Skocz do zawartości

Swiece do LPG za 25 pln sztuke, gazownik chce mi wcisnac


Elk_111

Rekomendowane odpowiedzi

> Swiece do LGP niczym sie nie

> roznia. Moga miec czasami mniejsza szczeline - to wszystko.

Bzdura, roznia sie... zlosnik.gif Swiece do LPG maja bardziej wysuniety stozek izolatora, ktory glebiej wchodzi do komory spalania - a wiec roznica z tradycyjna swieca to nie tylko mniejsza szczelina 270751858-jezyk.gif

Co do ceny - to jakas z ksiezyca. Swiece Iskry do LPG (polecam) kosztuje ok. 30 pln za komplet...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bzdura, roznia sie... Swiece do LPG maja bardziej wysuniety stozek

> izolatora, ktory glebiej wchodzi do komory spalania - a wiec

> roznica z tradycyjna swieca to nie tylko mniejsza szczelina

kolorem też się czasami różnią zlosnik.gifzlosnik.gif

może i tam coś producenci wymyślili, ale z moich rozmów z gazownikami jasno wynika, że nie ma to żadnego zauważalnego wpływu na eksploatację samochodu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja akurat miałem inne doświadczenia - na oryginalnych świecach auto się przyduszało, a na zalecanych przez Renault do gazu, chodziło idealnie... zobacz, co za świece ci wciska, i poszukaj gdzie indziej. Kup taniej i sprawdź, i tak musisz wymienić, i tak. Moim zdanie warto, aczkolwiek ja ćwiczyłem na francuzie biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ja akurat miałem inne doświadczenia - na oryginalnych świecach

> auto się przyduszało, a na zalecanych przez Renault do gazu,

> chodziło idealnie...

przypadek smirk.gif

ja jeżdżę na najzwyklejszych dedykowanych do mojego silnika i nie mam żadnych problemów smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przypadek

> ja jeżdżę na najzwyklejszych dedykowanych do mojego silnika i nie mam

> żadnych problemów

przypadek, nie przypadek zlosnik.gif ja zaaplikowalem swice "do LPG", bo byly tansze od tych, na ktorych jezdzilem dotychczas smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Roznia sie tylko dla zasady

Moze tak, moze nie zlosnik.gif

Świece zapłonowe GAZ

"Względy ekonomiczne i ekologiczne decydują o ciągłym poszukiwaniu nowych paliw. Wprowadzono między innymi gaz propan - butan. Zastosowanie tego paliwa oprócz korzyści, powoduje jednak występowanie niekorzystnych zjawisk w procesie jego spalania, a mianowicie:

trudniejszą jonizację paliwa gazowego w cylindrze

powolny proces spalania, a przez to wydłużony czas

Aby zjawiska te wyeliminować wprowadziliśmy odpowiednie zmiany konstrukcyjne:

wystający stożek izolatora dla głębszego wprowadzenia go do komory spalania

precyzyjnie dobrano optymalne szczeliny międzyelektrodowe

dobrano dokładnie zapasy wartości cieplnych

inne zmiany likwidujące między innymi skutki wydłużonego oddziaływania płomienia na izolator i elektrodę środkową.

ZMIANY TE GWARANTUJĄ PRAWIDŁOWĄ PRACĘ ŚWIEC

Zastosowanie świec ISKRA GAZ przynosi wiele korzyści:

ułatwiony rozruch zimnego silnika oraz jego cicha i płynna praca

bezobsługowa eksploatacja

zapewnienie poprawnej pracy katalizatora

lepsze samooczyszczanie stożka izolatora (zmiejszenie "zarzucania")

wyeliminowanie ujemnych skutków przy eksploatacji przemiennej gaz - etylina

ekonomiczna ekslopatacja samochodu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, oryginalne świece były marki Renault. Renault dopuszczał też świece NGK, których numeru nie pamiętam, ale coś na początku miało 6. Ponieważ nie bylo dobrze, a na świecach Renault z przebiegiem 8k km popękała porcelanka, reklamowałem je (gazownik zalecał, że mogą być przebicia) i wymieniono mi je na zalecane przez Renault do silników z instalacją gazową - i te w numerze na początku miały 5, były dwuelektrodowe. Instalacja był IV gen. Landi Renzo i po wymianie tych świec auto zachowywało się po prostu idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zastosowanie świec ISKRA GAZ przynosi wiele korzyści:

> ułatwiony rozruch zimnego silnika oraz jego cicha i płynna praca

a odpalasz najpewniej na gazie palacz.gif

> bezobsługowa eksploatacja

a zwykłe trzeba czyścić co 2 tygodnie hehe.gif

> zapewnienie poprawnej pracy katalizatora

przy oryginalnych praca katalizatora jest przynajmniej bardzo dobra

> lepsze samooczyszczanie stożka izolatora (zmiejszenie "zarzucania")

> wyeliminowanie ujemnych skutków przy eksploatacji przemiennej gaz - etylina

nie trzeba tankować Pb hmm.gifrotfl.gif

> ekonomiczna ekslopatacja samochodu".

dziękuję gaz wystarczy do ekonomicznej yay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "Względy ekonomiczne i ekologiczne decydują o ciągłym poszukiwaniu

> nowych paliw. Wprowadzono między innymi gaz propan - butan.

> Zastosowanie tego paliwa oprócz korzyści,................

Co na folder reklamowy cytujesz? icon_eek.gif

Mam reklamówkę Poloneza, uwierzysz w to, co w nim jest napisane. Pisze min. jaki to cud techniki. oslabiony.gif

Z rozmów z osobami które mają gaz wychodzi na to, że prawie wszyscy, jeżdżą na typowych świecach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.