Skocz do zawartości

Wyzszosc ... nad ...


radar16v

Rekomendowane odpowiedzi

> Golf V to rzeczywiście kiszka porównywalna do Fiata Ritmo z przed 25

> lat..... Rozumiem że nie trawisz VW ale z tym to przegiąłeś

ty się nie śmiej, ostatnio sąsiad vw paszteta chyba 2002r odpalał to myślałem że ktoś starym busem przyjechał. Dźwięk a'la poprzednia generacja Ford Transit ! rotfl.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ty się nie śmiej, ostatnio sąsiad vw paszteta chyba 2002r odpalał to

> myślałem że ktoś starym busem przyjechał. Dźwięk a'la poprzednia

> generacja Ford Transit !

Pasztet hahaha.gifnie słyszałem jeszcze tego hehe.gifok.gif

Paanie, różne fury czasem maja defekty,

ale fakt-mit Volkswagena Passata jako auta niezniszczalnego minął ...

ale złe nie są-mi się podobają waytogo.gif20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pasztet nie słyszałem jeszcze tego

> Paanie, różne fury czasem maja defekty,

> ale fakt-mit Volkswagena Passata jako auta niezniszczalnego minął ...

Wcale nie biglaugh.gif Mit zyje nadal ok.gif niewiele mając wspolnego z rzeczywistoscią - jak to mit biglaugh.gif

> ale złe nie są

Nie są zle fakt. Tyle ,ze nie są tez lepsze od innych bolidow w swojej klasie, a są za lepsze uwazane screwy.gif

-mi się podobają

Mi niezbyt.

Stosunek cena - wartosc. Na wyraznym minusie wartosci biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wcale nie Mit zyje nadal niewiele mając wspolnego z

> rzeczywistoscią - jak to mit

> Nie są zle fakt. Tyle ,ze nie są tez lepsze od innych bolidow w

> swojej klasie, a są za lepsze uwazane

> -mi się podobają

> Mi niezbyt.

> Stosunek cena - wartosc. Na wyraznym minusie wartosci

Wreszcie ktoś coś mądrego w tym temacie napisał 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>> Stosunek cena - wartosc. Na wyraznym minusie wartosci

to popatrz na Alfy jak traca na wartości czy Fiaty sciana.gif

także akurat Twój argument nie jest trafiony na tym kąciku .... grinser006.gif Alfy dużo bardziej tracą na wartości niż bardzo popularny w Polsce VW podobnej klasy ......

kupujesz nową alfe za ponad 100 000 a po kilku latach bierzesz 30 000 cfaniaczek.gif

Nie mam nic do Alf, oprócz tego że się psują i bardzo traca na wartości jak to włoskie auta to piękne i nie tuzinowe samochody.

Ale awaryjność i duża utrata wartości to ich pięta achillesa. cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to popatrz na Alfy jak traca na wartości czy Fiaty

> także akurat Twój argument nie jest trafiony na tym kąciku ....

> Alfy dużo bardziej tracą na wartości niż bardzo popularny w

> Polsce VW podobnej klasy ......

> kupujesz nową alfe za ponad 100 000 a po kilku latach bierzesz 30 000

> Nie mam nic do Alf, oprócz tego że się psują i bardzo traca na

> wartości jak to włoskie auta to piękne i nie tuzinowe samochody.

> Ale awaryjność i duża utrata wartości to ich pięta achillesa.

Tu masz rację, ale popatrz na to od strony samochodów używanych. Starszy Passat pierdzieli się podobnie jak 156, wiem to nie z forum, a cena porównywalnego rocznika jest kolosalna, niestety. ja nie mam nić do VW, ale patrząc z perspektywy klienta, który nie patrzy na auto przez pryzmat chorej opinii i co do Alfy ( że niby awaryjna screwy.gif) jak i VW (podobno niezniszczalny faint.gif) to raczej cena Passata jest raczej zdrowo przesadzona. Uwierz mi, trafiają się Alfy 156, które na zawieszeniu potrafią przejechać ponad 100kkm od nowości. Naprawdę nie jest z nimi tak tragicznie w stosunku do tego jaką mają opinię. Natomiast Passat - beksa.gif szkoda pisać, podobno wcale się nie psuje, a ma 1 miejsce w tabeli samochodów kradzionych, o czymś to chyba świadczy.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie patrzy na auto przez pryzmat chorej opinii i co do Alfy ( że niby awaryjna )

Gdyby nie to, że kilku moich znajomych miało (jeden twardziel wciąż ma) Alfy i to, że sam mam jedną w domu, to może bym Ci uwierzył. hehe.gif

Alfy mają dużo zalet, ale niestety bezawaryjność do nich nie należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Alfy mają dużo zalet, ale niestety bezawaryjność do nich nie należy.

