Skocz do zawartości

pytanko o wahacz


robert2609

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam!

> Jak to jest z tulejkami wahacza Seiczento do tyłu!są wymienne czy

> ratuje tylko wymiana całego wahacza?dokładnie wybiła się tulejka

> przed kołem zewnętrzna lewa!!proszę o jakieś podpowiedzi

są wymienne i 2 tuleje na 1 wahaczu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Jak to jest z tulejkami wahacza Seiczento do tyłu!są wymienne czy

> ratuje tylko wymiana całego wahacza?dokładnie wybiła się tulejka

> przed kołem zewnętrzna lewa!!proszę o jakieś podpowiedzi

temat niedawno przerabialem , na jeden wachacz przypadaja 2 tulejki, za robocizna dalem 150zl jak dobrze pamietam,obie strony oczywiscie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> temat niedawno przerabialem , na jeden wachacz przypadaja 2 tulejki,

> za robocizna dalem 150zl jak dobrze pamietam,obie strony

> oczywiscie

cene tulejki wiesz?bo ja coś znalazłem ale nie dowierzam że niby 8zł jedna chyba mają ceny z przed5 lat!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za oryginał płaciłem 17 zł. Wymieniałem sam i zajęło mi to pół dnia na wahacz. Bez pośpiechu pub2.gif. Koszt wymiany w granicach 150 zł to moim zdaniem niedużo. Samemu bez kanału to kupa niewygodnej roboty. Chyba że ktoś to lubi 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja za oryginał płaciłem 17 zł. Wymieniałem sam i zajęło mi to pół

> dnia na wahacz. Bez pośpiechu . Koszt wymiany w granicach 150

> zł to moim zdaniem niedużo. Samemu bez kanału to kupa

> niewygodnej roboty. Chyba że ktoś to lubi

U mnie oryginał kosztował 15 zł z wymiana płaciłem 130 zł oczywiście za 2 strony zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sparwa do zrobienia i to niedrogo zlosnik.gif jak chcesz zaoszczedzic to to wymij wahacze, wydlub stare tulejki, kup nowe tuleje najlepiej fabryczne i daj wahacze na praske do ich wcisniecia. tym sposoben zaoszczedzisz na robociznie zlosnik.gif dzieki prasce bedzie to zrobione solidnie a nie domowym sposobem (mlotek albo imadlo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sparwa do zrobienia i to niedrogo jak chcesz zaoszczedzic to to

> wymij wahacze, wydlub stare tulejki, kup nowe tuleje najlepiej

> fabryczne i daj wahacze na praske do ich wcisniecia. tym

> sposoben zaoszczedzisz na robociznie dzieki prasce bedzie to

> zrobione solidnie a nie domowym sposobem (mlotek albo imadlo)

teoretycznie to masz racje.

W praktyce to jesli robisz to 1 raz to jest z tym sporo roboty i problemow.

Pierwszy to "wydlubanie" starych tulei. Mi nie udalo sie tego zrobic na prasie (ksztalt wahacza bardzo utrudnia sprawe) ani na imadle (potrzeba naprawde duzego) i musialem najpierw je rozwiercac (tez nie jest latwo bo sa tam jeszcze takie metalowe pierscienie zatopione w gumie) a pozniej wybijac.

Drugi problem to wcisniecie nowych tulei. Mialem do dyspozycji 2 prasy a i tak na zadnej z nich nie dalo sie wcisnac tego bezposrednio - musialem sie posilkowac jakimis klockami i za ich pomoca przenosic sile z prasy na tuleje (potrzebne drugie rece).

Trzeci to wsadzenie wahacza sporwotem do samochodu - nie bardzo chcial wejsc, trzeba bylo duzego mlotka i drugiej pary rak do pomocy smile.gif

Jezeli robisz to 1 raz i sam to przygotuj sie na to ze moze to zejsc i caly dzien.

Jezeli chodzi o tuleje to oryginalnie sa tam montowane firmy PRUMEL - nie musisz ich kupowac w ASO bo doplacisz jedynie za folijke z napisem FIAT smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teoretycznie to masz racje.

> W praktyce to jesli robisz to 1 raz to jest z tym sporo roboty i

> problemow.

> Pierwszy to "wydlubanie" starych tulei. Mi nie udalo sie tego zrobic

> na prasie (ksztalt wahacza bardzo utrudnia sprawe) ani na imadle

> (potrzeba naprawde duzego) i musialem najpierw je rozwiercac

> (tez nie jest latwo bo sa tam jeszcze takie metalowe pierscienie

> zatopione w gumie) a pozniej wybijac.

> Drugi problem to wcisniecie nowych tulei. Mialem do dyspozycji 2

> prasy a i tak na zadnej z nich nie dalo sie wcisnac tego

> bezposrednio - musialem sie posilkowac jakimis klockami i za ich

> pomoca przenosic sile z prasy na tuleje (potrzebne drugie rece).

> Trzeci to wsadzenie wahacza sporwotem do samochodu - nie bardzo

> chcial wejsc, trzeba bylo duzego mlotka i drugiej pary rak do

> pomocy

> Jezeli robisz to 1 raz i sam to przygotuj sie na to ze moze to zejsc

> i caly dzien.

> Jezeli chodzi o tuleje to oryginalnie sa tam montowane firmy PRUMEL -

> nie musisz ich kupowac w ASO bo doplacisz jedynie za folijke z

> napisem FIAT

ja nic nie robie sam zlosnik.gif mam dwie lewe rece zlosnik.gif a powaznie to jak sa roboty ze auto mam na lewarku i sie pod nie klade to zawsze mam kogos na wypadek podac klucz albo dzwonic po pogotowie jak padaka mi na klate spadnie zlosnik.gif co do tulejek to w aso znajomy mi po godzinach za piwo wprasowal nowe a jak sam wypilowalem brzeszczotem stare zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co nie pasowalo temu wahaczowi, ze nie chcial ci wejsc ??

A zebym to ja wiedzial, po prostu bez uzycia duzej sily nie chcial i tyle smile.gif Tulejki nowe, widocznie nie weszly idealnie tak jak stare (na tej gumie sie klinowalo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.