Skocz do zawartości

Zerwany gwint w szpilkach głowicy 1.2 16v


Timon_86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem. W moim seju pojawił się wyciek z pod głowiczki. Znajduje się on w narożniku przy pasku rozrządu. Mechanik po zdjęciu góry powiedział że w dwóch śróbach jest zerwany gwint i że to nie ma prawa poprawnie dociskać całości i stąd ten wyciek. Góra była oddana do planowania, uszczelniono całość po złożeniu do kupy. Jak więc sobie z tym poradzic? dać do przegwintowania głowicę? jeżeli tak to o ile? co innego można wydumać? Duże ciśnienie jest pod tą małą głowiczką, możliwy jest spadek kompresji? Ubytek oleju albo zerowy albo mi na oczy pada.

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Mam problem. W moim seju pojawił się wyciek z pod głowiczki.

> Znajduje się on w narożniku przy pasku rozrządu. Mechanik po

> zdjęciu góry powiedział że w dwóch śróbach jest zerwany gwint i

> że to nie ma prawa poprawnie dociskać całości i stąd ten wyciek.

> Góra była oddana do planowania, uszczelniono całość po złożeniu

> do kupy. Jak więc sobie z tym poradzic? dać do przegwintowania

> głowicę? jeżeli tak to o ile? co innego można wydumać? Duże

> ciśnienie jest pod tą małą głowiczką, możliwy jest spadek

> kompresji? Ubytek oleju albo zerowy albo mi na oczy pada.

> Proszę o pomoc

pod pokrywą wałków nie ma ciśnienia z cylindrów, jedyna siła jaka działa na śruby to sprężyny zaworowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Green co więc doradził byś zrobić z tymi śróbami i cieknącą uszczelką. Dodam że była wymieniana kilka tygodni temu ale z racji tego że śróby nie dociskają nie ma co wymagać szczelności. Przegwintowywać głowicę? mechanicy z przerażeniem o tym mówili...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przegwintować na większy nie można bo śruba z większym łebkiem nie

> wejdzie przez czapke, więc pozostaje albo wstawić nowy gwint

> albo wymieniać głowice...

Albo przegwintować - wkręcić śrube o wytrzymałości 5,6

obciąć przy głowicy - i szpilke przewiercić w śriodku i nagwintować pod seryjną srube.

Działa w przypadku miski olejowej i pokrywy zaworów patent stary i lubiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.