nelson Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 Witam czy ktoś z szanownych kolegów miał do czynienia z takim czujnikiem a dokładnie czy wymieniał ze względu na jego nieprawidłowe działanie. Problem polega dokładnie na tym, że podczas jazdy na benzynie na zimnym silniku wywala komunikat engine fallute a po podłączeniu do examinera występują błędy z przerywaną pracą cewek zapłonu na 3,2 i 4 cylindrze (mimo iż są wszystkie mówki Championa) i właśnie małe napięcie (na 3 i 4 117 mW a na 1 i 2 ok. 3256 mW ) czujnika detonacji nr katalogowy 55190652 na 3 i 4 cylindrze. Powiedzieli mi w ASO, że pare razy wymieniali ten czujnik w silnikach 1.2 czy 1.4 ale nie było problemu właśnie z silnikiem 1.6 Co jest grane bo nowy czujnik to ok. 350 zł. a może wywala jak to powiedział mechanik mapy wtrusku bo mam stilaka zagazowanego i coś jest nie tak z regulacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irek88 Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 Obawiam się że za wiele na raz u Ciebie występuje potencjalnych źródeł problemu by coś zaradzić na 100%. To że cewki nówki zmniejsza prawdopodobieństwo ich awarii ale przecież zdarzają się czasem jakieś lewe partie. Ja jednak stawiał bym na gaz - on niestety często robi takie numery. Spróbój "reset komputera" zrobić, czyli odłączyć klemy akumulatora na jakiś czas mając włączone jakieś odbiorniki prądu w tym czasie, powinien wrócić do map fabrycznych bez autoadaptacji. Wtedy pojeździj tylko i wyłącznie na benzynie i zobaczysz czy problem minie. Jeśli tak to masz winnego, jeśli nie to zostaje czujnik i cewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.