radar16v Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 Ostatnio spotkalem znajomego, ktory jest szczesliwym posiadaczem Passata TDI z 2001roku . Fragment naszej rozmowy przy okazcji spraw zawodowych : Ja : ... wlasciwie za jazdą Dizlem przemawiają tylko wzglądy ekonomiczne, bo jednak smiganie benzyniakiem ma w sobie to cos, czego mi brakuje w "traktorze" TDI : moj TDI jest nowoczesny, bo ma popmowtryskiwacze i te 130KM to nie jest takie zwykle 130KM - tą moc się czuje , a nie tak jak w starych Dizlach nie dyskutowalem za wiele, bo widze że "jego wiedza mnie przygniata" Ja : jedynie fajne w Dizlu jest to, że ciągnie od dołu, ale kopa dostaje przy okolo 2000 obr. TDI : u mnie tego nie ma, w starych silnikach tylko tak bylo. Mój TDI ciagnie caly czas. Ja : mysle - czy ja o czyms nie wiem ? TDI : ... nie moge szybko ruszyc spod swiateł, bo koła mi sie krecą w miejscu, bo mam taką moc. Ja : nie masz ASR ? TDI : ja mam ESP, wiesz co to jest ? Ja : Chyba tak ( mysle - czy ja wygladam na ??? ) , Ale poza ESP, to mam ASR, ABS, BAS, MSR i pewnie cos tam jeszcze. A skoro masz ESP, to powinno byc i ASR. TDI : yyyyy, ale nie mam No i jak tu z takim dyskutować? Mysle, ze zrobiłem dobrze nie ciągnąc z nim dalej tego tematu Tyle, ze koles bedzie dalej zyl w swiadomosci, ze jego pompowtryski i 130KM to jest szczyt technologiczny. .... a moze tak jest jak mowil, tylko ja jestem niedoinformowany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > No i jak tu z takim dyskutować? Mysle, ze zrobiłem dobrze nie ciągnąc > z nim dalej tego tematu Tyle, ze koles bedzie dalej zyl w > swiadomosci, ze jego pompowtryski i 130KM to jest szczyt > technologiczny. > .... a moze tak jest jak mowil, tylko ja jestem niedoinformowany ? Ogólnie to dość zabawny gość, ale z pewnością miał rację co do mocy: ma pewnie ponad 140KM, może nawet bliżej 150. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 W VW posiadanie ESP nie równa się z posiadaniem ASR MSR BAS . To bardzo dziwne pojazdy !! Jeździłem passatem 1.8T nie dość że to nie jedzie to jeszcze nie miał ASR tylko samo ESP. No i oczywiście TDI na PD jest najlepsze na świecie To takie super nowoczesne silniki od razu z masażem i ostrzegaczem ludzie że jedzie Jest pewne na plus to niskie spalanie i łatwość tuningu !! Mój MJ ciągnie od 1700 do 5000 i to efektywnie Pełny moment obrotowy mam już przy 1850 obr , a przy 4500 mam już tylko 80% tego momentu Nie mam praktycznie turbo dziury Program jest tak napisany żeby nie było tego czuć !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Mój MJ ciągnie od 1700 do 5000 i to efektywnie > Pełny moment obrotowy mam już przy 1850 obr , a przy 4500 mam już > tylko 80% tego momentu > Nie mam praktycznie turbo dziury Program jest tak napisany żeby nie > było tego czuć !! To żaden wyczyn w porównaniu do TDI... moje 130PD po programie nie miało żadnej turbodziury i kręciło się jak szalone od 1800 do 4500 obrotów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > To żaden wyczyn w porównaniu do TDI... moje 130PD po programie nie > miało żadnej turbodziury i kręciło się jak szalone od 1800 do > 4500 obrotów... Nie chodziło mi o udowadnianie wyższości jednego nad drugim!! TDI są po prostu idealne do tuningu JTD już nie !!! Niestety kultura pracy silnika TDI jest tragiczna, a szkoda ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Mój MJ ciągnie od 1700 do 5000 i to efektywnie > Pełny moment obrotowy mam już przy 1850 obr , a przy 4500 mam już > tylko 80% tego momentu > Nie mam praktycznie turbo dziury Program jest tak napisany żeby nie > było tego czuć !! A jak dlugo zyła Twoja pierwsza turbina ? Bo własciwie, to chodzi mi o zywotnosc turbin, przy podkreceniu osiagow silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > A jak dlugo zyła Twoja pierwsza turbina ? Bo własciwie, to chodzi mi > o zywotnosc turbin, przy podkreceniu osiagow silnika. W Stilo jest jedna od nowości . W GT