werojtek Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 Ostatnio jak chcialem zatankowac to na stacji za diabla nie moglem otworzyc korka wlewu paliwa. Mialem pozniej wogole spory problem z wyszarpaniem kluczyka...... Korek juz kupilem nowy. Ale prosilbym o jakies rady jak ten zablokowany korek stamtad najlepiej usunac,wyrwac,rozwiertac-poprosze wytlumaczyc szczegolowo i łopatologicznie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 > Ostatnio jak chcialem zatankowac to na stacji za diabla nie moglem > otworzyc korka wlewu paliwa. > Mialem pozniej wogole spory problem z wyszarpaniem kluczyka...... > Korek juz kupilem nowy. > Ale prosilbym o jakies rady jak ten zablokowany korek stamtad > najlepiej usunac,wyrwac,rozwiertac-poprosze wytlumaczyc > szczegolowo i łopatologicznie :-) mnie też to spotkało parę lat temu również podczas tankowania i też myślałem, że zostanę stać z kluczem tkwiącym w korku.... nie wymyśliłem nic innego jak wiertarka z regulacją obrotów i parę wierteł różnej średnicy. musisz rozwiercić bębenek w korku ale nie wierć zbyt głęboko, tak żeby nie przewiercić korka na wylot, bo opiłki dostaną się do baku. ostrożność i umiarkowanie, wolne obroty-ja tak sobie poradziłem, chyba że ktoś zrobił to inaczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werojtek Napisano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 A wkladka po rozwieratniu i reszta korka wyszla pozniej bez problemow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 > Ostatnio jak chcialem zatankowac to na stacji za diabla nie moglem > otworzyc korka wlewu paliwa. > Mialem pozniej wogole spory problem z wyszarpaniem kluczyka...... > Korek juz kupilem nowy. > Ale prosilbym o jakies rady jak ten zablokowany korek stamtad > najlepiej usunac,wyrwac,rozwiertac-poprosze wytlumaczyc > szczegolowo i łopatologicznie :-) Słuchaj a może spróbuj wprowadzić jakiegoś oleju w niewielkiej ilości strzykawką do zamka? Może to odblokuje Ci kluczyk? Kolejna sprawa: czy kluczyk przekręcałeś po wsadzeniu do zamka? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 > A wkładka po rozwieratniu i reszta korka wyszła później bez > problemów? Poprzedniego nie zaznaczam bo za długi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 > A wkladka po rozwieratniu i reszta korka wyszla pozniej bez > problemow? pamiętam, że nie było to jakoś specjalnie uciążliwe. korek wyszedł, bo po wywierceniu bębenka już niewiele blokuje te dwa zaczepy, które normalnie się chowią w korku gdy przekręcasz klucz. generalnie nie można używać tępo przyłożonej siły, bo możesz uszkodzić mocowanie rury wlewowej do błotnika. osobna sprawa to że korek jest płaski więc nie specjalnie jest go jakoś złapać i wyszarpać.....o zgrozo! po wszystkim woziłem klucz od nowego korka w popielniczce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szwedzkikucharz Napisano 24 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2008 Odgrzeję trochę wątek... Zajeżdżam wczoraj pod dystrybutor, wkładam kluczyk do korka wlewu i... nic . Nie da rady odkręcić korka mimo, że kluczyk wchodzi wychodzi z niego bez problemu. Najgorsze jest to, że jeżdżę na oparach. Czy jedynym inwazyjnym sposobem jest rozwiercenie bębenka, czy da się to zrobić za pomocą płaskiego wkrętaka wkładając go w zamek i na siłę go rozp...jąc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 24 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2008 > Odgrzeję trochę wątek... > Zajeżdżam wczoraj pod dystrybutor, wkładam kluczyk do korka wlewu > i... nic . Nie da rady odkręcić korka mimo, że kluczyk > wchodzi wychodzi z niego bez problemu. Najgorsze jest to, że > jeżdżę na oparach. Czy jedynym inwazyjnym sposobem jest > rozwiercenie bębenka, czy da się to zrobić za pomocą płaskiego > wkrętaka wkładając go w zamek i na siłę go rozp...jąc? moze nawalilo ci syfu do srodka i poprostu zasniedzial w srodku Wez mu nalej wd 40 albo plyny hamulcowego moze odpusci Poruszaj kluczykiem Jesli to nic nie da to lepiej rozwiercic bo jak uzyjesz srubokreta to koreczek moze sobie peknac i bedzie do wywalenia a tak tylko wkladka do kupienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 24 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2008 > Odgrzeję trochę wątek... > Zajeżdżam wczoraj pod dystrybutor, wkładam kluczyk do korka wlewu > i... nic . Nie da rady odkręcić korka mimo, że kluczyk > wchodzi wychodzi z niego bez problemu. Najgorsze jest to, że > jeżdżę na oparach. Czy jedynym inwazyjnym sposobem