Skocz do zawartości

1,9 Jtd 115km brak mocy Pomocy!!!


kumek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kuilem troszke stukniete stilo z rozwalona chlodnica naprawilem samochod lecz gdy go odpalilem i sie przejechalem to sie zalamalem samochod zupelnie niema mocy jednostajne przyspieszenie obrotow, nie slychac turbiny co moze byc pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze jednak ???

Eeeee a co tam...

Więc powiadasz że miał rozwaloną chłodnice.... i nie przyspiesza....

Nie wiem jaki mocny był zonk ..ale podpowiem:

- sprawdzasz czy wszystkie rury za turbiną łacznie z intercoolerem są szczelne

- sprawdzasz czy kierownice turbiny pracują ( do turbiny jest doczepiony siłownik -wyglada jak kubek z ciegłem... to ciegło po odpaleniu silnika ma sie wciągnąć około 1,5 cm... jeśli stoi to moze został uszkodzony elektrozawór sterujący ... jest umieszczony w dolnej części zdezaka no.gif a w nowszych przenoszony został obok akumulatora.. i tam powinien być

- nastepnie sprawdzasz zawór recyrkulacji spalin czy nie jest zablokowany w pozycji otwarty - czyścisz - EGR

- sprawdzasz doprowadzenie powietrza do turbiny czy coś nie zostało urwane / brak rury / zgnieciona rura / przepływka / filtr powietrza / itp....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam kuilem troszke stukniete stilo z rozwalona chlodnica naprawilem

> samochod lecz gdy go odpalilem i sie przejechalem to sie

> zalamalem samochod zupelnie niema mocy jednostajne

> przyspieszenie obrotow, nie slychac turbiny co moze byc pomocy

moim skromnym zdaniem overboost lub przeplywka, tez miałem takie cuda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eeeee a co tam...

> Więc powiadasz że miał rozwaloną chłodnice.... i nie przyspiesza....

> Nie wiem jaki mocny był zonk ..ale podpowiem:

> - sprawdzasz czy wszystkie rury za turbiną łacznie z intercoolerem są

> szczelne

> - sprawdzasz czy kierownice turbiny pracują ( do turbiny jest

> doczepiony siłownik -wyglada jak kubek z ciegłem... to ciegło po

> odpaleniu silnika ma sie wciągnąć około 1,5 cm... jeśli stoi to

> moze został uszkodzony elektrozawór sterujący ... jest

> umieszczony w dolnej części zdezaka a w nowszych przenoszony

> został obok akumulatora.. i tam powinien być

> - nastepnie sprawdzasz zawór recyrkulacji spalin czy nie jest

> zablokowany w pozycji otwarty - czyścisz - EGR

> - sprawdzasz doprowadzenie powietrza do turbiny czy coś nie zostało

> urwane / brak rury / zgnieciona rura / przepływka / filtr

> powietrza / itp..

Lisek dobrze sie zna

Mialem przerwany przewod podcisnienia do włacznia turbiny wiec nie pracowala . teraz juz ladnie działa tylko ze troszke olejem chlapie nie wiecie jak to jest uwas tez sa mokre przewody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lisek dobrze sie zna

> Mialem przerwany przewod podcisnienia do włacznia turbiny wiec nie

> pracowala . teraz juz ladnie działa tylko ze troszke olejem

> chlapie nie wiecie jak to jest uwas tez sa mokre przewody

........mogą być leciutko zapocone np. przy złączkach .....ale chlapać nie powinno bo to już nieszczelność...... Lisek powie Ci, że ma być sucho ale on jest hardcorowiec i wszystko na maxa uszczelniał.... nawet coś wspominał kiedyś o butaprenie rotfl.gif

.........najlepiej odtłuść przewody i pojeźdź dzień lub dwa a wtedy na pewno zlokalizujesz nieszczelność....... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lisek powie

> Ci, że ma być sucho ale on jest hardcorowiec i wszystko na maxa

> uszczelniał.... nawet coś wspominał kiedyś o butaprenie

hehe.gifhahaha.gif ... dobre.... powiem tak hmm.gif skoro masz rure ( nie ważne czy z powietrzem, wodą, olejem, paliwem ) to powinna byc szczelna i tyle.

Dobre opaski i odtłuszczenie ok.gif no i troszeczke budaprenu brawo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... dobre.... powiem tak skoro masz rure ( nie ważne czy z

> powietrzem, wodą, olejem, paliwem ) to powinna byc szczelna i

> tyle.

> Dobre opaski i odtłuszczenie no i troszeczke budaprenu

...........w gruncie rzeczy podzielam tą teorię....... bo lubię porządek hehe.gif

..........no ale świat nie jest idealny i samochody też;] .........ale nie zaszkodzi dążyć do ideału rotfl.gif .......uszczelniaj co się da claps.gif

........dodam element spamerski ...kolega Lisek najwyraźniej lubi pracę z butaprenem...... zgaduje: opary? zakrecony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...........w gruncie rzeczy podzielam tą teorię....... bo lubię

> porządek

> ..........no ale świat nie jest idealny i samochody też;]

> .........ale nie zaszkodzi dążyć do ideału .......uszczelniaj

> co się da

> ........dodam element spamerski ...kolega Lisek najwyraźniej lubi

> pracę z butaprenem...... zgaduje: opary?

Koledz jeszcze jedno pytanko czy mozna podlaczyc "na krotko" bez tego elektrozaworu co jes na dole przy chlodnicy przewod podcisnienia do turbosprezarki ??? bo wlasnie w nim mialem uwalony przewod tzw. ulamany wtyk do przewodu podlaczylem na krotko bez tego elektro zaworu i działa ale czy to nie przyniesie ubocznych efektow pytam bo wczesniej mialem seata 1,9td tam nie bylo zadnej elektroniki z gory dzieki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to dobry pomysł... no.gif.. no chybaa, ze nie bedzies przekraczał 2000 obr/min ok.gif.

Mozesz uszkodzić turbine lub cos innego - "przeładujesz" silnik zbyt wysokim ciśnieniem doładowaniem - brak regulacji konta łopatek sick.gif

Juz lepiej bez podłaczonego wezyka...

A najlepiej jak najszybciej kup zawór... 120 zł poza ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.