Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Astra Combi głośniki tył

Featured Replies

Napisano

Witam

Jako że to mój pierwszy post witam wszystkich. Do rzeczy: chciałbym kupić głośniki na tyl do opla astry I combi dla taty. Nie znam wymiarów, raczej nie mam możliwości zmierzyć (głośniki montowane w klapie bagażnika). Czy ktoś się orientuje jakiej wielkości są tam głośniki i potem ewentualnie wskazać mi markę albo konkretny model głośników. Przepraszam, jestem jak narazie zielony w tym temacie. Z przodu w samochodzie są oryginalne głośniki oplowskie. Dziękuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Panowie - podbijam i jeszcze raz proszę o pomoc. Poszukałem jeszcze, poczytalem i teraz tak. Potrzebuje głośniki 16'stki do tego samochodu. Głośniki będą grały pod samym radiem. Może w przyszłości jakiś wzmacniacz. Cena myślę koło 200 złotych, może być troszkę wiecej. Nie jestem żadnym audiofilem, ale zależy mi na w miare dobrych głośnikach. Jak narazie interesują mnie 2 oferty

JBL CS 265

Hertz DCX 165

Proszę powiedzcie co sądzicie o tych głośnikach, ewentualnie podajcie swoje typy. Proszę doradzcie laikowi:)

Napisano

> Panowie - podbijam i jeszcze raz proszę o pomoc. Poszukałem jeszcze,

> poczytalem i teraz tak. Potrzebuje głośniki 16'stki do tego

> samochodu. Głośniki będą grały pod samym radiem. Może w

> przyszłości jakiś wzmacniacz. Cena myślę koło 200 złotych, może

> być troszkę wiecej. Nie jestem żadnym audiofilem, ale zależy mi

> na w miare dobrych głośnikach. Jak narazie interesują mnie 2