jest trzecia , ale to nie wina czipa tylko paliwa. Stopiły się kierownice zaraz po zatankowaniu dosłownie po 20km przejechanych !! Nowa miała wadę fabryczną i mam teraz trzecia podobno dobrą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > W Stilo jest jedna od nowości . > W GT jest trzecia , ale to nie wina czipa tylko > paliwa. > Stopiły się kierownice zaraz po zatankowaniu dosłownie po 20km > przejechanych !! > Nowa miała wadę fabryczną i mam teraz trzecia podobno dobrą Tak to jest, jak sie leje paliwo rakietowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Tak to jest, jak sie leje paliwo rakietowe No to fakt szła jak rakiety tylko potem traktora wyprzedzić nie mogłem !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 Tyle, ze koles bedzie dalej zyl w > swiadomosci, ze jego pompowtryski i 130KM to jest szczyt > technologiczny. Głupich nie sieją sami się rodzą Pewnie sam jest niedoinformowany bo jego gówno warte TDI pompocośtam własnie jest wymieniane w trybie ekspresowym na commonraila - problem w tym że 10 lat za późno Rozumiem że to była rozmowa z dupą o kolorach? > .... a moze tak jest jak mowil, tylko ja jestem niedoinformowany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Ogólnie to dość zabawny gość, ale z pewnością miał rację co do mocy: > ma pewnie ponad 140KM, może nawet bliżej 150. Czyli podobnie jak to mialo miejsce w wypadku zwyklych JTD, ktore mialy miec 115KM, a mialy znacznie ponad 120KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Tyle, ze koles bedzie dalej zyl w > Głupich nie sieją sami się rodzą Pewnie sam jest niedoinformowany bo > jego gówno warte TDI pompocośtam własnie jest wymieniane w > trybie ekspresowym na commonraila - problem w tym że 10 lat za > późno Niemieckie silniki z wloskim wynalazkiem ( czytaj : common rail ) Świat sie konczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 szykuje się prowokacja? wdawanie się o wyższości TDI to jak wejść do klubu dla czarnych kochających inaczej handlarzy koksem bez majtek i spodni i krzyknąć "white power" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Niemieckie silniki z wloskim wynalazkiem ( czytaj : common rail ) > Świat sie konczy ciekawe jak będzie śpiewał jak mu te pompocośtam padnie - 2,5 tysia sztuka x 4 = 10 tysi - okazja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Tyle, ze koles bedzie dalej zyl w > Głupich nie sieją sami się rodzą Pewnie sam jest niedoinformowany bo > jego gówno warte TDI Pogratulować koledze poziomu dyskusji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > ciekawe jak będzie śpiewał jak mu te pompocośtam padnie - 2,5 tysia > sztuka x 4 = 10 tysi - okazja Widzę, że nie tylko nie umiesz kulturalnie rozmawiać, ale na dodatek nie masz pojęcia o czym piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > nie masz pojęcia o czym piszesz Możliwe - TDI interesują mnie tyle co zeszło roczny śnieg na giewoncie a każdy tutaj powie ci że to przereklamowany przestarzały shit więc skończ ten wątek - bo ja już skończyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Możliwe - TDI interesują mnie tyle co zeszło roczny śnieg na > giewoncie a każdy tutaj powie ci że to przereklamowany > przestarzały shit więc skończ ten wątek - bo ja już skończyłem Tu akurat piszesz jak potłuczony bo ludzie różne samochody potrzebują jedni by na nie patrzeć inni by nimi jeździć jedni patrza tylko na osiągi a inny liczą to co wydaja w ciągu miesiąca na paliwo a TDi akurat tutaj jest pionierem i w tym konkurencja w dalszym ciągu jest z tyłu-tak jak i możliwości podkręcania elektronicznego w TDI Golf z silnikiem TDi 90 KM w trasie przy prędkości 110-120 palił mi średnio 4,2 l (średnia ze 1 1000 przejechanych po mazurach) auto 2 osoby + bagaże. więc nie pisz że TDi to Shit Kto inny tak napisze na Alfę że to Shit Jeden potrzebuje to a 2 tamto-więc trochę więcej dystansu. Mi Alfa zawsze się będzie podobała-jednego zdania nie