spad Napisano 17 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2005 Czy w 1,4 też trzeba regulować zawory jakimiś blaszkami? Po czym można poznać, że trzeba to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janek Yo! Napisano 17 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2005 > Czy w 1,4 też trzeba regulować zawory jakimiś blaszkami? Po czym > można poznać, że trzeba to zrobić? Spad ma problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 17 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2005 > Spad ma problem... nie, zrzera mnie tylko ciekawość jak to z tym jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janek Yo! Napisano 17 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2005 > nie, zrzera mnie tylko ciekawość jak to z tym jest A ja już wezwałem kogo trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robitrans Napisano 17 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2005 > Czy w 1,4 też trzeba regulować zawory jakimiś blaszkami? Po czym > można poznać, że trzeba to zrobić? Zawory w 1,4 regulujesz zmiana grubosci plytek regulacyjnych.Musza byc zachowane luzy: 0,40 dla ssacego i 0,50 dla wydechowego zaworu na zimnym silniku.Nadmierny luz jest slyszalny na wolnych obrotach jako rownomierne dzwonienie przy goracym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janek Yo! Napisano 17 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2005 > Zawory w 1,4 regulujesz zmiana grubosci plytek regulacyjnych.Musza > byc zachowane luzy: 0,40 dla ssacego i 0,50 dla wydechowego > zaworu na zimnym silniku.Nadmierny luz jest slyszalny na wolnych > obrotach jako rownomierne dzwonienie przy goracym silniku. Jak zwykle niezawodny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 17 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2005 > Zawory w 1,4 regulujesz zmiana grubosci plytek regulacyjnych.Musza > byc zachowane luzy: 0,40 dla ssacego i 0,50 dla wydechowego > zaworu na zimnym silniku.Nadmierny luz jest slyszalny na wolnych > obrotach jako rownomierne dzwonienie przy goracym silniku. Zgadza się w całej rozciągłości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 17 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2005 > Zawory w 1,4 regulujesz zmiana grubosci plytek regulacyjnych.Musza > byc zachowane luzy: 0,40 dla ssacego i 0,50 dla wydechowego > zaworu na zimnym silniku.Nadmierny luz jest slyszalny na wolnych > obrotach jako rownomierne dzwonienie przy goracym silniku. A to można Roberciku samemu sprawdzić te luzy. Znaczy, czy ja dałbym radę sam. I jeszcze jedno, gdzie ich szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 17 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2005 > A to można Roberciku samemu sprawdzić te luzy. Znaczy, czy ja dałbym > radę sam. I jeszcze jedno, gdzie ich szukać? Sprawdzisz za pomocą szczelinomierza, ale w regulacje samemu bym sie nie bawił, chyba, że jesteś cierpliwą osoba i będziasz miał płytki na podmianke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robitrans Napisano 17 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2005 > A to można Roberciku samemu sprawdzić te luzy. Znaczy, czy ja dałbym > radę sam. I jeszcze jedno, gdzie ich szukać? Dasz rade sam.Plytki masz pod walkiem rozrzadu,jak bedziesz sprawdzal luz na zaworze to krzywka musi miec nosek w gorze.2,3,6,7 zawor jest ssacy 1,4,5,8 wydechowy liczac od oslony paska rozrzadu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 17 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2005 > Dasz rade sam.Plytki masz pod walkiem rozrzadu,jak bedziesz sprawdzal > luz na zaworze to krzywka musi miec nosek w gorze.2,3,6,7 zawor > jest ssacy 1,4,5,8 wydechowy liczac od oslony paska rozrzadu. oj Robercik, ty to we mnie wierzysz Ja nie wiem, gdzie szukać wałka rozrządu, wiem gdzie jest pasek rozrządu, ale czy to obok tego jest i jak wygląda to nie wiem. A luz na zaworze i do tego krzywka - dla mnie czarna magia. Ja nawet tego nie mogę sobie wyobrazić O noskach już nawet nie wspomnę Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 18 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2005 > oj Robercik, ty to we mnie wierzysz Ja nie wiem, gdzie szukać > wałka rozrządu, wiem gdzie jest pasek rozrządu, ale czy to obok > tego jest i jak wygląda to nie wiem. > A luz na zaworze i do tego krzywka - dla mnie czarna magia. Ja nawet > tego nie mogę sobie wyobrazić O noskach już nawet nie wspomnę > Dziękuję za pomoc. To może niech kolega da sobie a komuś kto wie o co biega takie sprawdzenie zajmnie chwile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.