Timon_86 Napisano 27 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 Witam. Mam problem. W moim seju pojawił się wyciek z pod głowiczki. Znajduje się on w narożniku przy pasku rozrządu. Mechanik po zdjęciu góry powiedział że w dwóch śróbach jest zerwany gwint i że to nie ma prawa poprawnie dociskać całości i stąd ten wyciek. Góra była oddana do planowania, uszczelniono całość po złożeniu do kupy. Jak więc sobie z tym poradzic? dać do przegwintowania głowicę? jeżeli tak to o ile? co innego można wydumać? Duże ciśnienie jest pod tą małą głowiczką, możliwy jest spadek kompresji? Ubytek oleju albo zerowy albo mi na oczy pada. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 27 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 > Witam. Mam problem. W moim seju pojawił się wyciek z pod głowiczki. > Znajduje się on w narożniku przy pasku rozrządu. Mechanik po > zdjęciu góry powiedział że w dwóch śróbach jest zerwany gwint i > że to nie ma prawa poprawnie dociskać całości i stąd ten wyciek. > Góra była oddana do planowania, uszczelniono całość po złożeniu > do kupy. Jak więc sobie z tym poradzic? dać do przegwintowania > głowicę? jeżeli tak to o ile? co innego można wydumać? Duże > ciśnienie jest pod tą małą głowiczką, możliwy jest spadek > kompresji? Ubytek oleju albo zerowy albo mi na oczy pada. > Proszę o pomoc pod pokrywą wałków nie ma ciśnienia z cylindrów, jedyna siła jaka działa na śruby to sprężyny zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon_86 Napisano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 Green co więc doradził byś zrobić z tymi śróbami i cieknącą uszczelką. Dodam że była wymieniana kilka tygodni temu ale z racji tego że śróby nie dociskają nie ma co wymagać szczelności. Przegwintowywać głowicę? mechanicy z przerażeniem o tym mówili... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 28 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2008 przegwintować na większy nie można bo śruba z większym łebkiem nie wejdzie przez czapke, więc pozostaje albo wstawić nowy gwint albo wymieniać głowice... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2008 > przegwintować na większy nie można bo śruba z większym łebkiem nie > wejdzie przez czapke, więc pozostaje albo wstawić nowy gwint > albo wymieniać głowice... Albo przegwintować - wkręcić śrube o wytrzymałości 5,6 obciąć przy głowicy - i szpilke przewiercić w śriodku i nagwintować pod seryjną srube. Działa w przypadku miski olejowej i pokrywy zaworów patent stary i lubiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.