Ty to wiesz, ja to wem i gen. każdy Kto miał Alfę choc nie każdy się przyzna, co nie znaczy że jakbym nie miał dużo kasy to bym Alfy nie kupił! oczywiście że bym kupił jako 2, 3 auto i czasem jeździł skromny.gifpalacz.gifok.gif

ew. lawetę do kompletu zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdyby nie to, że kilku moich znajomych miało (jeden twardziel wciąż

> ma) Alfy i to, że sam mam jedną w domu, to może bym Ci uwierzył.

> Alfy mają dużo zalet, ale niestety bezawaryjność do nich nie należy.

Bo bylo kupic diesla z nowszym zawieszeniem grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to popatrz na Alfy jak traca na wartości czy Fiaty

> także akurat Twój argument nie jest trafiony na tym kąciku ....

> Alfy dużo bardziej tracą na wartości niż bardzo popularny w

> Polsce VW podobnej klasy ......

> kupujesz nową alfe za ponad 100 000 a po kilku latach bierzesz 30 000

> Nie mam nic do Alf, oprócz tego że się psują i bardzo traca na

> wartości jak to włoskie auta to piękne i nie tuzinowe samochody.

> Ale awaryjność i duża utrata wartości to ich pięta achillesa.

Piszac o stosunku oink.gifbiglaugh.gif ceny do wartosci mialem na mysli to, ile kasy trzeba na zakup VW wydac i co sie dostaje w zamian.

Przegladając ogloszenia latwo sie przekonac ,ze prawie kazdy inny samochod za cene VW bedzie jesli nie lepszy to przynajmniej lepiej "wypasiony".

Kupując VW oprocz dobrej opini niewiele wiecej sie dostaje biglaugh.gif

Niestety ta marka sie ceni. To co u innych jest w seri u nich najczesciej jest dodatkiem. smirk.gif

Na pytanie czy VW jest wart swoich pieniedzy kazdy musi sobie sam odpowiedziec ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja spotkałem się już kilkakrotnie z opiniami użytkowników 156, że zawieszenie nie jest dużo droższe od zawieszenia w POLONEZIE hehe.gif, tylko, że oni mają głowy na karku i poza częściami z ASO znają jeszcze inne sklepy i jakoś nit nie płacze na awaryjność i wysokie koszty utrzymania. skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pasztet nie słyszałem jeszcze tego

> Paanie, różne fury czasem maja defekty,

> ale fakt-mit Volkswagena Passata jako auta niezniszczalnego minął ...

> ale złe nie są-mi się podobają

racja

vw naprawdę miał dobre auta : golf2, pasek chyba b3 ( no to tzw. akwarium)

P.S. co się dzieje z bastardo , nie odpisuje na moje privy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tu masz rację, ale popatrz na to od strony samochodów używanych.

> Starszy Passat pierdzieli się podobnie jak 156, wiem to nie z

> forum, a cena porównywalnego rocznika jest kolosalna, niestety.

> ja nie mam nić do VW, ale patrząc z perspektywy klienta, który

> nie patrzy na auto przez pryzmat chorej opinii i co do Alfy ( że

> niby awaryjna ) jak i VW (podobno niezniszczalny ) to raczej

> cena Passata jest raczej zdrowo przesadzona. Uwierz mi, trafiają

> się Alfy 156, które na zawieszeniu potrafią przejechać ponad

> 100kkm od nowości. Naprawdę nie jest z nimi tak tragicznie w

> stosunku do tego jaką mają opinię. Natomiast Passat - szkoda

> pisać, podobno wcale się nie psuje, a ma 1 miejsce w tabeli

> samochodów kradzionych, o czymś to chyba świadczy.

