mics13 Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Witam. Chciałbym zamontować w swym uniaku - wersja 45 S rok 1993, poj 1,0 zegary od wersji SX. Czy trzeba coś przerabiać, czy wystarczy wymienić zegary i wszystko będzie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 > Witam. > Chciałbym zamontować w swym uniaku - wersja 45 S rok 1993, poj 1,0 > zegary od wersji SX. Czy trzeba coś przerabiać, czy wystarczy > wymienić zegary i wszystko będzie ok? jesli masz obecnie zegary z samochodzikiem to napewno czujnik temp wody do wymiany i nie wiadomo czy masz poprowadzony kabelek do obrotomierza jak nie to trza go bedzie pociagnac z komory silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 przypominam że szukajka już działa 1. wszystko pasuje nic w zegarach nie musisz przerabiać. 2. jeśli nie masz w starych zegarach wskaźnika temp. tylko samochodzik to kupujesz od poloneza lub CC czujnik temp. zamieniasz go i tyle. 3. obrotomierz, musisz prawdopodobnie a nawet raczej pociągnąć kabel od cewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mics13 Napisano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 > jesli masz obecnie zegary z samochodzikiem to napewno czujnik temp > wody do wymiany i nie wiadomo czy masz poprowadzony kabelek do > obrotomierza jak nie to trza go bedzie pociagnac z komory > silnika Mam zegary z termometrem, czyli czujnik temperatury jest ok. Obejrzę kable i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esqlap1979 Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Mam ten sam model i ten sam rocznik, kabelek do obrotomierza prowadziłem z cewki bo niestety nie było go w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mics13 Napisano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 > Mam ten sam model i ten sam rocznik, kabelek do obrotomierza > prowadziłem z cewki bo niestety nie było go w środku Dziękuję za pomoc. Mógłbyś opisać jak podłączyłeś ten kabelek do cewki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esqlap1979 Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Ło tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 pod ten zielony? dobrze widze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esqlap1979 Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Yyyhyyy dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 to cos jest nie tak. pod czerwony mam podpiety jakis kabel do lpg, pod pomaranczowy nic a jak podepne obrotomierz pod zielony to wogole nie chce zapalic. jedyne dzialajace rozwiazanie to 4 wolne miejsce ale wtedy obrotomierz zawyza i lapie jakies zaklocenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 > Ło tak A ja podlaczylem pod zaslepione miejsce i tez jest cacy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 > to cos jest nie tak. pod czerwony mam podpiety jakis kabel do lpg, > pod pomaranczowy nic a jak podepne obrotomierz pod zielony to > wogole nie chce zapalic. jedyne dzialajace rozwiazanie to 4 > wolne miejsce ale wtedy obrotomierz zawyza i lapie jakies > zaklocenia... sproboj podpiac sie pod ten co lpg bo auto przełancza sie na gaz przy ok 3000obr wiec musi skas brac sygnał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 tyle ze ja mam gaznik i sam decyduje na czym jade... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 > Witam. > Chciałbym zamontować w swym uniaku - wersja 45 S rok 1993, poj 1,0 > zegary od wersji SX. Czy trzeba coś przerabiać, czy wystarczy > wymienić zegary i wszystko będzie ok? np tak klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esqlap1979 Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 U mnie nie ma LPG a pod zielonym obrotek działa prawidłowo (zegary ze Sieny), osobny obrotomierz też działał bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mics13 Napisano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 Zamontowałeś zegary ze sieny 1,6 benzyna, czy z innej wersji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mooha Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > Zamontowałeś zegary ze sieny 1,6 benzyna, czy z innej wersji? ło ile siem nie mylylem to z wersji 1.6 16V pasują bez przeróbek jakichkolwiek. Z innych wersji ponoć obrotek albo pokazuje 2 x albo obniża 2x obroty (nie pamiętam dokładnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 no wlasnie ja mam z 1.6 i nie dosc ze zawyza mniej wiecej 2 razy to jeszcze lapie jakies zaklocenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mics13 Napisano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 > Mam ten sam model i ten sam rocznik, kabelek do obrotomierza > prowadziłem z cewki bo niestety nie było go w środku A podłączenie do samych zegarów - to kabelek wpinałeś w którąś z kostek,czy potrzebna jest oddzielna kostka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 > A podłączenie do samych zegarów - to kabelek wpinałeś w którąś z > kostek,czy potrzebna jest oddzielna kostka? 2 kostka, ostatni pin. tutaj jest wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mooha Napisano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 > no wlasnie ja mam z 1.6 i nie dosc ze zawyza mniej wiecej 2 razy to > jeszcze lapie jakies zaklocenia... a Panie patrzył Pan tutaj mniej więcej ciut poniżej połowy strony jest tabelka. Ona wiele mówi dlaczego obrotek zawyża o 2 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 > a Panie patrzył Pan tutaj mniej więcej ciut poniżej połowy strony > jest tabelka. Ona wiele mówi dlaczego obrotek zawyża o 2 razy a no patrzyl ja tam patrzyl, generalnie rozwiazanie znam (najprosciej przelozyc obrotomierz z poldera) ale narazie brak czasu doskwiera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mics13 Napisano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2008 > 2 kostka, ostatni pin. > tutaj jest wszystko Dziękuję za pomoc. Czekam teraz na zegary (niedawno zakupiłem), jak tylko dotrą biorę się do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mics13 Napisano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2008 Przeprowadziłem dzisiaj operację podłącania obrotomierza. Najpierw podłączyłem na czwartym pinie w cewce zapłonowej - i jakież było moje rozczarowanie, jak obrotomierz ani drgnął. Wykorzystałem również drugą możliwość i podłączyłem pod zielony kabelek - pełny sukces! Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc - bez niej byłoby bardzo trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.