Skocz do zawartości

tłuste kanaly wentylacyjne


snoopi_lubin

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co to oznacza?? podejrzewam ze nagrzewnica sie skonczyla, dodam tylko ze od jakiegos czasu ubywa mi w zbiorniczku plynu chlodzacego. Jka to nagrzewnica to trudna jest wymiana ? Mam cale wnetrze wywalone z auta wiec bym to odrazu zrobil. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie co to oznacza?? podejrzewam ze nagrzewnica sie skonczyla,

> dodam tylko ze od jakiegos czasu ubywa mi w zbiorniczku plynu

> chlodzacego. Jka to nagrzewnica to trudna jest wymiana ? Mam

> cale wnetrze wywalone z auta wiec bym to odrazu zrobil.

> Pozdrawiam

tak na moje oko z wnętrza nagrzewnicy chyba nie da się wyciągną hmm.gif

trzeba komory silnika wywalić to wygłuszenie, akumulator, powypinać przewody prowadzące płyn chłodniczy do nagrzewnicy i je zatkać co by nie potrzebnie płynu nie wylewać, rozdzielić wentylator od nagrzewnicy ( połączone są ze sobą małymi śrubkami, w jakiej ilości to nie pamiętam zlosnik.gif ale ujowo się to odkręca ) Od odłączonego wentylatora można wypiąć przewody,

od środka trzeba wypiąć od nagrzewnicy cięgna przełączników idące do nagrzewnicy

to tak ogólnie i po krótce, jak się gdzieś pomyliłem to przepraszam zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ile mniejwiecej sie to robi ? tak pi razy drzwi oczywiscie

> wliczajac przerwe na

w cc z przerwą na browarka i papierosa to na spokojnie w 35-45min ( moim tempem pracy biglaugh.gif czyli można to szybciej załatwić zlosnik.gif )

w sumie gdyby nie kiepskie rozmieszczenie poszczególnych śrubek/nakrętek to byłoby znacznie szybciej

warto uważać podczas ściągania przewodów gumowych z takich dwóch "kolanek" plastikowych przy nagrzewnicy. Te kolanka raczej są wątłej budowy zlosnik.gif

najlepiej tą operację w dwie osoby przeprowadzać, co by jedna zajęła się nagrzewnicą od strony komory silnika a druga od strony wnętrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> typowy objaw przeciekającej nagrzewnicy. nie wiem jak w sc ale w cc

> trzeba wyjąć aku, zdjąć wygłuszenie, odpiąć przewody, odkręcić

> dwie śrubki i wyjąć wkład nagrzewnicy

a jakieś szczegóły tejże operacji mogę prosić?? Nawet nie wiedziałem że tam jakiś wkład jest icon_rolleyes.gif

a niestety u mnie też nagrzewnica przecieka oslabiony.gif i czas najwyższy o niej pomyśleć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> typowy objaw przeciekającej nagrzewnicy. nie wiem jak w sc ale w cc

> trzeba wyjąć aku, zdjąć wygłuszenie, odpiąć przewody, odkręcić

> dwie śrubki i wyjąć wkład nagrzewnicy

jeszcze mam cos do uszczelniania nagrzewnic kupilem w realcy 270751858-jezyk.gif teraz to juz mozna to wlac i zobaczyc co sie stanie bo i tak juz nic nie strace frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jakieś szczegóły tejże operacji mogę prosić?? Nawet nie wiedziałem

> że tam jakiś wkład jest

> a niestety u mnie też nagrzewnica przecieka i czas najwyższy o niej

> pomyśleć

nigdy nie wymienia się całej obudowy tylko sam wkład

http://allegro.pl/item361148591_nagrzewnica_fiat_cinquecento_nowa_oryginal.html

do wymiany nie trzeba wykręcać całej nagrzewnicy tylko zrobić to co pisałem wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.