Pipper Napisano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 Witam szanowną userię Czy taką oerację da radę przeprowadzić w Pandzie? Mam Punto1 Sporting 1,2 16v całe, zdrowe, jako dawcę nowego serducha , ale czy można to jakoś zgrać z podzespołami Pandy 1,1, czy baaardzo dużo będzie trzeba rzeźbić, czy nie warto Co ewentualnie byłoby do zakupienia jeszcze i do zrobienia, żeby przeszczep doszedł do skutku? Pozdrawiam, Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyB Napisano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 > Witam szanowną userię > Czy taką oerację da radę przeprowadzić w Pandzie? > Mam Punto1 Sporting 1,2 16v całe, zdrowe, jako dawcę nowego serducha > , > ale czy można to jakoś zgrać z podzespołami Pandy 1,1, czy baaardzo > dużo będzie trzeba rzeźbić, czy nie warto > Co ewentualnie byłoby do zakupienia jeszcze i do zrobienia, żeby > przeszczep doszedł do skutku? > Pozdrawiam, > Szymon wydaje mi sie ze skrzynia bedzie ta sama ale na dam sobie glowy uciac, no i blok silnika chyba tez jest ten sam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 > Witam szanowną userię > Czy taką oerację da radę przeprowadzić w Pandzie? dac sie da moze TUTAJ cokolwiek sie rozeznasz - tym bardziej ze bedzie to podobnie wygladalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 > Witam szanowną userię > Czy taką oerację da radę przeprowadzić w Pandzie? > Mam Punto1 Sporting 1,2 16v całe, zdrowe, jako dawcę nowego serducha > , > ale czy można to jakoś zgrać z podzespołami Pandy 1,1, czy baaardzo > dużo będzie trzeba rzeźbić, czy nie warto > Co ewentualnie byłoby do zakupienia jeszcze i do zrobienia, żeby > przeszczep doszedł do skutku? > Pozdrawiam, > Szymon to samo co z mk1 do mk2 - brak sieci can, wiec pewne funkcje mogą nie będą działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 > to samo co z mk1 do mk2 - brak sieci can, wiec pewne funkcje mogą > nie będą działać A czy wiesz może jakie to funkcje? Bo jak jakieś mniej potrzebne , to dałoby się przeżyć i bez nich Edit: Wiesz może jak wypada porównanie świateł mijania w nocy pomiędzy wycescem i Pandą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 > dac sie da > moze TUTAJ cokolwiek sie rozeznasz - tym bardziej ze bedzie to > podobnie wygladalo Aż tak pięknie to nie jest Panda ma sporo więcej elektroniki niż Cento Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 > Witam szanowną userię > Czy taką oerację da radę przeprowadzić w Pandzie? > Mam Punto1 Sporting 1,2 16v całe, zdrowe, jako dawcę nowego serducha > , > ale czy można to jakoś zgrać z podzespołami Pandy 1,1, czy baaardzo > dużo będzie trzeba rzeźbić, czy nie warto > Co ewentualnie byłoby do zakupienia jeszcze i do zrobienia, żeby > przeszczep doszedł do skutku? > Pozdrawiam, > Szymon swapa robisz tak samo jak z sc mpi wsio pasi problemem jest tylko ta szyna can ale jak ktos pierwszy nie zrobi nie dowiemy siem jak to ominac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 > swapa robisz tak samo jak z sc mpi wsio pasi > problemem jest tylko ta szyna can ale jak ktos pierwszy nie zrobi nie > dowiemy siem jak to ominac No to czekamy góra 2 miesiące i jak coś to Panda zostaje jako kapeluszowóz , a Punto 1 szuka nowego właściciela Ale może do tego czasu przerzuci jakiś inny silniczek do Pandy i przetrze szlaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2008 > A czy wiesz może jakie to funkcje? > Bo jak jakieś mniej potrzebne , to dałoby się przeżyć i bez nich > Edit: Wiesz może jak wypada porównanie świateł mijania w nocy > pomiędzy wycescem i Pandą? był wątek na FP pare m-cy temu, luxbart zakładał bodajże 1.2 8V z mk2 86 KM i nie działało mu chyba wspomaganie, obrotomierz i prędkościomierz... ale dokłądnie nie pamietam. Jakieś kontrolki też nie działają, bo dane po CANie lecą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2008 > był wątek na FP pare m-cy temu, luxbart zakładał bodajże 1.2 8V z > mk2 86 KM i nie działało mu chyba wspomaganie, obrotomierz i > prędkościomierz... ale dokłądnie nie pamietam. Jakieś kontrolki > też nie działają, bo dane po CANie lecą. 86 KM to raczej z mk1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2008 > Witam szanowną userię > Czy taką oerację da radę przeprowadzić w Pandzie? > Mam Punto1 Sporting 1,2 16v całe, zdrowe, jako dawcę nowego serducha > , > ale czy można to jakoś zgrać z podzespołami Pandy 1,1, czy baaardzo > dużo będzie trzeba rzeźbić, czy nie warto > Co ewentualnie byłoby do zakupienia jeszcze i do zrobienia, żeby > przeszczep doszedł do skutku? > Pozdrawiam, > Szymon najprosciej zdłubac 1.2 mpi na 85km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2008 > najprosciej zdłubac 1.2 mpi na 85km A z 1,1 da radę cosik więcej niż 54KM, głównie chodzi mi, żeby troszeczkę moment obrotowy podnieść, zaznaczam, że burbo odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2008 > był wątek na FP pare m-cy temu, luxbart zakładał bodajże 1.2 8V z > mk2 86 KM i nie działało mu chyba wspomaganie, obrotomierz i > prędkościomierz... ale dokłądnie nie pamietam. Jakieś kontrolki > też nie działają, bo dane po CANie lecą. Hmm, wspomagania ni ma, obrotka tysz, a co do reszty, to chyba odpuszczę, najwyżej następne będzie coś "dłubalne", albo w serii mocniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2008 > A z 1,1 da radę cosik więcej niż 54KM, głównie chodzi mi, > żeby troszeczkę moment obrotowy podnieść, zaznaczam, > że burbo odpada da siem ale moment głownie przez wiekszy doł sie zwieksza ale tanie sa silniki wiec bez obaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2008 > da siem ale moment głownie przez wiekszy doł sie zwieksza > ale tanie sa silniki wiec bez obaw Oki, to po jakieś porady przed "zabawą" z 1,1 będę się dokładniej pytał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2008 > da siem ale moment głownie przez wiekszy doł sie zwieksza > ale tanie sa silniki wiec bez obaw A mam pytanie, czy góra od 1,1 zagra z dołem od 1,2 8v z P2 i z eletroniką Pandy? Czy w jakiś sposób poprawić 1,1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 1 Maja 2008 Udostępnij Napisano 1 Maja 2008 > Oki, to po jakieś porady przed "zabawą" z 1,1 będę się dokładniej > pytał do 1,1 zalozyc gore od 1,2 do tego lajtowe turbo i cieszysz sie moca w granicach 100-140km i duzym momentem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2008 > do 1,1 zalozyc gore od 1,2 do tego lajtowe turbo i cieszysz sie moca > w granicach 100-140km i duzym momentem Bardzo bym chciał, ale co na to CAN w Pandzie? Przez ten CAN " I can't" Mi spokojnie wystarczy moment w granicach 100-110Nm przy 2500obr. , tak jak to jest w 1,2 8v w P2 Cudów nie oczekuję po tym silniczków, ciężarów też nie będę woził, "na pace" będzie tylko moja teczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 21 Maja 2008 Udostępnij Napisano 21 Maja 2008 > to samo co z mk1 do mk2 - brak sieci can, wiec pewne funkcje mogą > nie będą działać zawsze można założyć elektronikę z pandy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2008 > zawsze można założyć elektronikę z pandy Hmm, bardzo wielki drut by z tego wyszedł i czy ewentualnie byłaby szansa na mało awaryjną eksploatacje? Czy z 1,1mpi skrzynka z Vana by podeszła do 1,2 16v z P1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 21 Maja 2008 Udostępnij Napisano 21 Maja 2008 > Hmm, bardzo wielki drut by z tego wyszedł i czy ewentualnie byłaby > szansa na mało awaryjną eksploatacje? > Czy z 1,1mpi skrzynka z Vana by podeszła do 1,2 16v z P1 ? tak skrzynia pasi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 21 Maja 2008 Udostępnij Napisano 21 Maja 2008 > swapa robisz tak samo jak z sc mpi wsio pasi > problemem