Skocz do zawartości

Łożyska amorka


snoopi_lubin

Rekomendowane odpowiedzi

jak w warunkach warsztatowych sprawdzic czy jest dobre? bo mi stuka cos z przodu z lewej strony i niewiem jak to sprawdzic. Amorki mam utwardzone tak tylko zaznacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak w warunkach warsztatowych sprawdzic czy jest dobre? bo mi stuka

> cos z przodu z lewej strony i niewiem jak to sprawdzic. Amorki

> mam utwardzone tak tylko zaznacze.

Otworz mache, chwyc te duza podkladke z nakretka, potem zaprzyj sie noga o kolo i mocno poruszaj - u mnie dalo sie wyczuc luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Otworz mache, chwyc te duza podkladke z nakretka, potem zaprzyj sie

> noga o kolo i mocno poruszaj - u mnie dalo sie wyczuc luz.

a jeszcze jedno pytanko. wyczuje luzy albo uslysze stukanie na tulejach metalowo-gumowych ruszajac rekoma? bo to jest jedno z dwoch chyba. I jak juz zmieniac tuleje to cale auto za jednym zamachem nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jeszcze jedno pytanko. wyczuje luzy albo uslysze stukanie na

> tulejach metalowo-gumowych ruszajac rekoma? bo to jest jedno z

> dwoch chyba. I jak juz zmieniac tuleje to cale auto za jednym

> zamachem nie ?

to cale auto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jeszcze jedno pytanko. wyczuje luzy albo uslysze stukanie na

> tulejach metalowo-gumowych ruszajac rekoma? bo to jest jedno z

> dwoch chyba. I jak juz zmieniac tuleje to cale auto za jednym

> zamachem nie ?

To juz chyba lepiej by bylo w 2 osoby. Jedna szarpie calym kolem uniesionym w gore, a druga sprawdza luzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jeszcze jedno pytanko. wyczuje luzy albo uslysze stukanie na

> tulejach metalowo-gumowych ruszajac rekoma? bo to jest jedno z

> dwoch chyba. I jak juz zmieniac tuleje to cale auto za jednym

> zamachem nie ?

potrzeba byłoby najlepiej podnieść cały przód (z obu stron) i trochę wyczucia czy wiedzy jak ma stukać. podobnie łożysko amortyzatora najlepiej obejrzeć na podniesionym przodzie ponieważ luzy w płaszczyźnie poziomej ("na boki") ciężko wykryć kiedy przednie koła stoją normalnie na ziemi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.