zmienie-psuje się i to czasem bardzo. A piękne są ale nie dla mnie taki samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 > Golf z silnikiem TDi 90 KM w trasie przy prędkości 110-120 palił mi > średnio 4,2 l (średnia ze 1 1000 przejechanych po mazurach) > auto 2 osoby + bagaże. > więc nie pisz że TDi to Shit Tu akurat kiepski przykład jak na TDI 90 moje JTD MJ 170 KM przy średniej autostradowej 140-150 spaliło 5,5l/100km Trasa z Luxemburga do Wrocławia na jednym zbiorniku > Kto inny tak napisze na Alfę że to Shit Bo to prawda Alfa to Shit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 > Tu akurat piszesz jak potłuczony bo ludzie różne samochody potrzebują > jedni by na nie patrzeć > inni by nimi jeździć > jedni patrza tylko na osiągi > a inny liczą to co wydaja w ciągu miesiąca na paliwo > a TDi akurat tutaj jest pionierem i w tym konkurencja w dalszym ciągu > jest z tyłu-tak jak i możliwości podkręcania elektronicznego w > TDI > Golf z silnikiem TDi 90 KM w trasie przy prędkości 110-120 palił mi > średnio 4,2 l (średnia ze 1 1000 przejechanych po mazurach) > auto 2 osoby + bagaże. > więc nie pisz że TDi to Shit > Kto inny tak napisze na Alfę że to Shit > Jeden potrzebuje to a 2 tamto-więc trochę więcej dystansu. > Mi Alfa zawsze się będzie podobała-jednego zdania nie zmienie-psuje > się i to czasem bardzo. > A piękne są ale nie dla mnie taki samochód. Przepraszam, ale niby w czym TDi jest pionierem, bo chyba nie we wtrysku bezpośrednim ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 > Przepraszam, ale niby w czym TDi jest pionierem, bo chyba nie we > wtrysku bezpośrednim ??? a czy ja pisze że jest pionierem ? piszę że są bardzo ekonomiczne i podatne na tuning a pisanie że TDi jest do d bo to przecież VW to stwierdzenie pozbawione sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 > a czy ja pisze że jest pionierem ? > piszę że są bardzo ekonomiczne i podatne na tuning > a pisanie że TDi jest do d bo to przecież VW to stwierdzenie > pozbawione sensu. To ja stane w obronie TDI Znajomy zajechal do mnie ostatnio nową Skodą Superb 2.0 TDI ( to juz chyba jest na CommonRail'u ) silnik super wyciszony z zewnatrz. Bylem pod wrazeniem. No ale z drugiej strony nie ma co sie dziwic skoro za auto dal 140kpln. Ale kopara mi zupelnie opadla jak uslyszalem prace D-4D w Avensis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 > To ja stane w obronie TDI > Znajomy zajechal do mnie ostatnio nową Skodą Superb 2.0 TDI ( to juz > chyba jest na CommonRail'u ) silnik super wyciszony z zewnatrz. Nie, to wciąż poczciwe PDki... > Bylem pod wrazeniem. No ale z drugiej strony nie ma co sie dziwic skoro za auto dal 140kpln.. Widocznie to jakaś mocno doposażona wersja. Jeśli dobrze pamiętam, to wersja Elegance kosztuje ~110 tysięcy - imho bardzo dobra cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 >> Ale kopara mi zupelnie opadla jak uslyszalem prace D-4D w Avensis i ja tez tak myślę Toyoty diesle mają piękną pracę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 > a pisanie że TDi jest do d bo to przecież VW to stwierdzenie > pozbawione sensu. Tu sie zgadzam. Jak ktoś chce TDi VW, to szanujmy taki wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 Szanujemy i zapraszmy do http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&Board=vw ostatnio można poczytać o pękających głowicach w bezawaryjnych 2.0 TDi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
