snoopi_lubin Napisano 13 Marca 2008 Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 jak w warunkach warsztatowych sprawdzic czy jest dobre? bo mi stuka cos z przodu z lewej strony i niewiem jak to sprawdzic. Amorki mam utwardzone tak tylko zaznacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lightjay Napisano 13 Marca 2008 Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 Tez się podepne do prośmy kolegi bo temat ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 13 Marca 2008 Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 > jak w warunkach warsztatowych sprawdzic czy jest dobre? bo mi stuka > cos z przodu z lewej strony i niewiem jak to sprawdzic. Amorki > mam utwardzone tak tylko zaznacze. Otworz mache, chwyc te duza podkladke z nakretka, potem zaprzyj sie noga o kolo i mocno poruszaj - u mnie dalo sie wyczuc luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 > Otworz mache, chwyc te duza podkladke z nakretka, potem zaprzyj sie > noga o kolo i mocno poruszaj - u mnie dalo sie wyczuc luz. a jeszcze jedno pytanko. wyczuje luzy albo uslysze stukanie na tulejach metalowo-gumowych ruszajac rekoma? bo to jest jedno z dwoch chyba. I jak juz zmieniac tuleje to cale auto za jednym zamachem nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 13 Marca 2008 Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 > a jeszcze jedno pytanko. wyczuje luzy albo uslysze stukanie na > tulejach metalowo-gumowych ruszajac rekoma? bo to jest jedno z > dwoch chyba. I jak juz zmieniac tuleje to cale auto za jednym > zamachem nie ? to cale auto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 > to cale auto ? chodzilo mi o tuleje metalowo-gumowe chyba dobrze mowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 13 Marca 2008 Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 > a jeszcze jedno pytanko. wyczuje luzy albo uslysze stukanie na > tulejach metalowo-gumowych ruszajac rekoma? bo to jest jedno z > dwoch chyba. I jak juz zmieniac tuleje to cale auto za jednym > zamachem nie ? To juz chyba lepiej by bylo w 2 osoby. Jedna szarpie calym kolem uniesionym w gore, a druga sprawdza luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 13 Marca 2008 Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 > a jeszcze jedno pytanko. wyczuje luzy albo uslysze stukanie na > tulejach metalowo-gumowych ruszajac rekoma? bo to jest jedno z > dwoch chyba. I jak juz zmieniac tuleje to cale auto za jednym > zamachem nie ? potrzeba byłoby najlepiej podnieść cały przód (z obu stron) i trochę wyczucia czy wiedzy jak ma stukać. podobnie łożysko amortyzatora najlepiej obejrzeć na podniesionym przodzie ponieważ luzy w płaszczyźnie poziomej ("na boki") ciężko wykryć kiedy przednie koła stoją normalnie na ziemi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.