Skocz do zawartości

problemy z zimnym silnikiem.


tafit

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem w unie 1.0 gaznik z 93 r. Rano gdy jest jeszcze bardzo zimno, po ustawieniu ssania na najwyższym ząbku i zakręceniu rozrusznikiem silnik pali ladnie i przez jakies 10 sek chodzil płynnie, po czym zaczyna go jakby duścić, wtedy juz wiem że trzeba zmniejszyć ssanie o polowę-silnik znowy chodzil poprawnie i po 10 sek zaczyna silnik gasnąć, wtedy ssanie podciągam na 2 ząbek i wszystko działa. I tak musze tym ssaniem regulować aż silnik sie rozgrzeje, wtedy ssanie wylanczam i ciesze się jazdą. NIewiem w czym problem. frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po prostu go zalewa. Może pora na wymianę filtra powietrza?

niedawno wymieniałem-to napewno nie jest problem. tak samo jak swiece, kable WN, kopułka, palec, filtr paliwa, filtr oleju, olej. Wydaje mi sie ze to moze miec cos wspólnego z gaźnikiem-z jego złym wyregulowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a dobrze działa ten zawór w filtrze powietrza który reguluje dopływ

> powietrza do gaźnika (tzn.otwiera ,zamyka)

nie otwiera nie zamyka

tylko reguluje czy do dolotu dostaje sie cieple powietrze znad kolektora czy zimę z zewnątrz ok.gif

taki termostat tym reguluje biglaugh.gif

ja tego nie mam bo mi sie cięgło od niego urwało wywaliłem i zakleiłem dopływ znad kolektora biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie otwiera nie zamyka

> tylko reguluje czy do dolotu dostaje sie cieple powietrze znad

> kolektora czy zimę z zewnątrz

> taki termostat tym reguluje

> ja tego nie mam bo mi sie cięgło od niego urwało wywaliłem i

> zakleiłem dopływ znad kolektora

racja racja sory za nieścisłość,ja tę cięgno dorobiłem ze stalowego drutu i nie ma ch........., trzyma się cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a dobrze działa ten zawór w filtrze powietrza który reguluje dopływ

> powietrza do gaźnika (tzn.otwiera ,zamyka)

to nie ma nic wspolnego ani z obudową a tez z samym filtrem. nie ma tez winny w aparacie zapłonowym bo na gazie jest ok! Wina napewno tkwi w gaźniku! tylko jaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.