Skocz do zawartości

sedicivalv0le

użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 131
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Breslauer
  • Samochód
    Stilo multiwagon 115CV

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

sedicivalv0le's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

152

Reputacja

  1. mierzę , i już odłożyłem sobie do ojca GP , z alfy mito w której dzisiaj robiłem hamulce ( minimum wg fiata 20,8mm , a było 21,4mm ) , ale wszystko poszło kompletem do wymiany jak zwykle , z passatów , audi , bmw nie zbieram bo po co mi to , przecież nie będę na allegro sprzedawał przecież szef do niego dzwoni i mówi co trzeba wymienić aby był spokój , nie mierz to miarą polski , gdzie każdy dziaduje , to właśnie przyciąga klientów , bo przy głupiej wymianie kół ma auto sprawdzone , to ma jeździć , a nie za 2000km zapalić się lampka że klocki się skończyły , nie musisz w to wierzyć , ja tylko piszę z autopsji
  2. a ja mam gdzieś czy mi wierzysz , ja piszę na swoim przykładzie , KFZ Andreas Nusselt Sinbronn 91550 Dinkelsbuhl , to nie jest ASO , tylko niezależny serwis ; przykładowo , przyjeżdża gość na zmainę tylko kół , to wszystko sprawdzam wg procedur , światła , płyny , badam płyn chłodniczy i do sprysków pod kątem zamarzania i zapisuje na zbiorniczku wyrównawczym pisakiem , muszę obejrzeć podwozie auta czy nic sie nie dzieje , nie jest naderwane , wieszaki ukł wydechowego , zawieszenie , hamulce wywalam na śmietnik tarcze , które w polsce by jeszcze spokojnie 2 klocki zjeździły , ale tutaj nie i ch... , ma być nowe
  3. tutaj w niemczech gdzie jestem i pracuje w warsztacie , takie coś jest niedopuszczalne , bo tutaj mechanik musi mieć dobrą opinię , inaczej utrata klientów i koniec biznesu , nawet jak przyjeżdżają na wymianę kół, to zdjęte koła najpierw myjemy w maszynie , i klient dostaje czyste , lub zostawia na przechowanie
  4. ja mam takie coś http://allegro.pl/miernik-tester-czujnik-grubosci-lakieru-gl-2-hit-i5821898635.html swoje zadanie spełnia wystarczająco , jedyna wada nie ma czujnika na kablu
  5. tego nie wziąłem pod uwagę że ktoś nie umie mierzyć miernikiem też tak kupiłem auto z dieslem dla ojca , ale stan techniczny miał bdb , a miejsce ze szpachlą nieistotne dla konstrukcji nadwozia , a co za tm idzie bezpieczeństwa , jak na razie ok , od dwóch lat śmiga , robiłem mu rozrząd , oleje , filtry , i ostatnio hamulce z przodu , a tak to spoko
  6. tyle w temacie , ale kolega się napalił już
  7. jeszcze się nie spotkałem żeby wnęki miały 200mikronów , normalnie tam masz zazwyczaj od 60 -100 mikronów , dlatego twierdzę że były malowane wnęki również , no ale skoro go chcesz to bierz , jak już Vadero wspomniał , już go kupiłeś
  8. no właśnie po gradzie się chyba nie maluje wnęk , przecież to już przegięcie
  9. tak , licznik się całkowicie na stół wyciąga , i wtedy na części można rozebrać , zazwyczaj jest na zatrzaskach poskładany , i przednią szybkę można bez problemu wyjąć bez rozbierania reszty , wskazówki są na ośki wciskane , przy wyciąganiu licznika nie trzymaj kluczyka w stacyjce , moim zdaniem jesli komp diagnostyczny pokazuje wyższe obroty to tak jest , przecież on odczyt bierze nie z licznika , tylko czujnika wału korbowego , nie wiem co to za komp i oprogramowanie było , ale na wszelki wypadek można innym to sprawdzić dla pewności
  10. oczywiście , jaki problem wyjąć zegary , zdjąć szybkę i wyciągnąć wskazówkę z ośki silniczka , sam tak w jednym aucie robiłem
  11. a może niestabilne bo kiepskie zawieszenie zaprojektowali
  12. to mercedes , więc dokładnie oględziny pod kątem rdzy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.