Skocz do zawartości

Wyzszosc ... nad ...


radar16v

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio spotkalem znajomego, ktory jest szczesliwym posiadaczem Passata TDI z 2001roku . Fragment naszej rozmowy przy okazcji spraw zawodowych :

Ja : ... wlasciwie za jazdą Dizlem przemawiają tylko wzglądy ekonomiczne, bo jednak smiganie benzyniakiem ma w sobie to cos, czego mi brakuje w "traktorze"

TDI : moj TDI jest nowoczesny, bo ma popmowtryskiwacze i te 130KM to nie jest takie zwykle 130KM - tą moc się czuje IThankYou.gif, a nie tak jak w starych Dizlach

nie dyskutowalem za wiele, bo widze że "jego wiedza mnie przygniata" hehe.gif

Ja : jedynie fajne w Dizlu jest to, że ciągnie od dołu, ale kopa dostaje przy okolo 2000 obr.

TDI : u mnie tego nie ma, w starych silnikach tylko tak bylo. Mój TDI ciagnie caly czas.

Ja : faint.gifmysle - czy ja o czyms nie wiem ? spineyes.gif

TDI : ... nie moge szybko ruszyc spod swiateł, bo koła mi sie krecą w miejscu, bo mam taką moc.

Ja : nie masz ASR ?

TDI : ja mam ESP, wiesz co to jest ? palacz.gif

Ja : icon_eek.gif Chyba tak ( mysle - czy ja wygladam na mad.gif ??? hahaha.gif) , Ale poza ESP, to mam ASR, ABS, BAS, MSR i pewnie cos tam jeszcze. A skoro masz ESP, to powinno byc i ASR.

TDI : yyyyy, ale nie mam

No i jak tu z takim dyskutować? Mysle, ze zrobiłem dobrze nie ciągnąc z nim dalej tego tematu zlosnik.gif Tyle, ze koles bedzie dalej zyl w swiadomosci, ze jego pompowtryski i 130KM to jest szczyt technologiczny.

.... a moze tak jest jak mowil, tylko ja jestem niedoinformowany ? hmm.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i jak tu z takim dyskutować? Mysle, ze zrobiłem dobrze nie ciągnąc

> z nim dalej tego tematu Tyle, ze koles bedzie dalej zyl w

> swiadomosci, ze jego pompowtryski i 130KM to jest szczyt

> technologiczny.

> .... a moze tak jest jak mowil, tylko ja jestem niedoinformowany ?

Ogólnie to dość zabawny gość, ale z pewnością miał rację co do mocy: ma pewnie ponad 140KM, może nawet bliżej 150.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W VW posiadanie ESP nie równa się z posiadaniem ASR MSR BAS .

To bardzo dziwne pojazdy !!

Jeździłem passatem 1.8T nie dość że to nie jedzie to jeszcze nie miał ASR tylko samo ESP.

No i oczywiście TDI na PD jest najlepsze na świecie wink.gif

To takie super nowoczesne silniki od razu z masażem

i ostrzegaczem ludzie że jedzie zlosnik.gif

Jest pewne na plus to niskie spalanie i łatwość tuningu !!

Mój MJ ciągnie od 1700 do 5000 zlosnik.gif i to efektywnie wink.gifwink.gif

Pełny moment obrotowy mam już przy 1850 obr , a przy 4500 mam już tylko 80% tego momentu zlosnik.gif

Nie mam praktycznie turbo dziury wink.gif Program jest tak napisany żeby nie było tego czuć !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mój MJ ciągnie od 1700 do 5000 i to efektywnie

> Pełny moment obrotowy mam już przy 1850 obr , a przy 4500 mam już

> tylko 80% tego momentu

> Nie mam praktycznie turbo dziury Program jest tak napisany żeby nie

> było tego czuć !!

To żaden wyczyn w porównaniu do TDI... moje 130PD po programie nie miało żadnej turbodziury i kręciło się jak szalone od 1800 do 4500 obrotów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To żaden wyczyn w porównaniu do TDI... moje 130PD po programie nie

> miało żadnej turbodziury i kręciło się jak szalone od 1800 do

> 4500 obrotów...

Nie chodziło mi o udowadnianie wyższości jednego nad drugim!!

TDI są po prostu idealne do tuningu JTD już nie !!!