punto_olo Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 > Szanujemy i zapraszmy do > http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&Board=vw ostatnio można > poczytać o pękających głowicach w bezawaryjnych 2.0 TDi słuchajcie ...nie ma aut bezawaryjnych ... tak samo jak nasze belle szwankują tak i każda inna marka ma jakieś ułomności. I nie od dziś jest wiadomym że z czasem po zakupie auta jego właścićiel nabywa uczucia do niego i właśnie jego model jest najlepszy. Oczywiście nie jest to regułą ale dość częstym przypadkiem. ,,, no są wyjątki...... Dacii Logan bym nigdy nie pokochał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 17 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 > ,,, no są wyjątki...... Dacii Logan bym nigdy nie pokochał Ale są tacy co ją kochają, i kompletnie tego nie mogę pojąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 17 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 > Szanujemy i zapraszmy do > http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&Board=vw ostatnio można > poczytać o pękających głowicach w bezawaryjnych 2.0 TDi Ciężko oceniać człowieka przez internet, ale coś mi się wydaje, że masz kompleksy jak stąd do oceanu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 17 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 > Szanujemy i zapraszmy do > http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&Board=vw ostatnio można > poczytać o pękających głowicach w bezawaryjnych 2.0 TDi z awaryjnnościa 2,0 TDi to się zgadza ale to nie jedyny silnik TDi jaki jest na rynku i są mało awaryjne i ogólnie uważam je za bardzo dobre (jak sie nie psują ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 17 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 > Ale są tacy co ją kochają, i kompletnie tego nie mogę pojąć. Lepszą furą jest Tavri na GAZ eee tam, ja tam się nie wstydzę żadnej fury aby do przodu - wstyd to kraść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 17 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 > z awaryjnnościa 2,0 TDi to się zgadza Wcale sie nie zgadza... te pękające głowice dotyczą tylko pierwszych egzemplarzy i pewnie większość została zrobione na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 17 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 > Wcale sie nie zgadza... te pękające głowice dotyczą tylko pierwszych > egzemplarzy i pewnie większość została zrobione na gwarancji. tak ale wiele 2,0 TDi żłopie olej i te pompowtryskiwacze to też różnie z nimi bywa.. chociaż HDI By Peugeot potrafi też niespodzianki robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supiotr Napisano 17 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 > Ciężko oceniać człowieka przez internet, ale coś mi się wydaje, że > masz kompleksy jak stąd do oceanu... Yarek wyluzuj, tylko na podstawie wypowiedzi w tym wątku, mam wrażenie, że albo osobnik z wąziutkimi horyzontami, albo z ogromnymi kompleksami lub wręcz nastolatek jeżdżący samochodem tatusia, na dokładkę niekonsekwentny - podobno miał skończyc wypowiedzi w tym wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 17 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 Ja tam nie jestem uprzedzony (no może trochę do Alfy która ciągle stała na cegłach lub w serwisie ) i w każdej marce mozna znaleźć cos ciekawego. Dlatego reasumując jak Ktoś patrzy na Image i dźwik to nie będzie zawracał gitary i TyDyIy ale sa ludzie co dużo jeżdżą to po cholere im Alfa co pali 15 l a na gaz jej nie przerobię chyba nie ?? wtedy TdI jest idealne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supiotr Napisano 17 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 Wiesz, tu nie chodzi o uprzedzenia. Daleki jestem od włączania się w rozmowy na ostrzu noża, za stary jestem już na to Ale nie cierpię, gdy ktos gada farmazony i to w stylu jaki widać powyżej, nie mając kompletnie pojęcia o czym mówi i to w formie rodem z onetowskich dyskusji. BTW klonem mi to zalatuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > z awaryjnnościa 2,0 TDi to się zgadza > ale to nie jedyny silnik TDi jaki jest na rynku no jest jeszcze 1.9 105KM - ten się nie psuje ale kultura pracy porównywalna z 200D Mercededsa. o 1.4 nie wspominam do to 3 cylindrowa motopompa dla tych co uwierzyli że 3 jest lepsze od 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 a co ze zuzyciem oleju - słyszałem