Skocz do zawartości

Instalacja KME


qrowa

Rekomendowane odpowiedzi

> Czy ktoś może mi powiedzieć co warta jest instalacja sekwencyjna KME

> ?

Mam KME AKME w puntku 1,2 8v i działa nie ma z nia narazie zadnych problemów zrobiłem blisko 20 tyś km. Narazie ok na takiej instalacji puntek pali mi 7 w trasie 9 po Warszawie wiec jestem zadowolony cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i jak wyszedles na prosta?

Jakos wyszedlem, zrobilem kabel (a wlasciwie przerobilem, poprzedni ktory robilem sobie do tartarini), podlaczylem, pojezdzilem, poczytalem, troche zmodyfikowalem ustawieniam i "check engine" zgasl grinser006.gifok.gif....

.. szkoda tylko, ze w drodze do Zgierza do centrum serwisowego KME. Pojechalem, panowie ocenili ze instalacja zalozona jak i wyregulowana poprawnie ok.gif. Aczkolwiek przydala sie ta wizyta, bo Pan wytlumaczyl, mi caly program serwisowy i odpowiedzial na wieele moich pytan (dlatego pisze ze liznelem troche teorii grinser006.gif).

Wracajac do tematu, to mowil mi ze niktore samochody (w tym Subaru) maja bardzo czula elektornike OBD i w jednym nowym Legacy mieli identycznie, ze wywalo blad katalizatora, jak sie pozniej okazalo problem rozwiazal sie sam, ECU przestalo raportowac ten blad po kilku kkm, w ten sposob rozwialo to moje watpliwosci ok.gif.

a na przyszle bledy, zakupilem sobie kabelek do diagnozy ECU grinser006.gifok.gif

Co do jeszcze samego KME, to bylem z wizyta u jednego gazownika (ty pewnie wiesz ktorego), polecanego z forum Subaru, wytlumaczyl mi glowne roznice pomiedzy instalacjami i jak zobaczylem o ile rozni sie elektronika i program serwisowy takiego Bigasa, to rzeczywiscie jest to epoka pomiedzy KME a Bigas. Tak jak on to powiedzial, ta instalacja (KME) nadaja sie jak najbardziej do prostych, niewysilonych silnikow, natomiast w innych konstrukcjach moga pojawic sie problemy m.in z prawidlowym wystojeniem silnika, dla przykladu KME dobiera czas wtrysku gazu jedynie w zaleznosci od obciazenia silnika/czasu wtrysku PB, a taki Bigas z tego co mi powidzial, ma dodatkowo mozliwosc zmiany map w zaleznosci od temp, cisnienia gazu, obrotow, itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakos wyszedlem, zrobilem kabel (a wlasciwie przerobilem, poprzedni

> ktory robilem sobie do tartarini), podlaczylem, pojezdzilem,

> poczytalem, troche zmodyfikowalem ustawieniam i "check engine"

> zgasl ....

> .. szkoda tylko, ze w drodze do Zgierza do centrum serwisowego KME.

> Pojechalem, panowie ocenili ze instalacja zalozona jak i

> wyregulowana poprawnie . Aczkolwiek przydala sie ta wizyta, bo

> Pan wytlumaczyl, mi caly program serwisowy i odpowiedzial na

> wieele moich pytan (dlatego pisze ze liznelem troche teorii ).

> Wracajac do tematu, to mowil mi ze niktore samochody (w tym Subaru)

> maja bardzo czula elektornike OBD i w jednym nowym Legacy mieli

> identycznie, ze wywalo blad katalizatora, jak sie pozniej

> okazalo problem rozwiazal sie sam, ECU przestalo raportowac ten

> blad po kilku kkm, w ten sposob rozwialo to moje watpliwosci .

> a na przyszle bledy, zakupilem sobie kabelek do diagnozy ECU

> Co do jeszcze samego KME, to bylem z wizyta u jednego gazownika (ty

> pewnie wiesz ktorego), polecanego z forum Subaru, wytlumaczyl mi

> glowne roznice pomiedzy instalacjami i jak zobaczylem o ile

> rozni sie elektronika i program serwisowy takiego Bigasa, to

> rzeczywiscie jest to epoka pomiedzy KME a Bigas. Tak jak on to

> powiedzial, ta instalacja (KME) nadaja sie jak najbardziej do

> prostych, niewysilonych silnikow, natomiast w innych

> konstrukcjach moga pojawic sie problemy m.in z prawidlowym

> wystojeniem silnika, dla przykladu KME dobiera czas wtrysku gazu

> jedynie w zaleznosci od obciazenia silnika/czasu wtrysku PB, a

> taki Bigas z tego co mi powidzial, ma dodatkowo mozliwosc zmiany

> map w zaleznosci od temp, cisnienia gazu, obrotow, itd.

no to profi robota ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i jak wyszedles na prosta?

Mi mechanik polecił KME do Megan II 1,6, dzwoniłem do Zgierza i potwierdzili ze nie powinno być problemu oby tylko dobre wtryski dać , wiec chyba sie umówię na "zabieg "

dzieki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.