Niestety kultura pracy silnika TDI jest tragiczna, a szkoda !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mój MJ ciągnie od 1700 do 5000 i to efektywnie

> Pełny moment obrotowy mam już przy 1850 obr , a przy 4500 mam już

> tylko 80% tego momentu

> Nie mam praktycznie turbo dziury Program jest tak napisany żeby nie

> było tego czuć !!

A jak dlugo zyła Twoja pierwsza turbina ? Bo własciwie, to chodzi mi o zywotnosc turbin, przy podkreceniu osiagow silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak dlugo zyła Twoja pierwsza turbina ? Bo własciwie, to chodzi mi

> o zywotnosc turbin, przy podkreceniu osiagow silnika.

W Stilo jest jedna od nowości .

W GT jest trzecia hehe.gif , ale to nie wina czipa tylko

paliwa.

Stopiły się kierownice zaraz po zatankowaniu dosłownie po 20km przejechanych !!

Nowa miała wadę fabryczną i mam teraz trzecia podobno dobrą hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Stilo jest jedna od nowości .

> W GT jest trzecia , ale to nie wina czipa tylko

> paliwa.

> Stopiły się kierownice zaraz po zatankowaniu dosłownie po 20km

> przejechanych !!

> Nowa miała wadę fabryczną i mam teraz trzecia podobno dobrą

Tak to jest, jak sie leje paliwo rakietowe hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, ze koles bedzie dalej zyl w

> swiadomosci, ze jego pompowtryski i 130KM to jest szczyt

> technologiczny.

Głupich nie sieją sami się rodzą biglaugh.gif Pewnie sam jest niedoinformowany bo jego gówno warte TDI pompocośtam własnie jest wymieniane w trybie ekspresowym na commonraila - problem w tym że 10 lat za późno 033102bebe_1_prv.gif

Rozumiem że to była rozmowa z dupą o kolorach?

> .... a moze tak jest jak mowil, tylko ja jestem niedoinformowany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle, ze koles bedzie dalej zyl w

> Głupich nie sieją sami się rodzą Pewnie sam jest niedoinformowany bo

> jego gówno warte TDI pompocośtam własnie jest wymieniane w

> trybie ekspresowym na commonraila - problem w tym że 10 lat za

> późno

Niemieckie silniki z wloskim wynalazkiem ( czytaj : common rail ) zlosnik.gif

Świat sie konczy hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle, ze koles bedzie dalej zyl w

> Głupich nie sieją sami się rodzą Pewnie sam jest niedoinformowany bo

> jego gówno warte TDI

Pogratulować koledze poziomu dyskusji ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciekawe jak będzie śpiewał jak mu te pompocośtam padnie - 2,5 tysia

> sztuka x 4 = 10 tysi - okazja

Widzę, że nie tylko nie umiesz kulturalnie rozmawiać, ale na dodatek nie masz pojęcia o czym piszesz ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie masz pojęcia o czym piszesz

Możliwe - TDI interesują mnie tyle co zeszło roczny śnieg na giewoncie a każdy tutaj powie ci że to przereklamowany przestarzały shit więc skończ ten wątek - bo ja już skończyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Możliwe - TDI interesują mnie tyle co zeszło roczny śnieg na

> giewoncie a każdy tutaj powie ci że to przereklamowany

> przestarzały shit więc skończ ten wątek - bo ja już skończyłem

Tu akurat piszesz jak potłuczony bo ludzie różne samochody potrzebują

jedni by na nie patrzeć

inni by nimi jeździć

jedni patrza tylko na osiągi

a inny liczą to co wydaja w ciągu miesiąca na paliwo

a TDi akurat tutaj jest pionierem i w tym konkurencja w dalszym ciągu jest z tyłu-tak jak i możliwości podkręcania elektronicznego w TDI

Golf z silnikiem TDi 90 KM w trasie przy prędkości 110-120 palił mi średnio 4,2 l (średnia ze 1 1000 przejechanych po mazurach)

auto 2 osoby + bagaże.

więc nie pisz że TDi to Shit

Kto inny tak napisze na Alfę że to Shit

Jeden potrzebuje to a 2 tamto-więc trochę więcej dystansu.

Mi Alfa zawsze się będzie podobała-jednego zdania nie zmienie-psuje się i to czasem bardzo.

A piękne są ale nie dla mnie taki samochód. 30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Golf z silnikiem TDi 90 KM w trasie przy prędkości 110-120 palił mi

> średnio 4,2 l (średnia ze 1 1000 przejechanych po mazurach)

> auto 2 osoby + bagaże.

