stillo140 Napisano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 Witam Problem moze i banalny ale nie moge go sensownie przeskoczyć.. otoz swego czasu zakupiłem chlapacze przednie do Stilo,po krotkim namysle i lekturze forumowych rad załozyłem i pomyslalem ze czas na zakup tylnych skoro tak dobrze poszło wiec zakupiłem firmowe z napisem Stilo do /5D/50900944/ zebralem narzedzia i szpula do garazu..no i zaczeła sie jazda z boku pasuja idealnie ale od dolnej strony gdzie w zalozeniu ma isc wkręt nie ma gdzie przykrecic aby byly rownolegle do koła.gdybym chcial przykrecic do zderzaka czy nadkola to bylyby odchylone i to sporo na zewnątrz..chcąc je prosto przykrecic musze zrobić jakies przedłuzenie co jak pomysle o cenie to mnie krew zalewa miał może ktos problemy z tym a jesli tak to jakie jest proste rozwiazanie aby to miało juz jakis wyglad.dziwie sie ze takie cos wypuscili bo wystarczylo nieco pomyslec i zrobic pasujacy a za ta kase to załuje ze nie kupiłem innych bo skoro mam dorabiać to na to samo wyjdzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2007 A ile kolega dał....? ja kupiłem uniwersalne i załozyłem tylko do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2007 > z boku pasuja idealnie ale od dolnej strony gdzie w zalozeniu ma isc > wkręt Błąd - od dołu chlapacz ma wystawać "do wewnątrz" - w MW było podobnie. Chlapacze przykręca się do krawędzi zderzaka stanowiącej przedłużenie wycięcia na koło w błotniku: jednym uchwytem u góry, a jednym - na dole, ale obydwa uchwyty są raczej z boku. Dolna krawędź chlapacza wystaje do środka i wisi sobie luźno - jest wystarczająco sztywna. BTW. zanim dokręcisz te inbusowe śrubki uchwytów, podłóż pod nie od wewnętrzej strony zderzaka jakieś blaszki czy coś takiego. W przeciwnym razie na zderzaku odciśniesz widoczne na zewnątrz "wypukłości" w miejscach dokręcania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stillo140 Napisano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2007 > A ile kolega dał....? ja kupiłem uniwersalne i załozyłem tylko do > przodu tyl kosztował mnie po malej promocji ok 75 zł ,przod nieco wiecej ale przynajmnej pasował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stillo140 Napisano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2007 > Błąd - od dołu chlapacz ma wystawać "do wewnątrz" - w MW było > podobnie. Chlapacze przykręca się do krawędzi zderzaka > stanowiącej przedłużenie wycięcia na koło w błotniku: jednym > uchwytem u góry, a jednym - na dole, ale obydwa uchwyty są > raczej z boku. Dolna krawędź chlapacza wystaje do środka i wisi > sobie luźno - jest wystarczająco sztywna. owszem chlapacz jest sztywny tylko za nic nie chce sterczec do srodka ale jutro zobacze czy tm da sie gdzies tymi imadelkami przykrecic,a dzis porozgladam sie po ulicach w poszukiwaniu wzoru do nasladowania .. > Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2007 > owszem chlapacz jest sztywny tylko za nic nie chce sterczec do srodka > ale jutro zobacze czy tm da sie gdzies tymi imadelkami > przykrecic W 5D nie montowałem, ale w MW sposób montażu jest raczej zbliżony, a tam wystarczyło - po ułożeniu chlapacza wzdłuż krawędzi - dokręcić górne mocowanie, drugie przykręcało się na dole, ale jeszcze w miejscu gdzie krawędź była bardziej pionowa niż pozioma, a trzecie już na tym poziomym odcinku plastiku za tylnym kołem. Koło trzeba było raczej zdjąć, bez tego było tam dość ciasno. Jeśli dobrze przykręciło się to pierwsze mocowanie, to w zasadzie chlapacz sam się już układał do krawędzi zderzaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duke Napisano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2007 po zgubieniu tylnego kompletu przewiercilem ten dolny fragment zderzaka, chlapacze i zapodalem srubki nierdzewki imo warto tez montowac te cuda na jakis siliconowy czarny kit - inaczej piaseczek odklada sie pomiedzy chlapczem a karoseria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.