freeco Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > Tylko 159 i Brera/Spider no to mi nakitowali ale coś wiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > Najbardziej mi się podobała praca diesla w Fiacie Ritmo jak odpalał w > zimę przy - 20 Fakt - jest tak samo denna jak w Golfie V i innych tego typu kiszkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > > Słyszałem też że do USA wraca Alfa Romeo ale tylko GT i Brera ciekawe na jak długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > Fakt - jest tak samo denna jak w Golfie V i innych tego typu kiszkach Golf V to rzeczywiście kiszka porównywalna do Fiata Ritmo z przed 25 lat..... Rozumiem że nie trawisz VW ale z tym to przegiąłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > ciekawe na jak długo Niech cię głowa oto nie boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > Ja wiem - nawet kiedys takiego widziałem > Słyszałem też że do USA wraca Alfa Romeo ale tylko GT i Brera ostatnią którą sprzedawali była 164, u nich nazywana jako 'mała' limuzyna , też mi mała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > Golf V to rzeczywiście kiszka porównywalna do Fiata Ritmo z przed 25 > lat..... Rozumiem że nie trawisz VW ale z tym to przegiąłeś ty się nie śmiej, ostatnio sąsiad vw paszteta chyba 2002r odpalał to myślałem że ktoś starym busem przyjechał. Dźwięk a'la poprzednia generacja Ford Transit ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > ty się nie śmiej, ostatnio sąsiad vw paszteta chyba 2002r odpalał to > myślałem że ktoś starym busem przyjechał. Dźwięk a'la poprzednia > generacja Ford Transit ! Pasztet nie słyszałem jeszcze tego Paanie, różne fury czasem maja defekty, ale fakt-mit Volkswagena Passata jako auta niezniszczalnego minął ... ale złe nie są-mi się podobają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3025 Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > Pasztet nie słyszałem jeszcze tego > Paanie, różne fury czasem maja defekty, > ale fakt-mit Volkswagena Passata jako auta niezniszczalnego minął ... Wcale nie Mit zyje nadal niewiele mając wspolnego z rzeczywistoscią - jak to mit > ale złe nie są Nie są zle fakt. Tyle ,ze nie są tez lepsze od innych bolidow w swojej klasie, a są za lepsze uwazane -mi się podobają Mi niezbyt. Stosunek cena - wartosc. Na wyraznym minusie wartosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > Wcale nie Mit zyje nadal niewiele mając wspolnego z > rzeczywistoscią - jak to mit > Nie są zle fakt. Tyle ,ze nie są tez lepsze od innych bolidow w > swojej klasie, a są za lepsze uwazane > -mi się podobają > Mi niezbyt. > Stosunek cena - wartosc. Na wyraznym minusie wartosci Wreszcie ktoś coś mądrego w tym temacie napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 >> Stosunek cena - wartosc. Na wyraznym minusie wartosci to popatrz na Alfy jak traca na wartości czy Fiaty także akurat Twój argument nie jest trafiony na tym kąciku .... Alfy dużo bardziej tracą na wartości niż bardzo popularny w Polsce VW podobnej klasy ...... kupujesz nową alfe za ponad 100 000 a po kilku latach bierzesz 30 000 Nie mam nic do Alf, oprócz tego że się psują i bardzo traca na wartości jak to włoskie auta to piękne i nie tuzinowe samochody. Ale awaryjność i duża utrata wartości to ich pięta achillesa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > to popatrz na Alfy jak traca na wartości czy Fiaty > także akurat Twój argument nie jest trafiony na tym kąciku .... > Alfy dużo bardziej tracą na wartości niż bardzo popularny w > Polsce VW podobnej klasy ...... > kupujesz nową alfe za ponad 100 000 a po kilku latach bierzesz 30 000 > Nie mam nic do Alf, oprócz tego że się psują i bardzo traca na > wartości jak to włoskie auta to piękne i nie tuzinowe samochody. > Ale awaryjność i duża utrata wartości to ich pięta achillesa. Tu masz rację, ale popatrz na to od strony samochodów używanych. Starszy Passat pierdzieli się podobnie jak 156, wiem to nie z forum, a cena porównywalnego rocznika jest kolosalna, niestety. ja nie mam nić do VW, ale patrząc z perspektywy klienta, który nie patrzy na auto przez pryzmat chorej opinii i co do Alfy ( że niby awaryjna ) jak i VW (podobno niezniszczalny ) to raczej cena Passata jest raczej zdrowo przesadzona. Uwierz mi, trafiają się Alfy 156, które na zawieszeniu potrafią przejechać ponad 100kkm od nowości. Naprawdę nie jest z nimi tak tragicznie w stosunku do tego jaką mają opinię. Natomiast Passat - szkoda pisać, podobno wcale się nie psuje, a ma 1 miejsce w tabeli samochodów kradzionych, o czymś to chyba świadczy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > nie patrzy na auto przez pryzmat chorej opinii i co do Alfy ( że niby awaryjna ) Gdyby nie to, że kilku moich znajomych miało (jeden twardziel wciąż ma) Alfy i to, że sam mam jedną w domu, to może bym Ci uwierzył. Alfy mają dużo zalet, ale niestety bezawaryjność do nich nie należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 > Alfy mają dużo zalet, ale niestety bezawaryjność do nich nie należy. Ty to wiesz, ja to wem i gen. każdy Kto miał Alfę choc nie każdy się przyzna, co nie znaczy że jakbym nie miał dużo kasy to bym Alfy nie kupił! oczywiście że bym kupił jako 2, 3 auto i czasem jeździł ew. lawetę do kompletu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 > Gdyby nie to, że kilku moich znajomych miało (jeden twardziel wciąż > ma) Alfy i to, że sam mam jedną w domu, to może bym Ci uwierzył. > Alfy mają dużo zalet, ale niestety bezawaryjność do nich nie należy. Bo bylo kupic diesla z nowszym zawieszeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3025 Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 > to popatrz na Alfy jak traca na wartości czy Fiaty > także akurat Twój argument nie jest trafiony na tym kąciku .... > Alfy dużo bardziej tracą na wartości niż bardzo popularny w > Polsce VW podobnej klasy ...... > kupujesz nową alfe za ponad 100 000 a po kilku latach bierzesz 30 000 > Nie mam nic do Alf, oprócz tego że się psują i bardzo traca na > wartości jak to włoskie auta to piękne i nie tuzinowe samochody. > Ale awaryjność i duża utrata wartości to ich pięta achillesa. Piszac o stosunku ceny do wartosci mialem na mysli to, ile kasy trzeba na zakup VW wydac i co sie dostaje w zamian. Przegladając ogloszenia latwo sie przekonac ,ze prawie kazdy inny samochod za cene VW bedzie jesli nie lepszy to przynajmniej lepiej "wypasiony". Kupując VW oprocz dobrej opini niewiele wiecej sie dostaje Niestety ta marka sie ceni. To co u innych jest w seri u nich najczesciej jest dodatkiem. Na pytanie czy VW jest wart swoich pieniedzy kazdy musi sobie sam odpowiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 23 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 A ja spotkałem się już kilkakrotnie z opiniami użytkowników 156, że zawieszenie nie jest dużo droższe od zawieszenia w POLONEZIE , tylko, że oni mają głowy na karku i poza częściami z ASO znają jeszcze inne sklepy i jakoś nit nie płacze na awaryjność i wysokie koszty utrzymania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 23 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 > a co ze zuzyciem oleju - słyszałem i czytałem że VW tu też dał > "ciała" chodzi ci zapewne o uszczelniacze zaworowe- typowa usterka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 23 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 > Pasztet nie słyszałem