NikoBellic Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 Wiem że w 2.5 TDI był jakiś feler fabryczny... Do kiedy te silniki miały problem? Które Audi A4/A6 2.5 można kupować już bez obaw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > Wiem że w 2.5 TDI był jakiś feler fabryczny... > Do kiedy te silniki miały problem? > Które Audi A4/A6 2.5 można kupować już bez obaw? kopalnia wiedzy http://www.audiklub.org/phpBB2/index.php?sid=1acc26800af0e4b226dee3e92d997c8d http://www.a4-klub.pl/smf/index.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > Wiem że w 2.5 TDI był jakiś feler fabryczny... > Do kiedy te silniki miały problem? > Które Audi A4/A6 2.5 można kupować już bez obaw? teoretycznie po 2003 bylo juz OK ale tak naprawde do samego konca produkcji 2.5 V6 byly słaby w porownaniu do nowego 2.7TDI i nie wpominajac juz wogole 2.5 TDI R5 - to jest mega trwaly silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > Wiem że w 2.5 TDI był jakiś feler fabryczny... > Do kiedy te silniki miały problem? > Które Audi A4/A6 2.5 można kupować już bez obaw? najlepiej ich nie kupować wogóle. Przynajmniej nie te do 2003 roku. Włącznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2008 > Wiem że w 2.5 TDI był jakiś feler fabryczny... > Do kiedy te silniki miały problem? > Które Audi A4/A6 2.5 można kupować już bez obaw? w zasadzi ewszystkie sa wadliwe, wada fabryczna walkow rozrzadu najpierw rurkowe gdzie krzywka nawijana odpadala a w pelnych walkach krzywki sie scieraly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2008 > w zasadzi ewszystkie sa wadliwe, wada fabryczna walkow rozrzadu > najpierw rurkowe gdzie krzywka nawijana odpadala a w pelnych > walkach krzywki sie scieraly Z tego co mnie się udało wyczytać w necie to wadlwe były te w wersji 155 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2008 > Z tego co mnie się udało wyczytać w necie to wadlwe były te w wersji > 155 KM Wszystkie 2.5 TDI V6 byly bardzo kiepskie w porownaniu do starego 2.5 R5 i nowego 2.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2008 > Wszystkie 2.5 TDI V6 byly bardzo kiepskie w porownaniu do starego 2.5 > R5 i nowego 2.7 Mógłbyś rozwinąć temat? Jestem zainteresowany bo rozważam zakup samochodu z takim silnikiem. Rozumiem, że stary, rzędowy 2,5 to wyjątkowo trwała jednostka, ale co jest nie tak z 2,5 V6 poza tymi wałkami rozrządu? Nowy 2,7 mnie nie interesuje bo to nie ten pułap cenowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2008 > ale co jest nie tak z 2,5 V6 poza > tymi wałkami rozrządu? - pompa - wszedzie lejacy sie olej - drogi, ciezko wyminialny rozrzad i co gorsza potrafiacy sie zerwac zaraz po wymianie (znam osobiscie 3 takie przypadki - wymiana w ASO wiec na szczescie - gwaracja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2008 > Mógłbyś rozwinąć temat? Jestem zainteresowany bo rozważam zakup > samochodu z takim silnikiem. Rozumiem, że stary, rzędowy 2,5 to > wyjątkowo trwała jednostka, ale co jest nie tak z 2,5 V6 poza > tymi wałkami rozrządu? Nowy 2,7 mnie nie interesuje bo to nie > ten pułap cenowy. widlasta 6 mozesz sobie podarowac silnik strasznie daremny najtwieksza wada fabryczna walki, klawiatura rozrzad znam dziesiatki przykladow jak to sie sypie lepiej juz wziac 5cio cylindrowy rzedowy 2,5tdi, rowniez omija wszystkie pochodne silniki z grupy VW na pompowtryskach jesli chcesz uniknac wtopienia sporej kasy na naprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.