Skocz do zawartości

1.4 twinport z corsy D - nadaje sie do gazu?


szeryf

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno sekwencja. Ale dowiedz się może w ASO bo są problemy z silnikami twinport z LPG. Padają zawory. Ale może to dotyczy tylko jednostek 1,6. Mój jest jakimś ewenementem bo nic się złego nie dzieje. Może dopiero późniejsze partie silników miały jakiś feler albo użyto gorszych materiałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na pewno sekwencja. Ale dowiedz się może w ASO bo są problemy z

> silnikami twinport z LPG. Padają zawory. Ale może to dotyczy

> tylko jednostek 1,6. Mój jest jakimś ewenementem bo nic się

> złego nie dzieje. Może dopiero późniejsze partie silników miały

> jakiś feler albo użyto gorszych materiałów.

a jaki jest koszt takiej sekwencji?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

only sekwencja, chociaz znam goscia co ma II gen w Twinporcie 1.4 16V i tez mu jezdzi;)

polecam zdecydowanie sekwencje zalozona u bdb, zaufanego fachowca, w oplu nie wiem jak teraz, ale kiedys proponowali kolteka (czy jak to sie tam pisze) za ok. 6000

PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> only sekwencja, chociaz znam goscia co ma II gen w Twinporcie 1.4 16V

> i tez mu jezdzi;)

cfaniaczek.gifTeż znam podobnego gościa co ma twinporta 1,6 i II gen. Własnie pisze tego posta rotfl.gif Ale też zalecam sekwencję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam.

> moja mama chce kupic corse D, namawiam ja na silnik 1.4, i w zwiazku

> z tym mam pytanie, czy nadaje sie on do gazu? jezeli tak to

> ktora generacja bedzie najlepsza?

> pozdrawiam!

Ja tylko zapytam dygresyjnie czym roznia sie oplowskie silniki "twinport" od poprzednich wersji bez tego oznaczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tylko zapytam dygresyjnie czym roznia sie oplowskie silniki

> "twinport" od poprzednich wersji bez tego oznaczenia?

Tak z gubsza róznią się klapką w kolektorze ssącym. Klapka się przekłada w rózne pozycje powodując inne zawirowania powietrza w zależności od przepływu. Dzięki temu można uzyskać lepsze wymieszanie mieszanki paliwowo - powietrznej i w pewnych warunkach pracy zwiększyć ilość gazów z EGRa w mieszance -> oszcędnośc paliwa.

tu link z lakonicznym opisem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.