amciek Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 wiem, ze bylo wiele razy stwierdzone, ze pocaca sie miska olejowa to "norma". u mnie tez tak bylo do czasu az pocenie zmienilo sie w wyciek - codziennie mala plamka. oczywiscie ciezko stwierdzic skad dokladnie cieknie bo wszytsko jest ulane. nie podejrzewam simeringu bo przy wymianie sprzegla mechanik mial go wymienic. nie podejrzewam, ze cieknie ze skrzyni bo przy wymianie sprzegla tez mialo byc uszczelnione. pytanie zatem moje brzmi: - jaka uszczelke kupic. korkowa, gumowa? - dawac silikon - jakim momentem dokrecac miske, zeby nie zerwac gwintu - czy mamy jakas metode by wyeliminowac to pocenie sie raz na zawsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > - jakim momentem dokrecac miske, zeby nie zerwac gwintu 8 N-m silniki 1,4 i 1,6 15N-m silniki 1,8 i 2,0 > - czy mamy jakas metode by wyeliminowac to pocenie sie raz na zawsze? Nie ma takiej opcji, po jakimś czasie i tak będzie kapać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amciek Napisano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > 8 N-m silniki 1,4 i 1,6 > 15N-m silniki 1,8 i 2,0 > Nie ma takiej opcji, po jakimś czasie i tak będzie kapać blad konstrukcyjny miski? dlaczego kapie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > blad konstrukcyjny miski? dlaczego kapie? A widziałeś auto z którego po jakimś czasie nie kapie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amciek Napisano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 hm, z mojego malucha nie kapalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > hm, > z mojego malucha nie kapalo To jest zly przyklad bo chyba nie kapalo zaraz po wymianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RCM Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > A widziałeś auto z którego po jakimś czasie nie kapie ? felicia'96 z nalotem 150 kkm. wszędzie sucho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amciek Napisano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > To jest zly przyklad bo chyba nie kapalo zaraz po wymianie ale to sugerujesz, ze jak wymienie ta uszczelke to nadal bedzie cieknac? nie bedzie zadnej poprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 niekoniecznie musi byc blad konstrukcyjny... jak wymienisz nie musi koniecznie znowu kapac. Byc moze miska byla zle przykrecona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > - jaka uszczelke kupic. korkowa, gumowa? ] wybierz taką , która ma zabezpieczenia przed zgnieceniem w postaci metalowych oczek na śruby > - dawac silikon może być lepszy hermetyk > - jakim momentem dokrecac miske, zeby nie zerwac gwintu 8 Nm , trzeba uważać żeby nie zerwać gwintu od strony pompy oleju > - czy mamy jakas metode by wyeliminowac to pocenie sie raz na zawsze? zachować idealną czystość przy montażu , t.zn. powierzchnie nie mogą być pokryte olejem i muszą być równoległe względem siebie co nie zawsze daje się uzyskać po uderzeniu miską o krawężnik itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amciek Napisano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > wybierz taką , która ma zabezpieczenia przed zgnieceniem w postaci > metalowych oczek na śruby mozecie zapodac numer z epc - kupie w serwisie > może być lepszy hermetyk -tzn? > 8 Nm , trzeba uważać żeby nie zerwać gwintu od strony pompy oleju - a dlaczego? zerwanie gwintu z kazdej strony jest przeciez nieciekawe. czy tam jest cos szczegolnego? > zachować idealną czystość przy montażu , t.zn. powierzchnie nie mogą > być pokryte olejem wiadoma sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > mozecie zapodac numer z epc - kupie w serwisie nie mogę , nie mam EPC > -tzn? hermetyk > - a dlaczego? zerwanie gwintu z kazdej strony jest przeciez > nieciekawe. czy tam jest cos szczegolnego? blok jest żeliwny , pompa oleju aluminiowa i dlatego łatwiej zerwać gwint > wiadoma sprawa trzeba torobić wręcz pedantycznie , przez montażem odtłuścić acetonem , toluenem itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > mozecie zapodac numer z epc - kupie w serwisie 6 52 611 jeśli uszczelka korkowa (autko bez klimatyzacji) 6 52 699 jeśli uszczelka gumowa (z klimą). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.