fendt180 Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 ... centralnego zamka z cc oczywiscie ricambi diagonali oridzinali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > ... centralnego zamka z cc oczywiscie ricambi diagonali oridzinali zdjecia od goscia, ktory sprzedawal to na allegro. sa silowniki i jakas centralka do pilota. podobno fabryczna, ale nic mi o niej nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morrvan Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 siłowniczki są oryginalne - wiem bo miałem takie same w swoim ccsie gdzie były zamontowane seryjne siłowniczki .NIe wiem jak z centralką bo tej nie wyciagałem siedzi dalej w aucie.A jesli chcesz takie siłowniczki (mam 2 sztuki ) to PRV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > NIe wiem jak z > centralką bo tej nie wyciagałem siedzi dalej w aucie.A jesli > chcesz takie siłowniczki (mam 2 sztuki ) to PRV ta centralka jest od sterowania zdalnego pilotem. centralka od obslugi zamka jest pod deska rozdzielcza i wyglada jak przekaznik (ale jest 2x wyzszz) i ma zolty kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > ta centralka jest od sterowania zdalnego pilotem. centralka od > obslugi zamka jest pod deska rozdzielcza i wyglada jak > przekaznik (ale jest 2x wyzszz) i ma zolty kolor. Pewien jesteś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Pewien jesteś ? To samo mi gosciu na gieldzie powiedzial i nawet pokazywal mi ten "przekaznik" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > To samo mi gosciu na gieldzie powiedzial i nawet pokazywal mi ten > "przekaznik" Bo ja po wymianie wiązki nie mam centralnego W nowej nie było do tego przewodów, za to spod deski wyszabrowaliśmy jakąś dziwaczną centralkę, która do niczego nie pasuje... ale jak mówicie żółta kostka, to coś takiego się tam plątało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Pewien jesteś ? no, tak jak Ci Szołpas napisal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > no, tak jak Ci Szołpas napisal mi to na zolta nie wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > mi to na zolta nie wyglada Ooo Ty mi moze powiesz Jak wytargam zamki z klamek i zaspawam je to bede mogl normalnie zalozyc te silowniki? Ty tam z klamkami kombinejszyn to moze bedziesz wiedzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Ooo Ty mi moze powiesz > Jak wytargam zamki z klamek i zaspawam je to bede mogl normalnie > zalozyc te silowniki? > Ty tam z klamkami kombinejszyn to moze bedziesz wiedzial nie, nie dasz rady w ten sposob... kupujesz silowniki ze zwiekszonym uciagiem i zakladzasz je wzdluz tego ciegna (druta metalowego co idzie do klameczki wewnetrznej) silownik bezposrednio zaczepiasz za sam zamek drutem dolaczonym do kompletu (takim jak szprycha rowerowa) i po kloposie iiiiiiiiii najwazniejsze wywalasz calkowicie ten metalowy drut (ten co idzie do klamki wewnetrznej) i zamiast jego zakladasz linke stalowa (np linke od chamulca od roweru) a wszytko po to zeby silownik nie mial zadnych oporow przy ciagniecu za zamek.... bo sama klameczka wewnetrzna ma tez sprezynke co powoduje opor razem z tym drutem... po jego usunieciu wszystko jest ok. jezdze juz tak 2 lata (zima tez) i nei mielem zadnej awari... nie liczac glupoty z zatrzasnieciem kluczykow w srodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szulce1 Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Tez miałem pozakładane te siłowniki co na zdjęciach i niestety były bardzo zawodne. (Swego czasu we firmie u mnie było z pięćdziesiąt seicento z tymi zamkami i przeważająca większość była zawodna.) Ja założyłem wytargane z volvo ze złomu mocne siłowniki i je zaadoptowałem. Te rąbią jak wściekłe, a oryg. nie przełączały się w przeciwny tryb pracy i wieszały sterownik ( taki sam jak na zdjęciu) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > mi to na zolta nie wyglada heh... no nie, ale dotychczas widzialem zolte, wiec myslalem, ze to regula jakas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > heh... no nie, ale dotychczas widzialem zolte, wiec myslalem, ze to > regula jakas. fiat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.