> Pozdrawiam.

dobrze że nie wszyscy o tym wiedzą .My będziemy kupować tanio niedoceniane auta warte tych pieniędzy , a inni niech sobie kupują przereklamowane loga z kupę kasy.

Ale ciiiiiii nie mówcie o tym nikomu ! ok.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten kącik sponsorują literki V i W, a kolega miał inne zdanie.

> Pozdrawiam.

jak możesz... za pomysł otwarcia kacika AR byłem poniżany conajmniej dwukrotnie...... a ty mi tu wyjeżdżasz z obcym sponsoringiem... Kącik AR powstał poparty godnoscią osobistą i nieugietą persfazją na adminów

PS. Kochamy adminów i ich szanujemy.... a ogólny ruch na kąciku jest powierdzeniem dla zasadnosci ich sprzyjającej decyzji.....

ok co PRAWDA MOJE ORATORIUM NIE TRWAŁO 3 GODZINY

ale mam nadzieję że było wyczerpujace.

bananaevil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak możesz... za pomysł otwarcia kacika AR byłem poniżany conajmniej

> dwukrotnie...... a ty mi tu wyjeżdżasz z obcym sponsoringiem...

> Kącik AR powstał poparty godnoscią osobistą i nieugietą

> persfazją na adminów

> PS. Kochamy adminów i ich szanujemy.... a ogólny ruch na kąciku jest

> powierdzeniem dla zasadnosci ich sprzyjającej decyzji.....

> ok co PRAWDA MOJE ORATORIUM NIE TRWAŁO 3 GODZINY

> ale mam nadzieję że było wyczerpujace.

Spoko.

Popieram wasze działania przytul.gif.

Fajnie jest 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdecyduj się... przed chwilą pisałeś "Ten kącik sponsorują literki V

> i W, a kolega miał inne zdanie." a teraz już "fajnie jest"?

Po prostu popieram adminów w ich działaniach swiety.gif

A co do sponsorów, to nigdy nic nie wiadomo, pisanie o tym jaka Alfa to shit hmm.gif, to raczej nie jest screwy.gif w stosunku do marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o TDI ostatni o napisali na tdi.pl

Tekst dosc radykalny. I nie dkonca sie z nim zgadzam, bo to ze technologia TDI jest przestarzała nie znaczy, ze VW/Audi sa ( jak to gosc nazwał ) miernotami. Ja tam bym sie nie obrazil gdybym mial Audi 3.0 TDI zlosnik.gif ze wszystkimi jego przypadlosciami, zawsze moglbym jezdzic Gtv'ką jakby Audi klękło hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tekst dosc radykalny. I nie dkonca sie z nim zgadzam, bo to ze

> technologia TDI jest przestarzała nie znaczy, ze VW/Audi sa (

> jak to gosc nazwał ) miernotami. Ja tam bym sie nie obrazil

> gdybym mial Audi 3.0 TDI ze wszystkimi jego przypadlosciami,

> zawsze moglbym jezdzic Gtv'ką jakby Audi klękło

zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tekst dosc radykalny. I nie dkonca sie z nim zgadzam, bo to ze

> technologia TDI jest przestarzała nie znaczy, ze VW/Audi sa (

> jak to gosc nazwał ) miernotami. Ja tam bym sie nie obrazil

> gdybym mial Audi 3.0 TDI ze wszystkimi jego przypadlosciami,

> zawsze moglbym jezdzic Gtv'ką jakby Audi klękło

też bym się nie obraził jakbym miał audi- od razu bym je sprzedał i kupił makarona biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tekst dosc radykalny. I nie dkonca sie z nim zgadzam, bo to ze

