Skocz do zawartości

zestaw naprawczy tylnego wahacza


jackdob

Rekomendowane odpowiedzi

> Na allegro jest taki za 80 pln

> Ale firmy nie znam

dzięki smile.gif

20.GIF

mogę coś takiego (też nie wiem jakiej f-my) kupić ciutke taniej.....(sklep-hurtownia)

pytanie jak wyglada sama regeneracja......

to mnie teraz po głowie chodzi.......

pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ktoś z Was używał tego moze????

> cena około 70,-

> albo inaczej, czy ktoś regenerował tylny wahacz w Marysi???

> jakieś szczegóły mile widziane.......:)

Mła! Tylko ze ja w BRAVO i mialem takie cos za 75zl!

Wymiana nie jest skomplikowana tylko trzeba rozwalic stary zestaw łożysk aby móc wymienic na nowe! palacz.gif Samochod do gory i uwiniesz sie z tym sam wy jedno popołódnie! Stare łożysko trzeba wybic a nowe zaklada sie uzywajac starej sruby mocujacej, skreca sie tak aby zeszło sie do wachacza! I dobra rada nałożyć dużo smaru! Trwalosc sie zwiekszy! palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> thx

> to mi wiele rozjaśnia..........

> pozdrowionka

jedyny problem mozesz napotkac przy zdejmowaniu bebna(moze byc zapieczony do piast - tu mlotek w uzyciu) i przy odkrecaniu tej duzej nakretki z trzpienia, zrob sobie kreske jak sruba jest i przy skrecaniu musi byc tak samo, ja mialem od wójka klucz dynamometryczny pozyczony i nim dokrecalem! A wogule bajka jest jak masz pneumatyki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ktoś z Was używał tego moze????

> cena około 70,-

> albo inaczej, czy ktoś regenerował tylny wahacz w Marysi???

> jakieś szczegóły mile widziane.......:)

Przerabiałem ten temat w Tipo prosta sprawa ale miałem problem z odkręceniem śruby i w końcu trzeba było ją odciąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ktoś z Was używał tego moze????

> cena około 70,-

> albo inaczej, czy ktoś regenerował tylny wahacz w Marysi???

> jakieś szczegóły mile widziane.......:)

Witam. Ja kupiłem zestaw za 90zł (Fiat Marea). Komplet ze śrubą. Wszystko jest narazie ok. Największym problemem był demontaż strego - korozja. Trzeba było ciąć gumówką starą śrubę. Demontaż zajął więcej czasu nić złożenie wahacza i wsadzenie do samochodu. Przy małym zapleczu warsztatowym można zrobić samemu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.