Marek74 Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 bo juz mnie szlag trafial jak co wizyta u innego mechanika, to po 3 tygodniach hamulce znowu sie blokuja. Pomyslalem, ze przesmaruje sam. Wybralem sie na wies, rozkrecilem kolo, sciaglem zacisk, przesmarowalem...i deplem na hamulec, w zwiazku z czym tloczek caly i wylecial. Oczywiscie, zaczal sie lac plyn itp. Nie powiem, jak bylem szczesliwy wtedy Zacisnalem przewod, odkrecilem zacisk, poszedlem kilka domow dalej -byl tam mechanik. Pokazalem mu ten zacisk, poogladal, poogladal, i POKAZAL mi co jest nie tak - a mianowicie na tloczku sa wzery, wiec zawsze beda problemy, a gumowa uszczelka byla dziurawa jak sito. No i teraz musze kupic sobie tloczki i uszczelki -da rade kupic same? A przyokazji dowiedzialem sie ile warci sa krakowscy mechanicy - kazdy "czyscil", zamiast powiedziec jasno ze to trzeba wymienic i koniec. przedostatnim razem jasno powiedzialem zostawiajac samochod - ze chce hamulce miec sprawne. I nastawilem sie kasowo juz na wymiane uszczelek, podszlifowanie tloczkow, czy co - no ale gosciu stwierdzil ze "wystarczylo przesmarowac". to mu uwierzylem Eh.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 No jeżeli na tłoczku są wżery to jedynie wymiana na nowy , a kupić to teraz wszystko można, także nie będzie problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszzsch Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 > No jeżeli na tłoczku są wżery to jedynie wymiana na nowy , a kupić to > teraz wszystko można, także nie będzie problemów. pasuja od poloneza(tłoczki oczywiscie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 > pasuja od poloneza(tłoczki oczywiscie) Wszystko możliwe, ja wymieniałem tylko uszczelki na tłoczku, ale wiem , ze i nowe tłoczki były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 > bo juz mnie szlag trafial jak co wizyta u innego mechanika, to po 3 > tygodniach hamulce znowu sie blokuja. Nie musisz kupować nowych tłoczków. Stare oczyść drobnym papierem ściernym - 400 i dopoleruj 800-1000. To samo zrób z cylinderkami. Wszystko dokładnie umyj i odtłuść i poskładaj na nowych gumkach (uszczelki o przekroju kwadratowym na tłoczkach i kołnierze zabezpieczające przed brudem). Całkowity koszt takiej regeneracji: około 20 złotych (4 złote gumki, 10 płyn hamulcowy, 6 inne materiały (papier ścierny, odpowietrzniki itp)) + robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszzsch Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 > Nie musisz kupować nowych tłoczków. Stare oczyść drobnym papierem > ściernym - 400 i dopoleruj 800-1000. To samo zrób z > cylinderkami. Wszystko dokładnie umyj i odtłuść i poskładaj na > nowych gumkach (uszczelki o przekroju kwadratowym na tłoczkach i > kołnierze zabezpieczające przed brudem). Całkowity koszt takiej > regeneracji: około 20 złotych (4 złote gumki, 10 płyn hamulcowy, > 6 inne materiały (papier ścierny, odpowietrzniki itp)) + robota. albo kup regenerowane zaciski na allegro...polecam,a koszt to 80 złotych...też myślałem,że zregeneruje swoje...urwany odpowietrznik,zabawa z wiertarką zakończona przewierconą dłonią skutecznie zniechęciła mnie do dalszych zabaw.ostatecznie wymiana tyłu(cylinderki,przewody,szczęki) i zacisow(klocki były niedawno zmieniane) i auto hamuje jak trzeba!! co do tłoczków pasują na 100% od poloneza(stary typ,nie lucas)...to są te same zaciski! ale koszt tłoczka to kolejne 20-30 złotych! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.