snoopi_lubin Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 Panowie co to oznacza?? podejrzewam ze nagrzewnica sie skonczyla, dodam tylko ze od jakiegos czasu ubywa mi w zbiorniczku plynu chlodzacego. Jka to nagrzewnica to trudna jest wymiana ? Mam cale wnetrze wywalone z auta wiec bym to odrazu zrobil. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jihadcento19 Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 > Panowie co to oznacza?? podejrzewam ze nagrzewnica sie skonczyla, > dodam tylko ze od jakiegos czasu ubywa mi w zbiorniczku plynu > chlodzacego. Jka to nagrzewnica to trudna jest wymiana ? Mam > cale wnetrze wywalone z auta wiec bym to odrazu zrobil. > Pozdrawiam tak na moje oko z wnętrza nagrzewnicy chyba nie da się wyciągną trzeba komory silnika wywalić to wygłuszenie, akumulator, powypinać przewody prowadzące płyn chłodniczy do nagrzewnicy i je zatkać co by nie potrzebnie płynu nie wylewać, rozdzielić wentylator od nagrzewnicy ( połączone są ze sobą małymi śrubkami, w jakiej ilości to nie pamiętam ale ujowo się to odkręca ) Od odłączonego wentylatora można wypiąć przewody, od środka trzeba wypiąć od nagrzewnicy cięgna przełączników idące do nagrzewnicy to tak ogólnie i po krótce, jak się gdzieś pomyliłem to przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 a ile mniejwiecej sie to robi ? tak pi razy drzwi oczywiscie wliczajac przerwe na Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 typowy objaw przeciekającej nagrzewnicy. nie wiem jak w sc ale w cc trzeba wyjąć aku, zdjąć wygłuszenie, odpiąć przewody, odkręcić dwie śrubki i wyjąć wkład nagrzewnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jihadcento19 Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 > a ile mniejwiecej sie to robi ? tak pi razy drzwi oczywiscie > wliczajac przerwe na w cc z przerwą na browarka i papierosa to na spokojnie w 35-45min ( moim tempem pracy czyli można to szybciej załatwić ) w sumie gdyby nie kiepskie rozmieszczenie poszczególnych śrubek/nakrętek to byłoby znacznie szybciej warto uważać podczas ściągania przewodów gumowych z takich dwóch "kolanek" plastikowych przy nagrzewnicy. Te kolanka raczej są wątłej budowy najlepiej tą operację w dwie osoby przeprowadzać, co by jedna zajęła się nagrzewnicą od strony komory silnika a druga od strony wnętrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jihadcento19 Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 > typowy objaw przeciekającej nagrzewnicy. nie wiem jak w sc ale w cc > trzeba wyjąć aku, zdjąć wygłuszenie, odpiąć przewody, odkręcić > dwie śrubki i wyjąć wkład nagrzewnicy a jakieś szczegóły tejże operacji mogę prosić?? Nawet nie wiedziałem że tam jakiś wkład jest a niestety u mnie też nagrzewnica przecieka i czas najwyższy o niej pomyśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 > typowy objaw przeciekającej nagrzewnicy. nie wiem jak w sc ale w cc > trzeba wyjąć aku, zdjąć wygłuszenie, odpiąć przewody, odkręcić > dwie śrubki i wyjąć wkład nagrzewnicy jeszcze mam cos do uszczelniania nagrzewnic kupilem w realcy teraz to juz mozna to wlac i zobaczyc co sie stanie bo i tak juz nic nie strace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 > a jakieś szczegóły tejże operacji mogę prosić?? Nawet nie wiedziałem > że tam jakiś wkład jest > a niestety u mnie też nagrzewnica przecieka i czas najwyższy o niej > pomyśleć nigdy nie wymienia się całej obudowy tylko sam wkład http://allegro.pl/item361148591_nagrzewnica_fiat_cinquecento_nowa_oryginal.html do wymiany nie trzeba wykręcać całej nagrzewnicy tylko zrobić to co pisałem wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 nagrzewnice w cc i sc sa takie same ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 > nagrzewnice w cc i sc sa takie same ? wykłady czy nagrzewnice ? jedno i drugie nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 a jeszcze jedno pytanko czy we wszystkich sejkach SPI i MPI sa takie same wklady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > a jeszcze jedno pytanko czy we wszystkich sejkach SPI i MPI sa takie > same wklady ? identyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > identyczne a cos wiecej ?;> co trzeba roic zeby byly takie same ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > a cos wiecej ?;> co trzeba roic zeby byly takie same ? a co wiecej? sa takie same identyczne jak dwie krople wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > a co wiecej? sa takie same identyczne jak dwie krople wody a no to okej. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.