. To pokrętło było ustawione na 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Wymieniłem świece ale nic nie pomogło. Dalej jest jakiś słaby, gdy wcisne gwałtownie gaz do końca reaguje jakby z opóźnieniem i rozpędza się zbyt wolno jakby się lekko dusił. Jak powinno być ustawone pokrętło na lampie: na 0 czy 10 stopni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 26 Października 2007 Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Jeśli na 0 to powinna widzieć znak 10* na kole. Jeśli ustawisz 10, to powinna widzieć 0 na kole. A w ogóle to co to za lampa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2007 > Jeśli na 0 to powinna widzieć znak 10* na kole. Jeśli ustawisz 10, to > powinna widzieć 0 na kole. A w ogóle to co to za lampa? Nie wiem co to była za lampa. Czyli powinna być ustawiona na 0? Bo Etzold pisze, że jeśli znaki pokrywają się to jest już przesunięcie o 10* czyli tak jak powinno być nie pisze natomiast czy lampę ustawić na 0 czy 10* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 26 Października 2007 Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Lampa ma być na 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markra Napisano 26 Października 2007 Udostępnij Napisano 26 Października 2007 U mnie jak były takie ustawienia jak w załaczniku był kąt 18i miałem spalanie stukowe. Po ustawieniu mam 10* i znacznik jest na wysokości G od GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2007 > U mnie jak były takie ustawienia jak w załaczniku był kąt 18i miałem > spalanie stukowe. Po ustawieniu mam 10* i znacznik jest na > wysokości G od GM Nie mam zdjęcia, ale u mnie znacznik jest ok. 1mm na końcu skali(od strony kabiny) ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, bo chyba to może być różnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.