qrowa Napisano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2008 Czy ktoś może mi powiedzieć co warta jest instalacja sekwencyjna KME ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2008 > Czy ktoś może mi powiedzieć co warta jest instalacja sekwencyjna KME > ? A co chcesz wiedziec, bo ostatnio zaliczylem troche i teorii i praktyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > A co chcesz wiedziec, bo ostatnio zaliczylem troche i teorii i > praktyki i jak wyszedles na prosta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
larry Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 jest teraz nowy sterownik KME g3, kolega Nikoś twierdzi że lepszy niż poprzednie ale bez szoku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luki7wwl Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > Czy ktoś może mi powiedzieć co warta jest instalacja sekwencyjna KME > ? Mam KME AKME w puntku 1,2 8v i działa nie ma z nia narazie zadnych problemów zrobiłem blisko 20 tyś km. Narazie ok na takiej instalacji puntek pali mi 7 w trasie 9 po Warszawie wiec jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > i jak wyszedles na prosta? Jakos wyszedlem, zrobilem kabel (a wlasciwie przerobilem, poprzedni ktory robilem sobie do tartarini), podlaczylem, pojezdzilem, poczytalem, troche zmodyfikowalem ustawieniam i "check engine" zgasl .... .. szkoda tylko, ze w drodze do Zgierza do centrum serwisowego KME. Pojechalem, panowie ocenili ze instalacja zalozona jak i wyregulowana poprawnie . Aczkolwiek przydala sie ta wizyta, bo Pan wytlumaczyl, mi caly program serwisowy i odpowiedzial na wieele moich pytan (dlatego pisze ze liznelem troche teorii ). Wracajac do tematu, to mowil mi ze niktore samochody (w tym Subaru) maja bardzo czula elektornike OBD i w jednym nowym Legacy mieli identycznie, ze wywalo blad katalizatora, jak sie pozniej okazalo problem rozwiazal sie sam, ECU przestalo raportowac ten blad po kilku kkm, w ten sposob rozwialo to moje watpliwosci . a na przyszle bledy, zakupilem sobie kabelek do diagnozy ECU Co do jeszcze samego KME, to bylem z wizyta u jednego gazownika (ty pewnie wiesz ktorego), polecanego z forum Subaru, wytlumaczyl mi glowne roznice pomiedzy instalacjami i jak zobaczylem o ile rozni sie elektronika i program serwisowy takiego Bigasa, to rzeczywiscie jest to epoka pomiedzy KME a Bigas. Tak jak on to powiedzial, ta instalacja (KME) nadaja sie jak najbardziej do prostych, niewysilonych silnikow, natomiast w innych konstrukcjach moga pojawic sie problemy m.in z prawidlowym wystojeniem silnika, dla przykladu KME dobiera czas wtrysku gazu jedynie w zaleznosci od obciazenia silnika/czasu wtrysku PB, a taki Bigas z tego co mi powidzial, ma dodatkowo mozliwosc zmiany map w zaleznosci od temp, cisnienia gazu, obrotow, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > Jakos wyszedlem, zrobilem kabel (a wlasciwie przerobilem, poprzedni > ktory robilem sobie do tartarini), podlaczylem, pojezdzilem, > poczytalem, troche zmodyfikowalem ustawieniam i "check engine" > zgasl .... > .. szkoda tylko, ze w drodze do Zgierza do centrum serwisowego KME. > Pojechalem, panowie ocenili ze instalacja zalozona jak i > wyregulowana poprawnie . Aczkolwiek przydala sie ta wizyta, bo > Pan wytlumaczyl, mi caly program serwisowy i odpowiedzial na > wieele moich pytan (dlatego pisze ze liznelem troche teorii ). > Wracajac do tematu, to mowil mi ze niktore samochody (w tym Subaru) > maja bardzo czula elektornike OBD i w jednym nowym Legacy mieli > identycznie, ze wywalo blad katalizatora, jak sie pozniej > okazalo problem rozwiazal sie sam, ECU przestalo raportowac ten > blad po kilku kkm, w ten sposob rozwialo to moje watpliwosci . > a na przyszle bledy, zakupilem sobie kabelek do diagnozy ECU > Co do jeszcze samego KME, to bylem z wizyta u jednego gazownika (ty > pewnie wiesz ktorego), polecanego z forum Subaru, wytlumaczyl mi > glowne roznice pomiedzy instalacjami i jak zobaczylem o ile > rozni sie elektronika i program serwisowy takiego Bigasa, to > rzeczywiscie jest to epoka pomiedzy KME a Bigas. Tak jak on to > powiedzial, ta instalacja (KME) nadaja sie jak najbardziej do > prostych, niewysilonych silnikow, natomiast w innych > konstrukcjach moga pojawic sie problemy m.in z prawidlowym > wystojeniem silnika, dla przykladu KME dobiera czas wtrysku gazu > jedynie w zaleznosci od obciazenia silnika/czasu wtrysku PB, a > taki Bigas z tego co mi powidzial, ma dodatkowo mozliwosc zmiany > map w zaleznosci od temp, cisnienia gazu, obrotow, itd. no to profi robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qrowa Napisano 3 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > i jak wyszedles na prosta? Mi mechanik polecił KME do Megan II 1,6, dzwoniłem do Zgierza i potwierdzili ze nie powinno być problemu oby tylko dobre wtryski dać , wiec chyba sie umówię na "zabieg " dzieki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.