i czytałem że VW tu też dał "ciała" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 przypominam że są Alfy co mają 105,110,115,120,150,175 i 200 KM -JTD lub mJTD sie zwą i palą mniej więcej średnio 6,5 - 7l/100 a technologicznie są jakieś 30 lat przed TDi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > -JTD > lub mJTD sie zwą i palą mniej więcej średnio 6,5 - 7l/100 a > technologicznie są jakieś 30 lat przed TDi. tu pojechałes chłopie "30 lat przed TDI" nie wie skąd u Ciebie ta niechęć do VW ale po 1 TDI palą mniej od JTD po 2 gen. to żywotne silniki po 3 skoro takie niedobre to czemu nawet do nowego Outlandera wsadzili TDI ... Panie, ta dyskusja nie ma sensu, pojeździsz trochę alfą to jeszcze zobaczysz że niespodzianki moga się zdarzyć i może zmienisz zdanie ze "włoskie" lepsze od "30 lat do tyłu za Fiatem TDI"............ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > a co ze zuzyciem oleju - słyszałem i czytałem że VW tu też dał > "ciała" a czy przypadkiem silniki Alfy to nie jest tak że w momencie wyjechania z salonu juz biorą olej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 A może skończmy ten żałosny temat. Ja osobiście jestem za AR, ale nie jestem przy tym przeciwnikiem wszystkiego co nie jest włoskie, ponieważ sam jeździłem autami niemieckimi, ojciec ma Citroena, a brat Hondę. Wszystko pieprzy sie podobnie. . koledzy mają VW i wiele innych wynalazków. . Sam naprawiam samochody, nie tylko Alfy i nie staje przeciwko niemcom, chociaż nie są wcale takie bezawaryjne jaką mają opinię , tak naprawdę to raczej "F" są najbardziej upierdliwe. Reasumując TDi jest całkiem niezły, chociaż trochę inny od Jtd, ale nie aż taki zły jak opisują co niektórzy, że brakuje mu trochę kultury pracy to trudno, ale za to żywotny faktycznie jest . Aczkolwiek Jtd też robi niezłe przebiegi i przy jego dynamice myślę, że wygrywa w porównywalnymi pojemnościowo TDi. Ale niech każdy jeździ tym co lubi, albo na co go stać Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > po 1 TDI palą mniej od JTD Generalnie PD pali mniej od CR, ale nie najnowsze. Zresztą sam porównaj katalogowe zużycie paliwa najnowszych PD z najnowszymi CR - wyjdzie, że te drugie są oszczędniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 a wiesz że fiat w pompowt. bawił się pod koniec lat 80 , lecz byli niezadowoleni z wyników i sprzedali to gówno Niemcom, którzy wystrugali jednak z tego niezły silnik jak na lata 90 (przez co rządzili w dieslach). Fiat wyciągnął z tej pomyłki wnioski i skonstruowali JTD razem z Boschem i zapanował common-rail . the end Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 pierwsze TDi było chyba w Cromach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > pierwsze TDi było chyba w Cromach zgadza się, no może nie tdi ale bardzo bliski temu wtrysk bezpośredni , jednak te wersje cieszyły się małym zainteresowaniem (w porównaniu do zwykłych diesli), z racji na bardzo głośną i ' twardą' pracę. Może i dobrze , wtedy dostali w nos od Niemców ale za to pokazali klasę tworząc unijet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 Najbardziej mi się podobała praca diesla w Fiacie Ritmo jak odpalał w zimę przy - 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > Najbardziej mi się podobała praca diesla w Fiacie Ritmo jak odpalał w > zimę przy - 20 ale wtedy wszystkie tak napie.....ły jak traktory, swoją drogą wiesz że ritmo schodziło nawet w usa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > ale wtedy wszystkie tak napie.....ły jak traktory, swoją drogą wiesz > że ritmo schodziło nawet w usa Ja wiem - nawet kiedys takiego widziałem Słyszałem też że do USA wraca Alfa Romeo ale tylko GT i Brera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > Ja wiem - nawet kiedys takiego widziałem > Słyszałem też że do USA wraca Alfa Romeo ale tylko GT i Brera Tylko 159 i Brera/Spider Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.