Veritas Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 witam Panowie musz ekupic twardsze sprezynki do uniaka w tej chwili ma srednioutwardone firmy : no name i zachowuja sie przy -60 bardzo zle przy duzych predkosciach stykaja mi sie zwoje na wybojach natomist przy wolnej jezdzie nie narzekam. nie chce kupic kolejnych takich sprezyn wiec prosz eo linka badz jakakolwiek wsazowke gdzie dostae takie sprezyny, wiem z eistnieje mozliwosc dorobienia spreZyn w tychach za okolo 90zl jedna tylko ze bedzie wtedy grubszy zwoj jak bede chcial miec je twardsze i nei wiem czy zmieszca mi sie w talerzu amortyzatora.jest jescze opcja Eibach ale znalazlem w kwocie 700zl a nie warto wedlug mnie az tyle inwestowac. prosze o jakiekolwiek namiary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 Sprężyny obniżające i utwardzone zawsze mają grubszy zwój. Poza tym odradzam jamexy. Warto zainwestować i kupić h&r lub eibach ale z tymi pierwszymi ciężko do Uno a jeśli już są to do UT i drogie Co do kielichów to można dać pierścienie żeby nie wypadały ale najlepiej przerobić amorki olejowe (skrócić i nagwintować) Ja testuję teraz amorki od UT i jestem b. zadowolony, chociaż podejrzewam że to kwestia czasu kiedy będę musiał skrócić Poza tym strasznie lecą wachacze w takim zawiasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 > Sprężyny obniżające i utwardzone zawsze mają grubszy zwój. Poza tym > odradzam jamexy. Warto zainwestować i kupić h&r lub eibach > ale z tymi pierwszymi ciężko do Uno a jeśli już są to do UT i > drogie Co do kielichów to można dać pierścienie żeby nie > wypadały ale najlepiej przerobić amorki olejowe (skrócić i > nagwintować) Ja testuję teraz amorki od UT i jestem b. > zadowolony, chociaż podejrzewam że to kwestia czasu kiedy będę > musiał skrócić Poza tym strasznie lecą wachacze w takim > zawiasie ja mam gazowo olejowe skrocone i utwardzone amorki ale sprezyny mieciutke ehh eibachy tak jaki pislem 700zl a jamexa nie mam ale tez slyszalem zle opinie . w sumie te srednioutwardzane beda jako tako sie zachowywaly ale tylko przez rok a nie amma zamiru wymieniac co miesiac nadkoli i oponek bo jak wyskakuje to trosze dobijam z momimi 14do nadkoli ale to jest takie obtarcie na 2 mm mam silniczek z punto turbo i chialbym miec pewny zawias pod to wiec wole przygotowac zawieszenie a swap gdzie sz amiesiac bedzie jak skoncze polerowac i doprowadze do stanu pewnego a nie z ejak wloze to sie okaze ze kaszana mas zjakis namiar na te H&R? szukam wypisuje meile ehh i do 400 bym dal z anie ale powyzej to zastanawiam sie nad dorobieniem rzeczywiscie w tychach tych sprezyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 15 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2008 > Sprężyny obniżające i utwardzone zawsze mają grubszy zwój. Poza tym > odradzam jamexy. Warto zainwestować i kupić h&r lub eibach > ale z tymi pierwszymi ciężko do Uno a jeśli już są to do UT i > drogie Co do kielichów to można dać pierścienie żeby nie > wypadały ale najlepiej przerobić amorki olejowe (skrócić i > nagwintować) Ja testuję teraz amorki od UT i jestem b. > zadowolony, chociaż podejrzewam że to kwestia czasu kiedy będę > musiał skrócić Poza tym strasznie lecą wachacze w takim > zawiasie jezdziles na Jamexach czy slyszales jak kolega kolegi mowil ze jego znajomy mial? jezdzilem na 2 kompletach tych sprezyn i nie moge zlego slowa powiedziec... i zdecydowanie polecam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 15 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2008 > ja mam gazowo olejowe skrocone i utwardzone amorki ale sprezyny > mieciutke ehh eibachy tak jaki pislem 700zl a jamexa nie mam > ale tez slyszalem zle opinie . w sumie te srednioutwardzane beda > jako tako sie zachowywaly ale tylko przez rok a nie amma zamiru > wymieniac co miesiac nadkoli i oponek bo jak wyskakuje to trosze > dobijam z momimi 14do nadkoli ale to jest takie obtarcie na 2 mm > mam silniczek z punto turbo i chialbym miec pewny zawias pod > to wiec wole przygotowac zawieszenie a swap gdzie sz amiesiac > bedzie jak skoncze polerowac i doprowadze do stanu pewnego a nie > z ejak wloze to sie okaze ze kaszana mas zjakis namiar na te > H&R? szukam wypisuje meile ehh i do 400 bym dal z anie ale > powyzej to zastanawiam sie nad dorobieniem rzeczywiscie w > tychach tych sprezyn mowisz ze chcesz cos pewnego a mowisz ze masz amorki skrocone? ehhh Chcesz pewne to kup Bilstainy skrocone i dedykowane do uno T i do tego komplet dobrych firmowych sprezyn a nie wykonanych gdzies w tychach u kowala... na pewno nie kupisz bardzo taniego i dobrego zawieszenia... tyle tylko powiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 15 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2008 Mój kolega który przerabia mi autko montował Jamexy do Rovera. Taki CRX tylko angielski. Nie pamiętam jaki ma symbol ale wiesz pewnie o co chodzi. Byłem przy tym montażu i przy pierwszej jeździe. Sprężyny -35mm a żadnej różnicy między serią. Moim zdaniem bezsensowany zakup i koszt przełożenia w błoto bo zero zmiany charakterystyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 15 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2008 > mowisz ze chcesz cos pewnego a mowisz ze masz amorki skrocone? ehhh > Chcesz pewne to kup Bilstainy skrocone i dedykowane do uno T i do > tego komplet dobrych firmowych sprezyn a nie wykonanych gdzies w > tychach u kowala... > na