> więc nie pisz że TDi to Shit

Tu akurat kiepski przykład jak na TDI 90 moje JTD MJ 170 KM

przy średniej autostradowej 140-150 spaliło 5,5l/100km

Trasa z Luxemburga do Wrocławia na jednym zbiorniku

> Kto inny tak napisze na Alfę że to Shit

Bo to prawda hehe.gif Alfa to Shit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tu akurat piszesz jak potłuczony bo ludzie różne samochody potrzebują

> jedni by na nie patrzeć

> inni by nimi jeździć

> jedni patrza tylko na osiągi

> a inny liczą to co wydaja w ciągu miesiąca na paliwo

> a TDi akurat tutaj jest pionierem i w tym konkurencja w dalszym ciągu

> jest z tyłu-tak jak i możliwości podkręcania elektronicznego w

> TDI

> Golf z silnikiem TDi 90 KM w trasie przy prędkości 110-120 palił mi

> średnio 4,2 l (średnia ze 1 1000 przejechanych po mazurach)

> auto 2 osoby + bagaże.

> więc nie pisz że TDi to Shit

> Kto inny tak napisze na Alfę że to Shit

> Jeden potrzebuje to a 2 tamto-więc trochę więcej dystansu.

> Mi Alfa zawsze się będzie podobała-jednego zdania nie zmienie-psuje

> się i to czasem bardzo.

> A piękne są ale nie dla mnie taki samochód.

Przepraszam, ale niby w czym TDi jest pionierem, bo chyba nie we wtrysku bezpośrednim ??? hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przepraszam, ale niby w czym TDi jest pionierem, bo chyba nie we

> wtrysku bezpośrednim ???

a czy ja pisze że jest pionierem ?

piszę że są bardzo ekonomiczne i podatne na tuning

a pisanie że TDi jest do d bo to przecież VW to stwierdzenie pozbawione sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czy ja pisze że jest pionierem ?

> piszę że są bardzo ekonomiczne i podatne na tuning

> a pisanie że TDi jest do d bo to przecież VW to stwierdzenie

> pozbawione sensu.

To ja stane w obronie TDI zlosnik.gif

Znajomy zajechal do mnie ostatnio nową Skodą Superb 2.0 TDI ( to juz chyba jest na CommonRail'u ) silnik super wyciszony z zewnatrz. Bylem pod wrazeniem. No ale z drugiej strony nie ma co sie dziwic skoro za auto dal 140kpln.

Ale kopara mi zupelnie opadla jak uslyszalem prace D-4D w Avensis claps.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ja stane w obronie TDI

> Znajomy zajechal do mnie ostatnio nową Skodą Superb 2.0 TDI ( to juz

> chyba jest na CommonRail'u ) silnik super wyciszony z zewnatrz.

Nie, to wciąż poczciwe PDki...

> Bylem pod wrazeniem. No ale z drugiej strony nie ma co sie dziwic skoro za auto dal 140kpln..

Widocznie to jakaś mocno doposażona wersja. Jeśli dobrze pamiętam, to wersja Elegance kosztuje ~110 tysięcy - imho bardzo dobra cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szanujemy i zapraszmy do

> http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&Board=vw ostatnio można

> poczytać o pękających głowicach w bezawaryjnych 2.0 TDi

słuchajcie ...nie ma aut bezawaryjnych ... tak samo jak nasze belle szwankują tak i każda inna marka ma jakieś ułomności. I nie od dziś jest wiadomym że z czasem po zakupie auta jego właścićiel nabywa uczucia do niego i właśnie jego model jest najlepszy. Oczywiście nie jest to regułą ale dość częstym przypadkiem.

,,, no są wyjątki...... Dacii Logan bym nigdy nie pokochał hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szanujemy i zapraszmy do

> http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&Board=vw ostatnio można

> poczytać o pękających głowicach w bezawaryjnych 2.0 TDi

z awaryjnnościa 2,0 TDi to się zgadza

ale to nie jedyny silnik TDi jaki jest na rynku i są mało awaryjne i ogólnie uważam je za bardzo dobre (jak sie nie psują zlosnik.gif )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wcale sie nie zgadza... te pękające głowice dotyczą tylko pierwszych

> egzemplarzy i pewnie większość została zrobione na gwarancji.

tak ale wiele 2,0 TDi żłopie olej i te pompowtryskiwacze to też różnie z nimi bywa..

chociaż HDI By Peugeot potrafi też niespodzianki robić zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciężko oceniać człowieka przez internet, ale coś mi się wydaje, że

> masz kompleksy jak stąd do oceanu...