jest tylko ta szyna can ale jak ktos pierwszy nie zrobi nie > dowiemy siem jak to ominac AFAIR to chyba SBS jakiegos P2 z canem z 1,2 z P1 wyknul i chyba nawet licznik dzialal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 21 Maja 2008 Udostępnij Napisano 21 Maja 2008 > AFAIR to chyba SBS jakiegos P2 z canem z 1,2 z P1 wyknul i chyba > nawet licznik dzialal chiba nie albo nie słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2008 > tak skrzynia pasi Bo osobiście dla mnie, do kapeluszniczej jazdy w trasie dłuższe przełożenia w skrzynce są wygodniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 21 Maja 2008 Udostępnij Napisano 21 Maja 2008 > Hmm, bardzo wielki drut by z tego wyszedł i czy ewentualnie byłaby > szansa na mało awaryjną eksploatacje? da rade zrobić bez drutu wystarczy podpiąć wszystkie seryjne czujniki, dwie sondy i kata. po takie operacji przydało by sie pojechać na sprawdzenie afr żeby nie było za ubogo... zapewne elektronika nie ogarnie w 100% możliwości silnika i nie będzie tych 86km ale nie powinno być problemu z normalną jazdą myślę że warto było by pokombinować z przełożeniem komputera silnika z punto 2 wtedy wszystko by działało idealnie jeśli ktoś by był zainteresowany to mogę załatwić kompletny silnik z komputerem i skrzynią z punto 2 sporting > Czy z 1,1mpi skrzynka z Vana by podeszła do 1,2 16v z P1 ? wszystkie silniki fire mają takie same mocowania skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2008 Tzn, ja bym rozważał opcję 1,2 16v z długą skrzynką z vana, bo w P1 mam teraz 100km/h na 5 biegu i 3,5krpm i jest głośno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 21 Maja 2008 Udostępnij Napisano 21 Maja 2008 > Tzn, ja bym rozważał opcję 1,2 16v z długą skrzynką z vana, bo w P1 > mam teraz 100km/h na 5 biegu i 3,5krpm i jest głośno ja tam wole 6 speed u mnie na takiej skrzyni jest poniżej 3k rpm przy 100 taka skrzynie też moge załatwić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2008 > ja tam wole 6 speed u mnie na takiej skrzyni jest poniżej 3k rpm > przy 100 taka skrzynie też moge załatwić Będę jeszcze musiał przemyśleć sprawę Ale nie wiem czy dam radę finansowo w tym roku z zabawą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 22 Maja 2008 Udostępnij Napisano 22 Maja 2008 > da rade zrobić bez drutu wystarczy podpiąć wszystkie seryjne > czujniki, dwie sondy i kata. po takie operacji przydało by sie > pojechać na sprawdzenie afr żeby nie było za ubogo... zapewne > elektronika nie ogarnie w 100% możliwości silnika i nie będzie > tych 86km ale nie powinno być problemu z normalną jazdą myślę > że warto było by pokombinować z przełożeniem komputera silnika z > punto 2 wtedy wszystko by działało idealnie jeśli ktoś by był > zainteresowany to mogę załatwić kompletny silnik z komputerem i > skrzynią z punto 2 sporting > wszystkie silniki fire mają takie same mocowania skrzyni to kiedy ci wstawiac pande? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 22 Maja 2008 Udostępnij Napisano 22 Maja 2008 > to kiedy ci wstawiac pande? nawet jutro moge załatwić kompletny motor z p2 storting ze skrzynia 6 speed więc fajny zestawik by był klime też chcesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 22 Maja 2008 Udostępnij Napisano 22 Maja 2008 > nawet jutro moge załatwić kompletny motor z p2 storting ze skrzynia > 6 speed więc fajny zestawik by był klime też chcesz ? Takie rzeczy pisze sie na priv lub w wątku giełda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2008 > Takie rzeczy pisze sie na priv lub w wątku giełda Zapowiada się dobrze zeswapowana Panda 1,2 16v, która może pogonić wersję 100HP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > AFAIR to chyba SBS jakiegos P2 z canem z 1,2 z P1 wyknul i chyba > nawet licznik dzialal dzialal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.