lesf Napisano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2008 na przykład taki: 2,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michuu Napisano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2008 > na przykład taki: > 2,4 warto i do tego ten moment obrotowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andwoy Napisano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2008 > na przykład taki: > 2,4 Mam doswiadczenia z 2.4 JTD 10v oraz MJ 150 KM. Mimo, ze MJ jest nowsza konstrukcja, wole starszego JTD. Piec cylindrow w rzedzie na swoj specyficzny, przyjemny dla ucha dzwiek, nawet jezeli jest to silnik wysokoprezny. Naprawde mozna go polubic. Po drugie, kultura pracy R5 jest zdecydowanie wyzsza. Pozbawiony jest tego metalicznego dzwieku przy przyspieszaniu, charakterystycznego dla diesli; zaczyna wpadac w wibracje takze przy zdecydowanie nizszych obrotach - z tego co pamietam, dopiero przy piatym biegu (skrzynia piatka), 1.1krpm oraz probie zdecydowanego przyspieszania dawal do zrozumienia, ze nie za bardzo mu ta kombinacja lezy W przypadku R4, granica ta jest przesunieta zdecydowanie wyzej. Owszem, auto przyspiesza rownomiernie bez najmniejszego problemu i idzie sie do tego przyzwyczaic, ale po przesiadce z 2.4 czlowiek jest lekko zdegustowany. Osiagi natomiast sa bardzo podobne (w przypadku dwoch wymienionych wyzej). Spalanie rowniez. Zaryzykowalbym nawet stwierdzenie, ze 2.4 palil odrobine mniej (jakies 0.5l, masa samochodow podobna). R5 ma jednak jednak duza wade - swoja wage, to naprawde ciezki silnik i czuc to, ze nad przednia osia wisi spora liczba kg. Ale i tak wole R5 Ujmujac calosc bardziej obrazowo, po krotkiej jezdzie 2.4 JTD mamy wrazenie, ze pod maska jest duzy, mocny, pracujacy bez wysilku silnik, gdzie w przypadku R4 od pierwszych metrow wiemy (slyszymy, czujemy), ze to diesel. Aha, jeszcze slowko odnosnie foteli z tej 156. O wiele lepiej sie na nie patrzy, niz w nich siedzi Czesc ledzwiowa, nawet jezeli jest maksymalnie schowana wystaje zdecydownaie za duzo, aby to bylo komfortowe. Takie sa moje odczucia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesf Napisano 5 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2008 > Aha, jeszcze slowko odnosnie foteli z tej 156. O wiele lepiej sie na > nie patrzy, niz w nich siedzi Czesc ledzwiowa, nawet jezeli > jest maksymalnie schowana wystaje zdecydownaie za duzo, aby to > bylo komfortowe. Takie sa moje odczucia. Dziwne, ze takie pomarszczone, moje zwykłe MOMO po 100 000 wygladają jak nowe ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesf Napisano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 > Dziwne, ze takie pomarszczone, moje zwykłe MOMO po 100 000 wygladają > jak nowe ..... Mnie to nie dziwi... w 147 tapicerka rozłazi się prawie od razu po zakupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 > Mam doswiadczenia z 2.4 JTD 10v oraz MJ 150 KM. MJ 150KM w 2.4 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 > MJ 150KM w 2.4 ?? Nie wiem jak Ty zes to wydedukowal Kolega kilka razy w tekscie pisze o R4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 > Nie wiem jak Ty zes to wydedukowal > Kolega kilka razy w tekscie pisze o R4 Lubię łapać za słówka Quote: Mam doswiadczenia z 2.4 JTD 10v oraz MJ 150 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andwoy Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 > MJ 150KM w 2.4 ?? yyy, nie? MJ 1.9 R4, chodzilo o porownanie R4 i R5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 > yyy, nie? > MJ 1.9 R4, chodzilo o porownanie R4 i R5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toper Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > Mam doswiadczenia z 2.4 JTD 10v oraz MJ 150 KM. ja mam porównanie pomiędzy: 2.4 136KM (Lybra) 2.4 150KM (Lybra, którą mam) 1.9 MJET 150KM Croma 136KM zbiera się duuużo słabiej od mojej 150KM, natomiast MJET jeździ podobnie jak moje 150KM tylko czuć, że to 16v silnik, po prostu jest podobnie jak w benzynie, wyżej się kręci ;-) ale mój jest najfajniejszy :-) Myślę, że w AR 156 jest podobnie, masa silnika mi nie przeszkadza, jakoś jest dobrze zawieszenie zestrojone, bo 1.9JTD w Marea mi przeszkadzało. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.