jeszcze tego > Paanie, różne fury czasem maja defekty, > ale fakt-mit Volkswagena Passata jako auta niezniszczalnego minął ... > ale złe nie są-mi się podobają racja vw naprawdę miał dobre auta : golf2, pasek chyba b3 ( no to tzw. akwarium) P.S. co się dzieje z bastardo , nie odpisuje na moje privy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 23 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 > Tu masz rację, ale popatrz na to od strony samochodów używanych. > Starszy Passat pierdzieli się podobnie jak 156, wiem to nie z > forum, a cena porównywalnego rocznika jest kolosalna, niestety. > ja nie mam nić do VW, ale patrząc z perspektywy klienta, który > nie patrzy na auto przez pryzmat chorej opinii i co do Alfy ( że > niby awaryjna ) jak i VW (podobno niezniszczalny ) to raczej > cena Passata jest raczej zdrowo przesadzona. Uwierz mi, trafiają > się Alfy 156, które na zawieszeniu potrafią przejechać ponad > 100kkm od nowości. Naprawdę nie jest z nimi tak tragicznie w > stosunku do tego jaką mają opinię. Natomiast Passat - szkoda > pisać, podobno wcale się nie psuje, a ma 1 miejsce w tabeli > samochodów kradzionych, o czymś to chyba świadczy. > Pozdrawiam. dobrze że nie wszyscy o tym wiedzą .My będziemy kupować tanio niedoceniane auta warte tych pieniędzy , a inni niech sobie kupują przereklamowane loga z kupę kasy. Ale ciiiiiii nie mówcie o tym nikomu ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 23 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 > racja > vw naprawdę miał dobre auta : golf2, pasek chyba b3 ( no to tzw. > akwarium) > P.S. co się dzieje z bastardo , nie odpisuje na moje privy Z tego co mi wiadomo- zabanowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 23 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 > Z tego co mi wiadomo- zabanowany nie no, znowu . powiedz mu niech tworzy konto i wraca z powrotem, co oni tak napierniczają bany, PRZECIEŻ DOBRY CHŁOPAK Z NIEGO BYŁ - NIE PIŁ pewnie mi się dostanie za tego posta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 23 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 > Z tego co mi wiadomo- zabanowany Ten kącik sponsorują literki V i W, a kolega miał inne zdanie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 > Ten kącik sponsorują literki V i W, a kolega miał inne zdanie. > Pozdrawiam. tak właśnie czułem , że 'oni' komuś sprzyjają , za małe drobnostki dostajesz wyrok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
punto_olo Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 > Ten kącik sponsorują literki V i W, a kolega miał inne zdanie. > Pozdrawiam. jak możesz... za pomysł otwarcia kacika AR byłem poniżany conajmniej dwukrotnie...... a ty mi tu wyjeżdżasz z obcym sponsoringiem... Kącik AR powstał poparty godnoscią osobistą i nieugietą persfazją na adminów PS. Kochamy adminów i ich szanujemy.... a ogólny ruch na kąciku jest powierdzeniem dla zasadnosci ich sprzyjającej decyzji..... ok co PRAWDA MOJE ORATORIUM NIE TRWAŁO 3 GODZINY ale mam nadzieję że było wyczerpujace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 25 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2007 > jak możesz... za pomysł otwarcia kacika AR byłem poniżany conajmniej > dwukrotnie...... a ty mi tu wyjeżdżasz z obcym sponsoringiem... > Kącik AR powstał poparty godnoscią osobistą i nieugietą > persfazją na adminów > PS. Kochamy adminów i ich szanujemy.... a ogólny ruch na kąciku jest > powierdzeniem dla zasadnosci ich sprzyjającej decyzji..... > ok co PRAWDA MOJE ORATORIUM NIE TRWAŁO 3 GODZINY > ale mam nadzieję że było wyczerpujace. Spoko. Popieram wasze działania . Fajnie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 25 