Czarnuch Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 Sprawa jest taka: Jechałem sobie w sobotę z Rzeszowa do Zwierzyńca i pod koniec trasy w prawym przodzie pojawiło się stukanie. Jak się jedzie po w miarę prostej drodze to niby jako tako,tylko tak jakby był lekki problem ze sterowaniem. Jeżeli jedzie się po nierównościach to jest takie tłuczenie jakby auto miało twarde zawieszenie i czuć bardziej niż zwykle wszystkie nierówności i auto troszkę skacze. Jeszcze nie miałem możliwości sprawdzić pod spodem ale jakbym już w najbliższym czasie był na kanale to na co zwrócić uwagę i jak mniej więcej coś sprawdzić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > Jeszcze nie miałem możliwości sprawdzić pod spodem ale jakbym już w > najbliższym czasie był na kanale to na co zwrócić uwagę i jak > mniej więcej coś sprawdzić ?? na sworzeń wahacza, lub na łożysko amortyzatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szwedzkikucharz Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 ...łożysko amortyzatora może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szpenio Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > Sprawa jest taka: Jechałem sobie w sobotę z Rzeszowa do Zwierzyńca i > pod koniec trasy w prawym przodzie pojawiło się stukanie. > Jak się jedzie po w miarę prostej drodze to niby jako tako,tylko tak > jakby był lekki problem ze sterowaniem. > Jeżeli jedzie się po nierównościach to jest takie tłuczenie jakby > auto miało twarde zawieszenie i czuć bardziej niż zwykle > wszystkie nierówności i auto troszkę skacze. > Jeszcze nie miałem możliwości sprawdzić pod spodem ale jakbym już w > najbliższym czasie był na kanale to na co zwrócić uwagę i jak > mniej więcej coś sprawdzić ?? Według mnie łożysko amorka nie wchodzi w grę a jeżeli juz to sam amorek lecz ja obstawiam sworzeń wahacza...ciekawe kto popłynie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 Może być sworzeń wahacza. A kiera się lekko nie skręciła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 Ja mam podobnie tylko, że z tyłu samochodu. Z tego co się dowiedziałem, to górna część amorka idzie do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > Ja mam podobnie tylko, że z tyłu samochodu. Z tego co się > dowiedziałem, to górna część amorka idzie do wymiany. rozwiń myśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > rozwiń myśl Pewnie kolega miał na mysli ten wibroizolator... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarnuch Napisano 26 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 jakby ktoś miał fotki tych miejsc co polecacie sprawdzić to było by super. Tak jak pisałem to przód w sumie mi "pływa", a generalnie defektowna strona. Jak zaglądałem przy stojącym uniaku to widać taką pomarszczoną gumę w okolicach właśnie amorka. wolałbym żeby to nie był amortyzator.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 Nie znam się na tym (jak na wielu innych rzeczach ) ale z tego co pamiętam koleś wspominał coś o poduszkach Mcleana czy coś w tym deseń. (Wybaczcie ale jak już wspominałem nie znam się na tym i dokładnie nie pamiętam ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarnuch Napisano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 A przy ewentualnym uszkodzeniu amorka to z tego co się orientuje to wymienia się oba na osi, a czy mógłbym wstawić tak na roczek w to miejsce jakiś używany, bo mam zamiar gdzieś po wakacjach wymienić wszystkie bo chyba szkoda się bawić w wymianę tylko z przodu? A czy przy wymianie amortyzatora wymienia się coś jeszcze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarnuch Napisano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 A możliwe koledzy że to przez odbojnik tak tłucze, bo jak zaglądałem koło koła to tak jakby guma sie zsunęła(do kolegi mechaniora jadę po weekendzie) i dlatego tak może tłuc?? Co ciekawe zaobserwowałem to z rana tłucze a po przejechaniu z 10km to tak jakby przestawało i tak tylko lekko inaczej sie zachowuje niż z lewej strony ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.