Skocz do zawartości

TDI 2.5 - do kiedy były wadliwe?


NikoBellic

Rekomendowane odpowiedzi

> Wiem że w 2.5 TDI był jakiś feler fabryczny...

> Do kiedy te silniki miały problem?

> Które Audi A4/A6 2.5 można kupować już bez obaw?

kopalnia wiedzy

http://www.audiklub.org/phpBB2/index.php?sid=1acc26800af0e4b226dee3e92d997c8d

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem że w 2.5 TDI był jakiś feler fabryczny...

> Do kiedy te silniki miały problem?

> Które Audi A4/A6 2.5 można kupować już bez obaw?

teoretycznie po 2003 bylo juz OK ale tak naprawde do samego konca produkcji 2.5 V6 byly słaby w porownaniu do nowego 2.7TDI i nie wpominajac juz wogole 2.5 TDI R5 - to jest mega trwaly silnik claps.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem że w 2.5 TDI był jakiś feler fabryczny...

> Do kiedy te silniki miały problem?

> Które Audi A4/A6 2.5 można kupować już bez obaw?

najlepiej ich nie kupować wogóle. Przynajmniej nie te do 2003 roku. Włącznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Wiem że w 2.5 TDI był jakiś feler fabryczny...

> Do kiedy te silniki miały problem?

> Które Audi A4/A6 2.5 można kupować już bez obaw?

w zasadzi ewszystkie sa wadliwe, wada fabryczna walkow rozrzadu najpierw rurkowe gdzie krzywka nawijana odpadala a w pelnych walkach krzywki sie scieraly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystkie 2.5 TDI V6 byly bardzo kiepskie w porownaniu do starego 2.5

> R5 i nowego 2.7

Mógłbyś rozwinąć temat? Jestem zainteresowany bo rozważam zakup samochodu z takim silnikiem. Rozumiem, że stary, rzędowy 2,5 to wyjątkowo trwała jednostka, ale co jest nie tak z 2,5 V6 poza tymi wałkami rozrządu? Nowy 2,7 mnie nie interesuje bo to nie ten pułap cenowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale co jest nie tak z 2,5 V6 poza

> tymi wałkami rozrządu?

- pompa no.gif

- wszedzie lejacy sie olej no.gifno.gifno.gif

- drogi, ciezko wyminialny rozrzad i co gorsza potrafiacy sie zerwac zaraz po wymianie (znam osobiscie 3 takie przypadki - wymiana w ASO wiec na szczescie - gwaracja)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mógłbyś rozwinąć temat? Jestem zainteresowany bo rozważam zakup

> samochodu z takim silnikiem. Rozumiem, że stary, rzędowy 2,5 to

> wyjątkowo trwała jednostka, ale co jest nie tak z 2,5 V6 poza

> tymi wałkami rozrządu? Nowy 2,7 mnie nie interesuje bo to nie

> ten pułap cenowy.

widlasta 6 mozesz sobie podarowac silnik strasznie daremny najtwieksza wada fabryczna walki, klawiatura rozrzad znam dziesiatki przykladow jak to sie sypie lepiej juz wziac 5cio cylindrowy rzedowy 2,5tdi, rowniez omija wszystkie pochodne silniki z grupy VW na pompowtryskach jesli chcesz uniknac wtopienia sporej kasy na naprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.