Skocz do zawartości

problem z tankowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

jak w poście: tankuję sobie spokojnie, litry się szybko wlewają, a tu nagle (po ok.15 L) pstryk, no to ja znowu naciskam, a on znowu odbija i tak się męczylem jeszcze z 5 L... - w końcu dalem sobie spokój. Dodam, że na pewno weszloby jeszcze z 15 litrów do pelna, więc to nie byl powód...

Zdażylo mi się to pierwszy raz, dlatego nie kumam, co sie stalo...

dzięki za sugestie,

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się tu teraz zaczną zaraz mądrości na temat syczenia lub nie przy otwieraniu zbiornika, ciśnień i innych takich .. a ja proponuje poprostu pokręcić trochę pistoletem następny raz i poszukać innego położenia w którym uda się jeszce zatankować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,

> jak w poście: tankuję sobie spokojnie, litry się szybko wlewają, a tu

> nagle (po ok.15 L) pstryk, no to ja znowu naciskam, a on znowu

> odbija i tak się męczylem jeszcze z 5 L... - w końcu dalem sobie

> spokój. Dodam, że na pewno weszloby jeszcze z 15 litrów do

> pelna, więc to nie byl powód...

> Zdażylo mi się to pierwszy raz, dlatego nie kumam, co sie stalo...

> dzięki za sugestie,

> pzdr!

Zmień samochód...bo jeśli najlepsze rady to kręcić pistoletem albo szukać innych stacji to chyba trzeba również kącika innego poszukać :-((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nic mądrego do powiedzenia nie mają cfaniaczek.gif .

Jest coś takiego jak odpowietrzacz zbiornika paliwa. Jak tankujesz, powietrze zgromadzone w zbiorniku musi gdzieś uciekać. Skoro Odpowietrzacz jest niedrożny, powietrze ucieka pod dużym ciśnieniem przez otwór tankowania, odbijając pistolet - chyba tak to wygląda naprawdę oslabiony.gif . Sprawdź układ odpowietrzania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nic mądrego do powiedzenia nie mają .

> Jest coś takiego jak odpowietrzacz zbiornika paliwa. Jak tankujesz,

> powietrze zgromadzone w zbiorniku musi gdzieś uciekać. Skoro

> Odpowietrzacz jest niedrożny, powietrze ucieka pod dużym

> ciśnieniem przez otwór tankowania, odbijając pistolet - chyba

> tak to wygląda naprawdę . Sprawdź układ odpowietrzania .

Taaa? A weź mi jeszcze powiedz, jak go sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nic mądrego do powiedzenia nie mają .

> Jest coś takiego jak odpowietrzacz zbiornika paliwa. Jak tankujesz,

> powietrze zgromadzone w zbiorniku musi gdzieś uciekać. Skoro

> Odpowietrzacz jest niedrożny, powietrze ucieka pod dużym

> ciśnieniem przez otwór tankowania, odbijając pistolet - chyba

> tak to wygląda naprawdę . Sprawdź układ odpowietrzania .

To czemu tylko na niektorych stacjach i nie tylko u mnie jest takie zjawisko a nigdy za granica ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kolege który pracuje na shell i mówi że tam zawsze mają problemy z tankowaniem bravo i uno,ponoć trzeba własie odpowiednio ułożyć pistoleti wtedy idzie normalnie,ja tankuje tam czasem brave i problemu jeszcze nigdy nie miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam kolege który pracuje na shell i mówi że tam zawsze mają problemy

> z tankowaniem bravo i uno,ponoć trzeba własie odpowiednio ułożyć

> pistoleti wtedy idzie normalnie,

Bo fiaty mają problem z układem odpowietrzania. Przerabiałem już to.

ja tankuje tam czasem brave i

> problemu jeszcze nigdy nie miałem

Widocznie Twój jeszcze nie ma takiego problemu.

A co do tego że na niektórych stacjach łatwiej zatankować ? Mają inny pistolet a do tego prawdopodobnie inna czułość wyłączania pistoletu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel miał to samo w corsie, tankowanie zajmowało dobre 20 min zeby.GIF. Ale na moje oko chodzi o ten układ odpowietrzania zbiornika. Jak odkręcasz korek wlewu to wtedy Ci zaciąga powietrze ? Jeśli tak to właśnie masz nie drożny odpowietrzacz. Wujek w punto tez ma taki problem u mnie na szczęście nie występuje smile.gif. a To że kręcisz pistoletem to po prostu robisz szczelinkę większą przy otworze wlewowym i to powietrze szybciej może spierniczać z komory baku. - tak na mój chłopski rozum smile.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam kolege który pracuje na shell i mówi że tam zawsze mają problemy

> z tankowaniem bravo i uno,ponoć trzeba własie odpowiednio ułożyć

> pistoleti wtedy idzie normalnie,ja tankuje tam czasem brave i

> problemu jeszcze nigdy nie miałem

ale tylko uno benzyna... bo z dieslem nigdy nie miałem problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,

> jak w poście: tankuję sobie spokojnie, litry się szybko wlewają, a tu

> nagle (po ok.15 L) pstryk, no to ja znowu naciskam, a on znowu

> odbija i tak się męczylem jeszcze z 5 L... - w końcu dalem sobie

> spokój. Dodam, że na pewno weszloby jeszcze z 15 litrów do

> pelna, więc to nie byl powód...

> Zdażylo mi się to pierwszy raz, dlatego nie kumam, co sie stalo...

> dzięki za sugestie,

> pzdr!

Ja na stacjach na których tankuje mam obcykane saturatory , które wolniej podają paliwo i wtedy pełana kulturka, komóreczka w rękę i "gadu-gadu" grinser006.gifa samo leci - a czasami na "obcych" to obciach bo "siurkiem" można kręcić na różne strony a i tak co chwilę odbija sciana.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.