> technologia TDI jest przestarzała nie znaczy, ze VW/Audi sa (

> jak to gosc nazwał ) miernotami. Ja tam bym sie nie obrazil

> gdybym mial Audi 3.0 TDI ze wszystkimi jego przypadlosciami,

> zawsze moglbym jezdzic Gtv'ką jakby Audi klękło

2,7 TDI jest na CR

3,0 TDI tak samo

nowe 2,0 TDI tak samo zlosnik.gif

wiec co nam zostaje ? stare poczciwe klekoty 1,9 i niektore 2,0

za chwile ich juz nie bedzie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis sie zastanawialem, jaki logiczny sens ma toczenie sie Dizlami, poza walorami ekonomicznymo ? Abarcina po 2km jest nagrzana - zarowno silnik jak i wnetrze. Motorek pieknie warczy, a Dizel niezaleznie jak go sie wygluszy, to i tak zawsze bedzie "prawie jak benzyna". Alfa nagrzewa sie po 10km jazdy. A po odpaleniu zimnej na mrozie, to URSUS hahaha.gif Z tego co czytam, to Dizle niedomagaja jak nie na jakies przeplywomierze, to cos tam. Niech mnie ktoś rozjasni umysła : po kiego grzyba te Dizle ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Niech

> mnie ktoś rozjasni umysła : po kiego grzyba te Dizle ?

turbo benzyna owszem, ale taka z tych najnowszych, zeby ciagnela od dolu, nie trzeba bylo jej wkrecac, po prostu jade spokojnie, deptam i...rakieta

jak w dieslu zlosnik.gif

benzyna bez turbo...nigdy, jeeezu jak sie fatalnie jezdzi z takimi silnikami, juz zapomnialem jaka to meczarnia ciagle redukcje gazowanie powyzej 4 tys. obrotow zlosnik.gif

owszem, 3,2 V6 w oplu ladnie idzie, nawet bardzo....tylko szkoda mi kasy na paliwo zlosnik.gif

efektywnosc jazdy dieslem + nizsze koszty paliwa spalonego na 100km to chyba to, co sie lubi najbardziej

teraz czasy sie zmieniaja, bierzemy 1,4 turbo benzyne, mamy juz podobnie do diesla, a i zuzycie paliwa bywa nieduzo gorsze od ropniaka.....no i to rozgrzewanie silnika, czyli cieplo w zimie palacz.gif

czasy sie zmienia, moze jeszcze pare lat i kupie znowu benzynke zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> turbo benzyna owszem, ale taka z tych najnowszych, zeby ciagnela od

> dolu, nie trzeba bylo jej wkrecac, po prostu jade spokojnie,

> deptam i...rakieta

> jak w dieslu

> benzyna bez turbo...nigdy, jeeezu jak sie fatalnie jezdzi z takimi

> silnikami, juz zapomnialem jaka to meczarnia ciagle redukcje

> gazowanie powyzej 4 tys. obrotow

> owszem, 3,2 V6 w oplu ladnie idzie, nawet bardzo....tylko szkoda mi

> kasy na paliwo

> efektywnosc jazdy dieslem + nizsze koszty paliwa spalonego na 100km

> to chyba to, co sie lubi najbardziej

> teraz czasy sie zmieniaja, bierzemy 1,4 turbo benzyne, mamy juz

> podobnie do diesla, a i zuzycie paliwa bywa nieduzo gorsze od

> ropniaka.....no i to rozgrzewanie silnika, czyli cieplo w zimie

> czasy sie zmienia, moze jeszcze pare lat i kupie znowu benzynke

Czyli moj tok rozumowania jest chyba dobry : uturbić żółtą francę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowe ogrzewanie do diesla dziala bardzo wydajnie zlosnik.gifok.gif

A jesli chodzi Ci o rozgrzewanie samego silnika... coz.... cierpliwosc to przydatna cecha charakteru zlosnik.gif Warto ja pielegnowac hehe.gif

Ad kultury pracy... brakuje Ci co najmniej jeszcze jednego cylindra grinser006.gif

TAK EKONOMIA

Ale tez lenistwo zlosnik.gif Diesel jest wygodny, zbiera sie z kazdych obrotow... choc brakuje mu emocji crazy.gif Taki wygodny wozek dla leniuchow grinser006.gif

No i na trasie jest cichy bo nie trzeba go krecic tak wysoko wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ad kultury pracy... brakuje Ci co najmniej jeszcze jednego cylindra

śuuur zlosnik.gif oto chyba chodzi zlosnik.gif

> TAK EKONOMIA

> Ale tez lenistwo Diesel jest wygodny, zbiera sie z kazdych obrotow...

z moja cos jest nie tak, nie chce isc powyzej 4500obrotow, a Abarth dopiero zaczyna wtedy wciągać wszystkich nosem ..... i wir w baku hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.