jest > rozwiercenie bębenka, czy da się to zrobić za pomocą płaskiego > wkrętaka wkładając go w zamek i na siłę go rozp...jąc? Ja tak miałem jak było minusowo W żaden sposób nie można było otworzyć wlewu paliwa Wtedy wymyśliłem by potraktować dziada czymś odpowiednim i wlałem odrobinkę gorącej wody do bębenka Od razu zadziałało Na szczęście mocno też wypsikałem zamek WD-40 i Gerwazym więc problem przestał istnieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 24 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2008 Mnie jak chyciło korek, nie od mrozu, to zapasowym kluczykiem na siłę przekręciłem, ale kluczym został w zamku i nie dał się wyciągnąć, rozebrałem korek, wybiłem wkładkę, wyjąłem kluczyk RAZEM Z POŁAMANYMI ZAPADKAMI ZAMKA! i złożyłem bez, teraz działa rewelacyjnie, juz zapadki nie powodują przycinania się korka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > Odgrzeję trochę wątek... > Zajeżdżam wczoraj pod dystrybutor, wkładam kluczyk do korka wlewu > i... nic . Nie da rady odkręcić korka mimo, że kluczyk > wchodzi wychodzi z niego bez problemu. Najgorsze jest to, że > jeżdżę na oparach. Czy jedynym inwazyjnym sposobem jest > rozwiercenie bębenka, czy da się to zrobić za pomocą płaskiego > wkrętaka wkładając go w zamek i na siłę go rozp...jąc? Miałem taki przypadek i nie trzeba było rozwiercać tylko przy pomocy śrubokręta i młotka metodą przemocy pozbyć się starego korka. Okazało się, że jakaś zapadka się zacięła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelCz Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 Spróbuj drugim kluczykiem, tym mniej używanym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szwedzkikucharz Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 Sprawa już załatwiona - 20 minut rozwiercania bębenka i po ptokach... chrupło, trzasło i korek wypadł... Potem założenie nowego korka i jazda po paliwko. Jak podjeżdżałem pod dystrybutor to już zaczynał się krztusić z jego braku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBERT13 Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 miałem taki sam problem więc zalałem WD-40,jakoś udało się otworzyć korek i wymieniłem bębenek na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > miałem taki sam problem więc zalałem WD-40,jakoś udało się otworzyć > korek i wymieniłem bębenek na nowy A ja założyłem bez zapadek bębenek stary i jest lux Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spiller Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 Pytanie do tych co wymieniali wkładki, niekoniecznie tylko od wlewu paliwa. Czym smarowaliście je przed montarzem? Ja zastosowałem olej maszynowy tzn, kilka kropelek, Jak myślicie wystarczy? nie zamarzną albo sie zablokują wkładki ? Czy może powinienem był jeszcze czymś przesmarowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr0071 Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > Pytanie do tych co wymieniali wkładki, niekoniecznie tylko od wlewu > paliwa. > Czym smarowaliście je przed montarzem? Ja zastosowałem olej maszynowy > tzn, kilka kropelek, Jak myślicie wystarczy? nie zamarzną albo > sie zablokują wkładki ? Czy może powinienem był jeszcze czymś > przesmarowac? Jak długo Ci sie zeszło na wymianie tych wkłądek. Też musze się za to zabrać. Co do korka WD-40 i jakieś inne smary mi pomogły - zaciął się miesiąc temu. Od nasmarowania narazie śmiga bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszoselka Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > Pytanie do tych co wymieniali wkładki, niekoniecznie tylko od wlewu > paliwa. > Czym smarowaliście je przed montarzem? Ja zastosowałem olej maszynowy > tzn, kilka kropelek, Jak myślicie wystarczy? nie zamarzną albo > sie zablokują wkładki ? Czy może powinienem był jeszcze czymś > przesmarowac? dobrze jest od czasu do czasu (raz na miesiąc lub dwa) naszprycować wszystkie wkładki w samochodzie WD-40 to później nie ma niespodzianek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBERT13 Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 wybija się trzpień,potem naciska sie zabezpieczenia wkładu i wychodzi,mnie to zajeło nie całe 15 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr0071 Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > wybija się trzpień,potem naciska sie zabezpieczenia wkładu i > wychodzi,mnie to zajeło nie całe 15 minut Ale chodziło mi o wszystkie zamki (stacyjka, drzwi *2, tylna klapa, korek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.