Skocz do zawartości

Regulacja zaworów


spad

Rekomendowane odpowiedzi

> Czy w 1,4 też trzeba regulować zawory jakimiś blaszkami? Po czym

> można poznać, że trzeba to zrobić?

Zawory w 1,4 regulujesz zmiana grubosci plytek regulacyjnych.Musza byc zachowane luzy: 0,40 dla ssacego i 0,50 dla wydechowego zaworu na zimnym silniku.Nadmierny luz jest slyszalny na wolnych obrotach jako rownomierne dzwonienie przy goracym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawory w 1,4 regulujesz zmiana grubosci plytek regulacyjnych.Musza

> byc zachowane luzy: 0,40 dla ssacego i 0,50 dla wydechowego

> zaworu na zimnym silniku.Nadmierny luz jest slyszalny na wolnych

> obrotach jako rownomierne dzwonienie przy goracym silniku.

Jak zwykle niezawodny. claps.gif20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawory w 1,4 regulujesz zmiana grubosci plytek regulacyjnych.Musza

> byc zachowane luzy: 0,40 dla ssacego i 0,50 dla wydechowego

> zaworu na zimnym silniku.Nadmierny luz jest slyszalny na wolnych

> obrotach jako rownomierne dzwonienie przy goracym silniku.

Zgadza się w całej rozciągłości ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawory w 1,4 regulujesz zmiana grubosci plytek regulacyjnych.Musza

> byc zachowane luzy: 0,40 dla ssacego i 0,50 dla wydechowego

> zaworu na zimnym silniku.Nadmierny luz jest slyszalny na wolnych

> obrotach jako rownomierne dzwonienie przy goracym silniku.

A to można Roberciku samemu sprawdzić te luzy. Znaczy, czy ja dałbym radę sam. smile.gif I jeszcze jedno, gdzie ich szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to można Roberciku samemu sprawdzić te luzy. Znaczy, czy ja dałbym

> radę sam. I jeszcze jedno, gdzie ich szukać?

Sprawdzisz za pomocą szczelinomierza, ale w regulacje samemu bym sie nie bawił, chyba, że jesteś cierpliwą osoba i będziasz miał płytki na podmianke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to można Roberciku samemu sprawdzić te luzy. Znaczy, czy ja dałbym

> radę sam. I jeszcze jedno, gdzie ich szukać?

Dasz rade sam.Plytki masz pod walkiem rozrzadu,jak bedziesz sprawdzal luz na zaworze to krzywka musi miec nosek w gorze.2,3,6,7 zawor jest ssacy 1,4,5,8 wydechowy liczac od oslony paska rozrzadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dasz rade sam.Plytki masz pod walkiem rozrzadu,jak bedziesz sprawdzal

> luz na zaworze to krzywka musi miec nosek w gorze.2,3,6,7 zawor

> jest ssacy 1,4,5,8 wydechowy liczac od oslony paska rozrzadu.

smile.gif oj Robercik, ty to we mnie wierzysz smile.gif Ja nie wiem, gdzie szukać wałka rozrządu, wiem gdzie jest pasek rozrządu, ale czy to obok tego jest i jak wygląda to nie wiem.

A luz na zaworze i do tego krzywka - dla mnie czarna magia. Ja nawet tego nie mogę sobie wyobrazić smile.gif O noskach już nawet nie wspomnę smile.gif

Dziękuję za pomoc. bow.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oj Robercik, ty to we mnie wierzysz Ja nie wiem, gdzie szukać

> wałka rozrządu, wiem gdzie jest pasek rozrządu, ale czy to obok

> tego jest i jak wygląda to nie wiem.

> A luz na zaworze i do tego krzywka - dla mnie czarna magia. Ja nawet

> tego nie mogę sobie wyobrazić O noskach już nawet nie wspomnę

> Dziękuję za pomoc.

To może niech kolega da sobie a komuś kto wie o co biega takie sprawdzenie zajmnie chwile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.