pewno nie kupisz bardzo taniego i dobrego zawieszenia... tyle > tylko powiem... To prawda. Właśnie przerobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 15 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2008 > Mój kolega który przerabia mi autko montował Jamexy do Rovera. Taki > CRX tylko angielski. Nie pamiętam jaki ma symbol ale wiesz > pewnie o co chodzi. Byłem przy tym montażu i przy pierwszej > jeździe. Sprężyny -35mm a żadnej różnicy między serią. Moim > zdaniem bezsensowany zakup i koszt przełożenia w błoto bo zero > zmiany charakterystyki no i pewnie dlatego ze zaraz po przelozeniu... slyszal kiedys o tym ze sprezyny musza sie ulozyc? a jak mial amorki do dupy to nawet najtwardsze sprezynki nic nie daja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 15 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2008 Jeżdzi już z cztery miesiące i nic się nie zmieniło ale ok. Nie zaśmiecajmy wątka kolegi. Nie chodzi mi o przecież o to żeby Cię przegadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2008 > jezdziles na Jamexach czy slyszales jak kolega kolegi mowil ze jego > znajomy mial? > jezdzilem na 2 kompletach tych sprezyn i nie moge zlego slowa > powiedziec... i zdecydowanie polecam... hey.. no to pojechany zostalem na dzien dobry nie nazekas zna Jamexy ok szanuje twoja opinie ale czy beda wystarczajaco progresywne ? czy moze az za bardzo ? jak sie zachowywaly na zakretach przy duzych predkosciach ?byl odczuwalny przechyl ? pytam poniewaz w zeszlym zezonie kupilem sprezyny no name i 1 roczek zachowywaly sie wysmienicie a teraz przy tych amorach za mieciutkie . prosz eo twoja opinie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 15 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2008 > hey.. no to pojechany zostalem na dzien dobry nie nazekas zna > Jamexy ok szanuje twoja opinie ale czy beda wystarczajaco > progresywne ? czy moze az za bardzo ? jak sie zachowywaly na > zakretach przy duzych predkosciach ?byl odczuwalny przechyl ? > pytam poniewaz w zeszlym zezonie kupilem sprezyny no name i 1 > roczek zachowywaly sie wysmienicie a teraz przy tych amorach za > mieciutkie . prosz eo twoja opinie. pozdrawiam jakbyś chciał je sprzedać to daj znać bo potrzebuje dwie sprężynki na tył przy moich twardych amorkach powinny być ok, pozatym mam mega lekki tył Ja jamexa miałem i moge polecić. Dobre są też -40 OMP, jezdzi się dobrze a auto wygląda podobnie jak na -60 h&r, (troszke wyżej) po lewej OMP po prawej H&R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 15 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2008 > jakbyś chciał je sprzedać to daj znać bo potrzebuje dwie sprężynki na > tył przy moich twardych amorkach powinny być ok, pozatym mam > mega lekki tył > Ja jamexa miałem i moge polecić. > Dobre są też -40 OMP, jezdzi się dobrze a auto wygląda podobnie jak > na -60 h&r, (troszke wyżej) > po lewej OMP po prawej H&R Moim zdaniem ten z prawej jest wyższy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 15 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2008 > Moim zdaniem ten z prawej jest wyższy może to tak wygląda na foto, różnica jest niewielka i czerwony jest troche wyższy, bardziej z tyłu to widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 15 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2008 Ja szczerze polecam eibachy -40, auto w porównaniu z serią pięknie siadło, a twardość dla mnie w sam raz w zakrętach zbyt ostro nie jeździłem, ale sprężyny, amorki + rozpórka oraz stab i uniaka poznaje się na nowo - jeszcze do tego opony na niskim profilu i na równym asfalcie jest wspaniale prowadzi się twardo, można dobrze wyczuć auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2008 > jakbyś chciał je sprzedać to daj znać bo potrzebuje dwie sprężynki na > tył przy moich twardych amorkach powinny być ok, pozatym mam > mega lekki tył > Ja jamexa miałem i moge polecić. > Dobre są też -40 OMP, jezdzi się dobrze a auto wygląda podobnie jak > na -60 h&r, (troszke wyżej) > po lewej OMP po prawej H&R bede chial sprzedac tyl jest u mnie rowniez super tylko z przodem mam klopot:D ale jak cos bede mzienial caly komplet wiec jak dojdzie do tego dam Ci znac bo napewno bede chial je sprzedac. kwetia tygodnia max 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 16 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 > Chcesz pewne to kup Bilstainy skrocone i dedykowane do uno T i do > tego komplet dobrych firmowych sprezyn Powiedzmy, ze bym sobie coś takiego sprawił... ale mam 1.4 bez T a więc silnik jest sporo lżejszy. Czy nie miałbym wyższego przodu wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeShell Napisano 17 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 ja w swoim Uniaku 2 dni temu zamontowałem Jamexy -35 i amorki gazowe BILSTEINa i jestem bardzo zadowolony. Autko przy większych prędkościach na zakrętach ma zdecydowanie mniejsze przechylenia (o połowe a może nawet o 2/3) dołki są bardziej odczuwalne ale nie aż tak żeby to jakoś bardzo przeszkadzało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 17 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 > Powiedzmy, ze bym sobie coś takiego sprawił... ale mam 1.4 bez T a > więc silnik jest sporo lżejszy. Czy nie miałbym wyższego przodu > wtedy? tak stal by wyzej... kup odpowiednie sprezynki i amorki do Twojego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.