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2007 > Spoko. > Popieram wasze działania . > Fajnie jest Zdecyduj się... przed chwilą pisałeś "Ten kącik sponsorują literki V i W, a kolega miał inne zdanie." a teraz już "fajnie jest"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 25 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2007 > Ten kącik sponsorują literki V i W, a kolega miał inne zdanie. > Pozdrawiam. prawdopodobnie dostał banana na ogólnym a nie tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 25 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2007 o TDI ostatni o napisali na tdi.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 25 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2007 > Zdecyduj się... przed chwilą pisałeś "Ten kącik sponsorują literki V > i W, a kolega miał inne zdanie." a teraz już "fajnie jest"? Po prostu popieram adminów w ich działaniach A co do sponsorów, to nigdy nic nie wiadomo, pisanie o tym jaka Alfa to shit , to raczej nie jest w stosunku do marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2007 > o TDI ostatni o napisali na tdi.pl Tekst dosc radykalny. I nie dkonca sie z nim zgadzam, bo to ze technologia TDI jest przestarzała nie znaczy, ze VW/Audi sa ( jak to gosc nazwał ) miernotami. Ja tam bym sie nie obrazil gdybym mial Audi 3.0 TDI ze wszystkimi jego przypadlosciami, zawsze moglbym jezdzic Gtv'ką jakby Audi klękło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 25 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2007 > Tekst dosc radykalny. I nie dkonca sie z nim zgadzam, bo to ze > technologia TDI jest przestarzała nie znaczy, ze VW/Audi sa ( > jak to gosc nazwał ) miernotami. Ja tam bym sie nie obrazil > gdybym mial Audi 3.0 TDI ze wszystkimi jego przypadlosciami, > zawsze moglbym jezdzic Gtv'ką jakby Audi klękło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 25 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2007 > Tekst dosc radykalny. I nie dkonca sie z nim zgadzam, bo to ze > technologia TDI jest przestarzała nie znaczy, ze VW/Audi sa ( > jak to gosc nazwał ) miernotami. Ja tam bym sie nie obrazil > gdybym mial Audi 3.0 TDI ze wszystkimi jego przypadlosciami, > zawsze moglbym jezdzic Gtv'ką jakby Audi klękło też bym się nie obraził jakbym miał audi- od razu bym je sprzedał i kupił makarona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Tekst dosc radykalny. I nie dkonca sie z nim zgadzam, bo to ze > technologia TDI jest przestarzała nie znaczy, ze VW/Audi sa ( > jak to gosc nazwał ) miernotami. Ja tam bym sie nie obrazil > gdybym mial Audi 3.0 TDI ze wszystkimi jego przypadlosciami, > zawsze moglbym jezdzic Gtv'ką jakby Audi klękło 2,7 TDI jest na CR 3,0 TDI tak samo nowe 2,0 TDI tak samo wiec co nam zostaje ? stare poczciwe klekoty 1,9 i niektore 2,0 za chwile ich juz nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > 2,7 TDI jest na CR > 3,0 TDI tak samo > nowe 2,0 TDI tak samo > wiec co nam zostaje ? stare poczciwe klekoty 1,9 i niektore 2,0 > za chwile ich juz nie bedzie wycofują się ze starej technologii, czasy pompo. już minęły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 Dzis sie zastanawialem, jaki logiczny sens ma toczenie sie Dizlami, poza walorami ekonomicznymo ? Abarcina po 2km jest nagrzana - zarowno silnik jak i wnetrze. Motorek pieknie warczy, a Dizel niezaleznie jak go sie wygluszy, to i tak zawsze bedzie "prawie jak benzyna". Alfa nagrzewa sie po 10km jazdy. A po odpaleniu zimnej na mrozie, to URSUS Z tego co czytam, to Dizle niedomagaja jak nie na jakies przeplywomierze, to cos tam. Niech mnie ktoś rozjasni umysła : po kiego grzyba te Dizle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 >Niech > mnie ktoś rozjasni umysła : po kiego grzyba te Dizle ? turbo benzyna owszem, ale taka z tych najnowszych, zeby ciagnela od dolu, nie trzeba bylo jej wkrecac, po prostu jade spokojnie, deptam i...rakieta jak w dieslu benzyna bez turbo...nigdy, jeeezu jak sie fatalnie jezdzi z takimi silnikami, juz zapomnialem jaka to meczarnia ciagle redukcje gazowanie powyzej 4 tys. obrotow owszem, 3,2 V6 w oplu ladnie idzie, nawet bardzo....tylko szkoda mi kasy na paliwo efektywnosc jazdy dieslem + nizsze koszty paliwa spalonego na 100km to chyba to, co sie lubi najbardziej teraz czasy sie zmieniaja, bierzemy 1,4 turbo benzyne, mamy juz podobnie do diesla, a i zuzycie paliwa bywa nieduzo gorsze od ropniaka.....no i to rozgrzewanie silnika, czyli cieplo w zimie czasy sie zmienia, moze jeszcze pare lat i kupie znowu benzynke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > turbo benzyna owszem, ale taka z tych najnowszych, zeby ciagnela od > dolu, nie trzeba bylo jej wkrecac, po prostu jade spokojnie, > deptam i...rakieta > jak w dieslu > benzyna bez turbo...nigdy, jeeezu jak sie fatalnie jezdzi z takimi > silnikami, juz zapomnialem jaka to meczarnia ciagle redukcje > gazowanie powyzej 4 tys. obrotow > owszem, 3,2 V6 w oplu ladnie idzie, nawet bardzo....tylko szkoda mi > kasy na paliwo > efektywnosc jazdy dieslem + nizsze koszty paliwa spalonego na 100km > to chyba to, co sie lubi najbardziej > teraz czasy sie zmieniaja, bierzemy 1,4 turbo benzyne, mamy juz > podobnie do diesla, a i zuzycie paliwa bywa nieduzo gorsze od > ropniaka.....no i to rozgrzewanie silnika, czyli cieplo w zimie > czasy sie zmienia, moze jeszcze pare lat i kupie znowu benzynke Czyli moj tok rozumowania jest chyba dobry : uturbić żółtą francę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesf Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 .... tankowania raz na 0.9 do 1.0 kkm ale jednak, bo moment jest duży-m argumentem, a 375 Nm jest zaletą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Czyli moj tok rozumowania jest chyba dobry : uturbić żółtą francę i zabrac jej ze 2 cylindry, bedzie mniej palic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 Dodatkowe ogrzewanie do diesla dziala bardzo wydajnie A jesli chodzi Ci o rozgrzewanie samego silnika... coz.... cierpliwosc to przydatna cecha charakteru Warto ja pielegnowac Ad kultury pracy... brakuje Ci co najmniej jeszcze jednego cylindra TAK EKONOMIA Ale tez lenistwo Diesel jest wygodny, zbiera sie z kazdych obrotow... choc brakuje mu emocji Taki wygodny wozek dla leniuchow No i na trasie jest cichy bo nie trzeba go krecic tak wysoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Ad kultury pracy... brakuje Ci co najmniej jeszcze jednego cylindra śuuur oto chyba chodzi > TAK EKONOMIA > Ale tez lenistwo Diesel jest wygodny, zbiera sie z kazdych obrotow... z moja cos jest nie tak, nie chce isc powyzej 4500obrotow, a Abarth dopiero zaczyna wtedy wciągać wszystkich nosem ..... i wir w baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > z moja cos jest nie tak, nie chce isc powyzej 4500obrotow, a Abarth > dopiero zaczyna wtedy wciągać wszystkich nosem ..... i wir w > baku Analogicznie - jak sie zbiera Abarth powyzej 7 tys obrotow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Analogicznie - jak sie zbiera Abarth powyzej 7 tys obrotow? A wiesz, ze ta franca nie pozwala jechac powyzej, bo zmienia bieg na wyzszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 29 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2007 > A wiesz, ze ta franca nie pozwala jechac powyzej, bo zmienia bieg na > wyzszy eee chyba we Wloszech go robili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.