Skocz do zawartości

Czy to może amortyzator ??


Czarnuch

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa jest taka: Jechałem sobie w sobotę z Rzeszowa do Zwierzyńca i pod koniec trasy w prawym przodzie pojawiło się stukanie.

Jak się jedzie po w miarę prostej drodze to niby jako tako,tylko tak jakby był lekki problem ze sterowaniem.

Jeżeli jedzie się po nierównościach to jest takie tłuczenie jakby auto miało twarde zawieszenie i czuć bardziej niż zwykle wszystkie nierówności i auto troszkę skacze.

Jeszcze nie miałem możliwości sprawdzić pod spodem ale jakbym już w najbliższym czasie był na kanale to na co zwrócić uwagę i jak mniej więcej coś sprawdzić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawa jest taka: Jechałem sobie w sobotę z Rzeszowa do Zwierzyńca i

> pod koniec trasy w prawym przodzie pojawiło się stukanie.

> Jak się jedzie po w miarę prostej drodze to niby jako tako,tylko tak

> jakby był lekki problem ze sterowaniem.

> Jeżeli jedzie się po nierównościach to jest takie tłuczenie jakby

> auto miało twarde zawieszenie i czuć bardziej niż zwykle

> wszystkie nierówności i auto troszkę skacze.

> Jeszcze nie miałem możliwości sprawdzić pod spodem ale jakbym już w

> najbliższym czasie był na kanale to na co zwrócić uwagę i jak

> mniej więcej coś sprawdzić ??

Według mnie łożysko amorka nie wchodzi w grę a jeżeli juz to sam amorek lecz ja obstawiam sworzeń wahacza...ciekawe kto popłynie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby ktoś miał fotki tych miejsc co polecacie sprawdzić to było by super.

Tak jak pisałem to przód w sumie mi "pływa", a generalnie defektowna strona.

Jak zaglądałem przy stojącym uniaku to widać taką pomarszczoną gumę w okolicach właśnie amorka. wolałbym żeby to nie był amortyzator....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na tym (jak na wielu innych rzeczach zeby.GIF) ale z tego co pamiętam koleś wspominał coś o poduszkach Mcleana czy coś w tym deseń. (Wybaczcie ale jak już wspominałem nie znam się na tym i dokładnie nie pamiętam buu.gif )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy ewentualnym uszkodzeniu amorka to z tego co się orientuje to wymienia się oba na osi, a czy mógłbym wstawić tak na roczek w to miejsce jakiś używany, bo mam zamiar gdzieś po wakacjach wymienić wszystkie bo chyba szkoda się bawić w wymianę tylko z przodu?

A czy przy wymianie amortyzatora wymienia się coś jeszcze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możliwe koledzy że to przez odbojnik tak tłucze, bo jak zaglądałem koło koła to tak jakby guma sie zsunęła(do kolegi mechaniora jadę po weekendzie) i dlatego tak może tłuc??

Co ciekawe zaobserwowałem to z rana tłucze a po przejechaniu z 10km to tak jakby przestawało i tak tylko lekko inaczej sie zachowuje niż z lewej strony ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.