Yarek wyluzuj, tylko na podstawie wypowiedzi w tym wątku, mam wrażenie, że albo osobnik z wąziutkimi horyzontami, albo z ogromnymi kompleksami lub wręcz nastolatek jeżdżący samochodem tatusia, na dokładkę niekonsekwentny - podobno miał skończyc wypowiedzi w tym wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie jestem uprzedzony (no może trochę do Alfy która ciągle stała na cegłach lub w serwisie hehe.gif)

i w każdej marce mozna znaleźć cos ciekawego.

Dlatego reasumując jak Ktoś patrzy na Image i dźwik grinser006.gif to nie będzie zawracał gitary i TyDyIy palacz.gif

ale sa ludzie co dużo jeżdżą to po cholere im Alfa co pali 15 l a na gaz jej nie przerobię chyba nie ??

wtedy TdI jest idealne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, tu nie chodzi o uprzedzenia. Daleki jestem od włączania się w rozmowy na ostrzu noża, za stary jestem już na to grinser006.gif Ale nie cierpię, gdy ktos gada farmazony i to w stylu jaki widać powyżej, nie mając kompletnie pojęcia o czym mówi i to w formie rodem z onetowskich dyskusji.

BTW klonem mi to zalatuje skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z awaryjnnościa 2,0 TDi to się zgadza

> ale to nie jedyny silnik TDi jaki jest na rynku

no jest jeszcze 1.9 105KM - ten się nie psuje ale kultura pracy porównywalna z 200D Mercededsa.

o 1.4 nie wspominam do to 3 cylindrowa motopompa dla tych co uwierzyli że 3 jest lepsze od 4 biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> -JTD

> lub mJTD sie zwą i palą mniej więcej średnio 6,5 - 7l/100 a

> technologicznie są jakieś 30 lat przed TDi.

hehe.giftu pojechałes chłopie "30 lat przed TDI"

nie wie skąd u Ciebie ta niechęć do VW ale

po 1 TDI palą mniej od JTD

po 2 gen. to żywotne silniki

po 3 skoro takie niedobre to czemu nawet do nowego Outlandera wsadzili TDI ...

Panie, ta dyskusja nie ma sensu, pojeździsz trochę alfą to jeszcze zobaczysz że niespodzianki moga się zdarzyć i może zmienisz zdanie ze "włoskie" lepsze od "30 lat do tyłu za Fiatem TDI"............

30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może skończmy ten żałosny temat. Ja osobiście jestem za AR, ale nie jestem przy tym przeciwnikiem wszystkiego co nie jest włoskie, ponieważ sam jeździłem autami niemieckimi, ojciec ma Citroena, a brat Hondę. Wszystko pieprzy sie podobnie. klnie.gif. koledzy mają VW i wiele innych wynalazków. spineyes.gif. Sam naprawiam samochody, nie tylko Alfy i nie staje przeciwko niemcom, chociaż nie są wcale takie bezawaryjne jaką mają opinię screwy.gif, tak naprawdę to raczej "F" są najbardziej upierdliwe. angryfire.gif

Reasumując 20.GIFTDi jest całkiem niezły, chociaż trochę inny od Jtd, ale nie aż taki zły jak opisują co niektórzy, że brakuje mu trochę kultury pracy to trudno, ale za to żywotny faktycznie jest boozing.gif. Aczkolwiek Jtd też robi niezłe przebiegi i przy jego dynamice myślę, że wygrywa w porównywalnymi pojemnościowo TDi.

Ale niech każdy jeździ tym co lubi, albo na co go stać skromny.gif

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiesz że fiat w pompowt. bawił się pod koniec lat 80 , lecz byli niezadowoleni z wyników i sprzedali to gówno Niemcom, którzy wystrugali jednak z tego niezły silnik jak na lata 90 (przez co rządzili w dieslach). Fiat wyciągnął z tej pomyłki wnioski i skonstruowali JTD razem z Boschem i zapanował common-rail .

the end

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pierwsze TDi było chyba w Cromach

zgadza się, no może nie tdi ale bardzo bliski temu wtrysk bezpośredni , jednak te wersje cieszyły się małym zainteresowaniem (w porównaniu do zwykłych diesli), z racji na bardzo głośną i ' twardą' pracę.

Może i dobrze , wtedy dostali w nos od Niemców ale za to pokazali klasę tworząc unijet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.