Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wymiana pierścieni

Featured Replies

Napisano

Tak przymierzam się do wymiany pierścieni na tokach w moim silniku bo ewidentnie przepuszczają bo auto nie ma kompresji i po odpalniu kopci strasznie.

I zastanawiam się czy jest mechanik który wymieni to tak aby nie naruszyć budżetu heheh Czy przy okazji wymiany pierścieni trzeba robić planowanie? Nie znam się na tym i dlatego pytam Was. Jak oceniacie szanse na to że taka wymiana coś pomoże i silnik wytrzyma jeszcze te 50 - 60 tyś .

Zależy mi głównie żeby zrobić to jeszcze przed zimą bo wtedy są największe problemy.

Napisano

jak zdejmiesz głowicę to trza sprawdzić płaskość i ewentualnie splanować

po zdjęciu warto też zastanowić się nad resztą bebechów, choćby uszczelniacze

jak będzie dobrze zrobione, to długo pojeździsz ok.gif

Napisano

glowice oddasz do warsztatu specjalistycznego, oni tam sprawdzą jej płaskość i tylko jeśli bedzie potrzeba to splanują. Warto im tez powiedzieć, żeby srawdzili czy jest szczelna na zaworach, bo równie dobrze jak pierścieniami, także i zaworami moze uciekac komresja

Napisano

Widzę, że przerabiamy to samo, z tym, że u mnie zaczęło sie od pękniętego prawie nowego paska. Po zdjęciu głowicy i zawiezienia do splanowania, okazało się, że jest pęknięta. Teraz już mam wszystko poszykowane i tak samo stoję przed dylematem zaczepiania pierścieni.